LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Porteren vanaf Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Sergio2

Porteren vanaf Vodafone

Ongelezen bericht door Sergio2 »

Wegens het weinig gebruiken van mijn telefoon wilde ik overstappen van Vodafone naar Simyo.

Mijn abonnement netjes opgezegd en het nummer zou per maart beschikbaar zijn voor mijn nieuwe provider.

Toen ik in maart een rekening kreeg ben ik maar gaan bellen met Vodafone. Er werd verteld dat er een verzoek tot porteren (door Simyo) is aangevraagd op 1 mei 2005. Hierdoor hebben ze mijn abonnement opnieuw verlengd en moest ik maar opnieuw opzeggen met inachtneming van 3 maanden opzegtermijn?!?!

Simyo heeft schriftelijk bevestigd dat ze 2 keer een porteringsverzoek hebben ingediend, maar beide keren zijn ze geweigerd.

Alle keren dat ik om opheldering heb gevraagd bij Vodafone krijg ik te horen, dat ik opnieuw moet opzeggen. Bij doorvragen wordt er domweg naar de algemene voorwaarden verwezen...

Ik kon een klachtenbrief sturen, wat ik inmiddels heb gedaan.

Inmiddels al een rekening voor april gekregen :(

Voor mij echt NOOIT geen Vodafone meer. Wat een belabberde service!!

blaat

Re: Porteren vanaf Vodafone

Ongelezen bericht door blaat »

als symio 2 keer een porteringsverzoek heeft gedaan en het wordt 2 keer niet goedgekeurd/ doorgevoerd kun je je ook afvragen wat daar de reden van is. Heb je dat al eens gedaan? Het komt namelijk vaak voor dat symio de aanvraag foutief doet, zodat nummerbehoud niet doorgevoerd kan worden. Dit is dan niet de fout van Vodafone. Als je abonnement dan weer aangesloten moet worden... tja, dat is dan een keus die je moet maken...

Sergio2

Dit is dan niet de fout van Vodafone. Als je abonnement dan weer aangesloten moet worden... tja, dat is dan een keus die je moet maken...
Euh ik had geen keuze, ze hebben gewoon zonder mijn toestemming het abonnement verlengd. Simyo heeft schriftelijk aangegeven alles correct aangevraagd te hebben.

Vodafone geeft verder geen informatie :x

blaat

hm, vreemd...
tja dan weet ik het ook niet :) sorry

??

Ongelezen bericht door ?? »

Als alles correct is aangevraagd wordt nummerbehoud niet afgewezen, punt. Er gaat dus ergens wat mis.

Eystathia29

Ongelezen bericht door Eystathia29 »

mail anders je mobiele nummer, dan kan ik navraag doenbij nummerbehoud !

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Gebeurt vaker, heb dit ook gehad met een portering van vodafone naar kpn.

Ik heb toen een hoop stennis gemaakt en uiteindelijk met behulp van KPN is het toch goed gekomen.

blaat

een hoop stennis gemaakt... jaja.
kpn heeft achteraf gewoon de aanvraag op de JUISTE manier gedaan, en dan wordt nummerbehoud wel doorgevoerd. en zij met de eer strijken.. KPN...*zucht* butbedrijf.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

blaat

Geplaatst op 07 Apr 2006 16:07 door blaat

--------------------------------------------------------------------------------

een hoop stennis gemaakt... jaja.
kpn heeft achteraf gewoon de aanvraag op de JUISTE manier gedaan, en dan wordt nummerbehoud wel doorgevoerd. en zij met de eer strijken.. KPN...*zucht* butbedrijf.
Nee had toen een portering aan gevraagd en dat duurde ook ontzettend lang, heb zelf enorm veel gebeld naar vodafone.

Maar goed ik sta niet ter discussie, en zie het maar als een butopmerking

Sergio2

mail anders je mobiele nummer, dan kan ik navraag doenbij nummerbehoud !
Eystathia29, mail uit je pofiel is denk ik niet goed, want hij wordt gebounced.

Eystathia29

Ongelezen bericht door Eystathia29 »

Vreemd, want mijn email adres is echt wel goed hoor... :shock:

Sergio2

Lama, het is al niet meer nodig. Afgelopen vrijdag verscheen er "geen dienst" in mijn scherm. Zaterdag gebeld met de klantenservice en naar aanleiding van mijn klachtenbrief is het abonnement per direct opgezegd.

Ben nog wel benieuwd naar de reactie van Vodafone.

Gesloten