Na opzegbrief per post, opzegbrief per fax en enkele telefoontjes waarbij je 20 minuten moet wachten tot je geholpen wordt, is het me nog steeds niet gelukt om van mijn telefoonabonnement af te komen. Het enige antwoord dat ze kunnen geven is: Stuur een opzegbrief. Als ik zeg deze al gestuurd en gefaxt te hebben en van Pretium 2x schriftelijk een bevestiging heb gekregen dat mijn lidmaatschap beeindigd is (opgezegd met dezelfde brief) krijg ik nog hetzelfde antwoord. Het is dus echt waar dat je niet van Pretium afkomt, het abonnementsgeld wordt maar van je rekening afgeschreven. De mensen achter de telefoon weten niets en kunnen niets! Dus neem geen abonnement bij Pretium!
Heeft iemand een goede tip, dan houd ik me aanbevolen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pretium
Re: Pretium
In Uw opzeg brief (aangetekend ) moet de eind datum staan.
Indien Uw opgave onjuist moeten zij tijdig de goede datum opgeven.
Betaal na deze datum niets meer behalve de gevoerde gesprekken tot die datum.
Indien U een firma voor Internet + bellen neemt word dit VOIP dus gewone telefoon eruit en in het modem zodat er geen gesprek meer via Pretium mogelijk is!
Betaal niets meer en trek je niets aan van onzin van incasso bureau als zij fouten maken.
Zeg alleen dat U gezien hun fouten wacht op de beloofde rechtszaak, welke U vermoedelijk probleemloos gaat winnen, mits Uw opzegging foutloos was en bewijsbaar met copy!
Als U nog geen andere aanbieder heeft hier Uw postcode cyfers en letters plaatsen zodat ik een alternatief kan zoeken... Geen huisnummer dus...
Dit valt binnen de regels van tros radar privacy , dus Uw zolang Uw adres geheim bleef mag dat.
Indien Uw opgave onjuist moeten zij tijdig de goede datum opgeven.
Betaal na deze datum niets meer behalve de gevoerde gesprekken tot die datum.
Indien U een firma voor Internet + bellen neemt word dit VOIP dus gewone telefoon eruit en in het modem zodat er geen gesprek meer via Pretium mogelijk is!
Betaal niets meer en trek je niets aan van onzin van incasso bureau als zij fouten maken.
Zeg alleen dat U gezien hun fouten wacht op de beloofde rechtszaak, welke U vermoedelijk probleemloos gaat winnen, mits Uw opzegging foutloos was en bewijsbaar met copy!
Als U nog geen andere aanbieder heeft hier Uw postcode cyfers en letters plaatsen zodat ik een alternatief kan zoeken... Geen huisnummer dus...
Dit valt binnen de regels van tros radar privacy , dus Uw zolang Uw adres geheim bleef mag dat.