LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] POSTBANK+SIEMENS MC60 ACTIE

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
TOETSSTER

POSTBANK+SIEMENS MC60 ACTIE

Ongelezen bericht door TOETSSTER »

Ik heb deelgenomen aan de Postbank i.c.m. Siemens MC60 actie.
Bij het afhalen van het actiepakket blijkt dat de Siemens MC60 Silver Edition geleverd is i.p.v. de Siemens MC 60 Titanium Edition. In alle reclame-uitingen van de Postbank en Telfort wordt de Siemens MC60 Tiatanium Edition afgebeeld. Er is dus een ander design afgeleverd dan in de reclame-uitingen gebruikt. Wie heeft dezelfde ervaring en hoe is dit opgelost?

[url]http://www.siemens-mobile.com/cds/front ... rN,00.html
[url]http://www.telfort.nl/actie/postbank/
[url]http://www.postbank.nl/ing/pp/page/prom ... 58,00.html

Gast

Re: POSTBANK+SIEMENS MC60 ACTIE

Ongelezen bericht door Gast »

Maak je er niet zo druk om! Wees blij dat je de desbetreffende telefoon hebt ontvangen!

Je zou moeten verwachten dat er een grote vraag is naar deze telefoon op dit moment... dus je zou dan een gelijksoortig model krijgen in een andere kleur of editie! Als ie dezelffde functies heeft en dezelfde diensten, dan is het geen punt!

helma

Ongelezen bericht door helma »

ook ik heb de silver edition ontvangen.
ik ben allang blij dat ik er een heb.
dus waarom klagen

joris10

Ongelezen bericht door joris10 »

beste toetsster ,waar zeur je nu over ,je krijgt iets kado en dan klagen over de kleur, ja ik zou echt naar de rechter stappen want dit is echt een vorm van oplichting !!!! tjonge jonge ....dat je hier een topic aan wilt wijden

Flierp

Ongelezen bericht door Flierp »

welke kleur dan ook. het blijft een k*t toestel!

Ik heb ze al weer aan de balie gehad... die mafkezen die met hun GRATIS telefoon bij mij komen zeuren dat ze niet kunnen opwaarderen (er was er zelfs 1 die hem niet eens in elkaar kon zetten!) en dat ik het maar op moet lossen...

cobyeijk

Ongelezen bericht door cobyeijk »

Ik heb een slechte ervaring met een door Bel Comp geleverd Siemens a52 telefoon. Binnen 5 maanden problemen"schakelt zich zelf uit"
In aug twee weken bij Siemens in reparatie geweest. Probleem niet verholpen. Weer terug op 2Sept. Nu 12 october nog steeds niet terug.
Er moet kennelijk een nieuw binnenwerk in Maar dat is bij Siemens niet voorhanden Leverings problemen omdat de onderdelen uit een Verwegistan moet komen en dat land levert slecht., Ik vind dat ik als gebruiker van een Gsm van Siemens daar weinig mee van doen heb. Dat zijn hun problemen.Ik heb al twee brieven naar Siemens "Customers Care "geschreven. Maar daar reageren ze ook niet op.
"They don't care about customers"
Ik zit dus nu al vijf plus twee weken zonder mijn mobiel.
Ik heb gevraagd waarom ze geen ander geven. Maar daar blijven ze vaag over.
Wat kan ik doen om ze toch te bewegen hun verplichtingen t.av. hun gebruikers na te komen.?

Kris

Ongelezen bericht door Kris »

Hallo

Helaas is het inderdaad zo dat er nog al wat problemen zijn bij he Siemens Repair Centre. Siemens (niet alleen in Nederland maar in heel europa) heeft problemen met het leveren van onderdelen. Hierdoor kan de reparatietijd oplopen tot 2 maanden!! Wat ronduit belachelijk is, reageren met een klachten fax en aangetekende brieven zet geen zode aan de dijk, Siemens lijkt nergens op te reageren.
Ik vind dit echt heel slecht en ik hoop dat iedereen die gebruik heeft gemaakt van de Postbank Siemens actie, zij toestel niet op hoeft te sturen. Want je mag dan wel 2 jaar garantie van Siemens hebben, maar met steeds je toestel zo lang kwijt zijn, schiet je ook niets op!

Succes ermee!!

kris

Ongelezen bericht door kris »

Nog even terugkomend op je vraag wat je kan doen zolang je geen toestel hebt.
Dit is vrij lastig want in principe krijg je garantie van Siemens en niet van de winkel (in dit geval de BC). Siemens is verantwoorlijk voor het functioneren van het toestel en de winkel voor het contract dat erop zit (of prepaid uiteraard). Ik snap wel dat je als klant het toestel bij hen hebt gekocht en van hen de service verwacht, maar helaas zal je in alle winkels het antwoord krijgen dat de garantie van de fabrikant is.
Vaak kan je (bij een abo) wel een verzekering afsluiten inclusief een leentoestel voor het geval je toestel weg moet ter reparatie.
Het blijft dus lastig en is erg vervelend als de reparatie zo lang duurt,

Ik hoop dat je toestel snel terug is en volgende keer misschien een ander merk kopen (al is er met alle merken soms wel iets),

Succes ermee

Groeten Kris

harryvbos

Ongelezen bericht door harryvbos »

beste cobyeik ,ik vind je manier van denken kortzichtig ,ik weet niet in wat voor sector uw werkzaam bent ,maar het is heel simpel als een bakker geen meel heeft ,kan hij geen brood bakken,en dan heeft de bakker geen probleem nee U WANT U HEEFT GEEN BROOD ,schelden en brieven schrijven naar de bakker heeft toch geen zin meisje,als ze het sneller kunnen oplossen hadden ze dit echt wel gedaan,denk je nu werkelijk dat een beursgenoteerd bedrijf niet bezig is om dit op te lossen ,het is zo makkelijk om te zeuren en klagen ! Als je echt zo ontevreden bent pleur dan dat toestel in de prullenbak ,om die 49 euro ga je toch niet zo overspannen denken. Want was is nu 49 euro tegenwoordig.

Gesloten