Ik heb de laatste dagen eens het een en ander hier op het forum zitten lezen. Wat mij erg opviel is dat -hoewel het forum voor zowel positieve als negatieve ervaringen is- de negatieve ervaring erg overheersen.
Begrijpelijk, negatieve zaken worden nou eenmaal sneller besproken, maar ik ben toch wel erg nieuwsgierig naar de positieve ervaringen van mensen.
Dus: wie heeft er positieve ervaring met zijn/haar provider? Wat is de reden dat jij jezelf een tevreden klant noemt? Het kan om elke provider gaan en om grote of kleine dingen.
Ik ben erg nieuwsgierig naar reacties!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Positieve verhalen!
Re: Positieve verhalen!
Zo nu en dan zijn er positive berichten, die zitten zo tussen de slechte dat ze bijna niet opvallen.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=49605
Hier tussen zou ook wat moeten zitten, puzel ze
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=49605
Hier tussen zou ook wat moeten zitten, puzel ze
Re: Positieve verhalen!
mensen willen alleen maar negatieve verhalen kwijt.
Re: Positieve verhalen!
Er zijn simpelweg maar weinig positieve verhalen.
Natuurlijk zijn er ook zeer veel tevreden mensen.
Maar iemand die tevreden is; dat zou gewoon de normaalste zaak van de wereld behoren te zijn. (geen reden dus om iets positiefs te schrijven)
Iets positiefs is als een provider (of ander soort bedrijf) iets extra's voor je doet terwijl dat eigenlijk niet hoeft.
En helaas gebeurd dat zelden of nooit.
Daarom kun je zoiets ook bijna nooit op een forum lezen.
Echter komt het wel zeer veel voor dat een provider (of andere ondernemer) overal onderuit probeert te komen, en probeert de klant op een achterbakse manier te besodemieteren. Vandaar dat er wel veel van dit soort berichten valt te lezen.
Allemaal erg logisch dus.
Natuurlijk zijn er ook zeer veel tevreden mensen.
Maar iemand die tevreden is; dat zou gewoon de normaalste zaak van de wereld behoren te zijn. (geen reden dus om iets positiefs te schrijven)
Iets positiefs is als een provider (of ander soort bedrijf) iets extra's voor je doet terwijl dat eigenlijk niet hoeft.
En helaas gebeurd dat zelden of nooit.
Daarom kun je zoiets ook bijna nooit op een forum lezen.
Echter komt het wel zeer veel voor dat een provider (of andere ondernemer) overal onderuit probeert te komen, en probeert de klant op een achterbakse manier te besodemieteren. Vandaar dat er wel veel van dit soort berichten valt te lezen.
Allemaal erg logisch dus.
Re: Positieve verhalen!
zover mij bekend is eens als resultaat uit een onderzoek gekomen dat mensen met een slechte ervaring met een organisatie dit doorvertellen aan gemiddeld 6 anderen en goede ervaringen aan 2...
dus dat kan het wel verklaren
dus dat kan het wel verklaren
Re: Positieve verhalen!
Wij bellen al jaren via tele2 en zijn hier erg tevreden over. Binnenkort betalen we onze abonnementskosten ook via tele2 en niet meer via KPN.