LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pretium Telecom - ECHT NIET THUIS IN TELECOM!
Pretium Telecom - ECHT NIET THUIS IN TELECOM!
Nadat ons prive telefoonnummer als een voordeelnummer was ingegeven bij Pretium Telecom door een contractant van Pretium, verschenen de volgende problemen. De Contractant ontving niet alleen haar eigen rekening, maar ook een maandrekening en automatische incasso voor een maand bellen van haar 5 als voordeelnummers ingestelde telefoonnummers. Nadat hiervoor een klacht bij Pretium is neergelegd en het bedrag door de contractant was teruggeboekt, heeft Pretium niet alleen het verkeer stopgezet van contractant, maar ook op de telefoonnummers van de 5 voordeelnummers die door contractant waren ingesteld. Dit leidde tot enorme problemen, aangezien er niet meer gebeld kon worden door contractant en 5 overige personen die echter TOTAAL GEEN CONTRACT met Pretium Telecom hebben. De acties die genomen moeten worden door de 5 voordeelnummers telefoonhouders, was dat eerst de helpdesk moet worden gebeld a 0.15 eurocent per minuut een band moet worden afgeluisterd van ca. 10 minuten. Je vervolgens alles opnieuw moet laten instellen bij een overige 16xx aanbieder. En dat terwijl Pretium totaal geen recht heeft tot het blokkeren van het telefoonverkeer van de 5 als voordeelnummer ingestelde consumenten!!! Schandalig gewoon!!!!
Re: Pretium Telecom - ECHT NIET THUIS IN TELECOM!
Wat bedoel je precies met voordeelnummers?
Kan het niet zijn dat alle nummers zijn aangemeld op 1 contractant? Als je andere nummers opgeeft, moeten natuurlijk ook de NAW gegevens van deze mensen worden doorgegeven, anders behandeld ieder willekeurige CPS aanbieder het als 1 klant! Is dat misschien mis gegaan?
Kan het niet zijn dat alle nummers zijn aangemeld op 1 contractant? Als je andere nummers opgeeft, moeten natuurlijk ook de NAW gegevens van deze mensen worden doorgegeven, anders behandeld ieder willekeurige CPS aanbieder het als 1 klant! Is dat misschien mis gegaan?
Re: Pretium Telecom - ECHT NIET THUIS IN TELECOM!
Bij pretium heb je geen voordeelnummers, die kan je alleen via KPn bellen evenals 0900-xxxx.
Je kiest bij Pretium je alleen eigen nummer en geen 10 voordeelnummers. daardoor heb je ook alles geblokkeerd, je een overeenkomst voor andere afgesloten op je eigen naam. en met dat nummer kan je besparen (tot 30%). en je kan er per direct vanaf dmv het 0800 nummer op de overeenkomst te bellen. of in een van de winkels om info vragen.
KOST EEN STUK MINDER.......
keessie
Je kiest bij Pretium je alleen eigen nummer en geen 10 voordeelnummers. daardoor heb je ook alles geblokkeerd, je een overeenkomst voor andere afgesloten op je eigen naam. en met dat nummer kan je besparen (tot 30%). en je kan er per direct vanaf dmv het 0800 nummer op de overeenkomst te bellen. of in een van de winkels om info vragen.
KOST EEN STUK MINDER.......
keessie