In februari dit jaar heb ik een kpn flexibel abonnement afgesloten bij de phonehouse. Omdat mijn verbruik nogal hoog was kon ik dan een extra hoge bundel nemen, van over de 100 euro, want ik kreeg 50% korting op mijn gehele bundel.Klonk geweldig.
Nu krijg ik dus helemaal geen 50% korting, maar 15%, en dus heel hoge rekeningen. Als ik KPN bel zeggen ze dat 50% korting niet bestaat en dat ik terug moet naar phonehouse. Als ik naar de Phonehouse ga, zeggen zij dat ik wel 50% korting moet krijgen en bellen zij met hun lijn naar de KPN. Dan zegt KPN dat ik inderdaad 50% korting krijg.
Maar het is niet zo.
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Phonehouse zegt dat het geregeld is, dus dat zij niks meer hoeven te doen, en KPN zegt dat Phonehouse het moet regelen.
Hebben meer mensen hier ervaring mee??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Phonehouse / KPN, van het kastje naar de muur
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 03 mei 2011 15:06
Re: Phonehouse / KPN, van het kastje naar de muur
pauline253 schreef: Ik weet niet meer wat ik moet doen. Phonehouse zegt dat het geregeld is, dus dat zij niks meer hoeven te doen, en KPN zegt dat Phonehouse het moet regelen.
Hebben meer mensen hier ervaring mee??
geen ervaring mee , maar zou zeggen laat het zwart op wit zetten , dus vraag aan de phonehouse om een brief.
Re: Phonehouse / KPN, van het kastje naar de muur
Het verhaal van the Phone House zwart op wit krijgen.
Ik heb zelf nu ook problemen met The Phone House en ik ben zelf bij me rechtsbijstand verzekering geweest. Zij gaven aan dat ik alleen een poot heb om op te staan als ik iets op papier krijg.
De bezoeken en mondelingen toezeggingen van medewerkers zijn niets waard.
Dus probeer dingen op papier te krijgen en ga contact zoeken met het juridisch loket of je rechtsbijstandverzekering! Als het zwart op wit staat kunnen ze je goed helpen is mijn ervaring.
Kort gezegt kan ik zeggen dat je bij The Phone House zovaak iets moet vragen tot je de goede persoon krijgt. En dan mag je hopen dat je goed geholpen wordt.
Ik heb zelf nu ook problemen met The Phone House en ik ben zelf bij me rechtsbijstand verzekering geweest. Zij gaven aan dat ik alleen een poot heb om op te staan als ik iets op papier krijg.
De bezoeken en mondelingen toezeggingen van medewerkers zijn niets waard.
Dus probeer dingen op papier te krijgen en ga contact zoeken met het juridisch loket of je rechtsbijstandverzekering! Als het zwart op wit staat kunnen ze je goed helpen is mijn ervaring.
Kort gezegt kan ik zeggen dat je bij The Phone House zovaak iets moet vragen tot je de goede persoon krijgt. En dan mag je hopen dat je goed geholpen wordt.
Re: Phonehouse / KPN, van het kastje naar de muur
Zelf schriftelijk/mail contact opnemen met Phone House en de inhoud van het gesprek weergeven.
Voor akkoord bevinden of iets dergelijks laten terug sturen (envelop + postzegel bijsluiten).
Voor akkoord bevinden of iets dergelijks laten terug sturen (envelop + postzegel bijsluiten).
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 03 mei 2011 15:06
Re: Phonehouse / KPN, van het kastje naar de muur
Ok, thanks, ga nog een poging wagen de afspraken van phonehouse op papier te krijgen...
Bedankt voor jullie reacties.
Bedankt voor jullie reacties.
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 29 mar 2010 12:24
Re: Phonehouse / KPN, van het kastje naar de muur
Geachte Pauline,
Met belangstelling heb ik uw bericht gelezen. Ik wil u vragen om het bovenstaande bericht ook via [email protected] naar The Phone House zenden. Via deze weg is er contact op te nemen met Hi en op deze manier ontvangt u de berichten van The Phone House ook zwart op wit.
Met vriendelijke groet,
The Phone House
Met belangstelling heb ik uw bericht gelezen. Ik wil u vragen om het bovenstaande bericht ook via [email protected] naar The Phone House zenden. Via deze weg is er contact op te nemen met Hi en op deze manier ontvangt u de berichten van The Phone House ook zwart op wit.
Met vriendelijke groet,
The Phone House