Ben ik verplicht dat kontract uit te doen??? Vr. Gr. Ferry
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] prepay debitel
prepay debitel
Op nieuwjaarsdag( savonds) ben ik overvallen, neergeslagen en beroofd van vooral mijn 3 maanden oude samsung d900 met extra 512 Mb geheugen. Politie-aangifte kon pas woensdag, en, want ik was het geweld vergeten te noemen, kon ik, over nog eens een uur later terug komen. Blauw oog, gekneusde kaak en enkele uren later een tia waardoor ik ruim 35 uur geslapen heb. Van debitel heb ik de "medewerking"dat ik maar € 41.66 hoef te betalen voor een sim-kaart met mijn nummer en indienststelling en kon en nieuwe gsm kopen ( dezelfde voor € 450= ) of een goedkopere maar hoe dan ook _ mijn kontract was getekend voor 2 jaar_ Vriendelijk die hollanders, blij dat ik maar nederlander ben sinds mijn geboorte in 1947.
Re: prepay debitel
Heel erg vervelend dat je overvallen bent.
Maar wat heeft Debitel daarmee te maken?
Maar wat heeft Debitel daarmee te maken?
Re: prepay debitel
Heel erg vervelend dat je overvallen bent. Het is echter eigen risico. Je tekent een contract voor 2 jaar waarvoor je dat toestel + belminuten per maand krijgt. Gebeurd er iets met je toestel dan is dat de verantwoording van consument zelf.
Was je verzekerd??? Indien je verzekerd was "kan het zijn" dat je deblokkeringskosten en nieuwe sim-kaart vergoed wordt. De nadruk op kan het zijn dit ligt namelijk aan de verzekering.Diefstal is bijna niet aan te tonen mits braakschade getuigeverklaringen etcetera...en dan nog is het moeilijk aan te tonen omdat er teveel fraude mee gepleegd is in het verleden....Toestellen worden via verzekeringen zelden vergoed... Heb je geen verzekering??? Dan krijg je niks vergoed.
Was je verzekerd??? Indien je verzekerd was "kan het zijn" dat je deblokkeringskosten en nieuwe sim-kaart vergoed wordt. De nadruk op kan het zijn dit ligt namelijk aan de verzekering.Diefstal is bijna niet aan te tonen mits braakschade getuigeverklaringen etcetera...en dan nog is het moeilijk aan te tonen omdat er teveel fraude mee gepleegd is in het verleden....Toestellen worden via verzekeringen zelden vergoed... Heb je geen verzekering??? Dan krijg je niks vergoed.