Mijn vader en moeder zijn al 6 jaar klant bij de telefonie tak van Pretium, is een bewuste keuze destijds geweesd!
Vorig jaar febr zijn ze opgebeld ofdat ze een gratis contract voor bepaalde aanbiedingen( op internet reizen, kansspelen etc) Mn ouders hebben hier negatief op gereageerd.( ze hebben geen internet ook dat nog!!, en wilden de dienst helemaalniet)
In de maand maart (2009) is er €63,43 van de rekening geschreven, mn vader heeft pretium gebeld omdat em da nie begreep, hij zou een contract voor de diensten van pretium hebben afgesloten , en ze hebben er bewijzen van, hij zou binnen 3 weken bericht krijgen. Mn vader geeft t geld gelijk laten storneren , en 3 dagen laten had pretium t weer ingevorderd, mn vader heeft de 3 weken afgewacht, en een week respijt gegeven , en de €63,43 weeeer laten storneren.
Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaaet , wat is de juiste werkvolgorde om hiermee om te gaan!
Bij voorbaat dank voor de reacties, kunnen ze erg goed gebruiken
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pretium, contibutie bepaalde diensten, HELP!!!!!
-
- Berichten: 354
- Lid geworden op: 22 apr 2009 02:05
Re: Pretium, contibutie bepaalde diensten, HELP!!!!!
Hallo Boelli1
Even over het hoofd gezien. Kijk op het grote pretiumforum hierboven en zoek de stukjes van TdeHond op. Daar staat veel in. Het gaat ongeveer zo:
Schrijf je verhaal kort en bondig op
Dien een klacht in bij Consuwijzer website (zie TdeHond)
Schrijf een aangetekende brief met ontvangstbevestiging aan Pretium, waarin je ze meedeelt dat jouw ouders geen prijs stellen op het Pretium lidmaatschap en dat ze dat ook nooit hebben gewenst, dat ze er nooit gebruik van hebben gemaakt (geen intenet) en dat je de bankrekening laat blokkeren voor hun incasso's.
Vraag bij de bank van je ouders een VOLLEDIGE BLOKKERING VOOR ALLE BEDRAGEN aan voor het incassorekeningnummer van Pretium (zie het bankafschrift).
Reageer verder niet op dreigbrieven met incassobureaus, jouw brief was duidelijk. Er is geen dienst geleverd dus er hoeft ook niet te worden betaald voor niets. Pretium denkt daar anders over, maar de wereld geeft ze ongelijk.
Ik denk dat pretium het telefoonabonnement van jouw ouders gaat afsluiten, ook al betalen je ouders daar wel voor. Maar dat is afwachten. Als het hun uitkomt roept pretium dat pretium en pretium telecom 2 verschillende bedrijven zijn. Dus het is interessant hoe dit gaat uitpakken. Bereid je er mar op voor dat je ouders een nieuw telefoonnummer moeten gaan aanvragen bij een andere provider.
Groetjes,
MementoMori
Even over het hoofd gezien. Kijk op het grote pretiumforum hierboven en zoek de stukjes van TdeHond op. Daar staat veel in. Het gaat ongeveer zo:
Schrijf je verhaal kort en bondig op
Dien een klacht in bij Consuwijzer website (zie TdeHond)
Schrijf een aangetekende brief met ontvangstbevestiging aan Pretium, waarin je ze meedeelt dat jouw ouders geen prijs stellen op het Pretium lidmaatschap en dat ze dat ook nooit hebben gewenst, dat ze er nooit gebruik van hebben gemaakt (geen intenet) en dat je de bankrekening laat blokkeren voor hun incasso's.
Vraag bij de bank van je ouders een VOLLEDIGE BLOKKERING VOOR ALLE BEDRAGEN aan voor het incassorekeningnummer van Pretium (zie het bankafschrift).
Reageer verder niet op dreigbrieven met incassobureaus, jouw brief was duidelijk. Er is geen dienst geleverd dus er hoeft ook niet te worden betaald voor niets. Pretium denkt daar anders over, maar de wereld geeft ze ongelijk.
Ik denk dat pretium het telefoonabonnement van jouw ouders gaat afsluiten, ook al betalen je ouders daar wel voor. Maar dat is afwachten. Als het hun uitkomt roept pretium dat pretium en pretium telecom 2 verschillende bedrijven zijn. Dus het is interessant hoe dit gaat uitpakken. Bereid je er mar op voor dat je ouders een nieuw telefoonnummer moeten gaan aanvragen bij een andere provider.
Groetjes,
MementoMori