LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pretium Telecom

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
lenalida
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:53

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door lenalida »

Even van het automatische antwoord van Radar geplukt:

Juridische vragen?
Neem contact op met Stichting de Ombudsman, 0900-6 722 722 (€0,30 p/m). Het telefonisch spreekuur is op werkdagen van 10.00-13.30 uur.


Conflict met een bedrijf?
Kijk op www.geschillencommissie.nl

Succes, gr. lenalida

Pretium gedupeerde 1001
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 dec 2008 13:02

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door Pretium gedupeerde 1001 »

Beste mensen,

Hetzelfde is mijn moeder overkomen. Om een lang verhaal kort te maken: telefonieabonnement, gebeld voor Privileges, erin gestonken, na een jaar geld afgeschreven, terug laten storten, rekening laten blokkeren. Voor de rest zie onderstaande brief die we naar Pretium gaan sturen:

"In .....2008 heeft u mij telefonisch benaderd betreffende de betaling voor een abonnement dat ik volgens u zou hebben op “Pretium Privileges”. Dit abonnement zou ik op ......2007 tijdens een telefonisch gesprek met u hebben afgesloten. Met mijn brief van ....... 2008 heb ik de voice-log van het telefoongesprek op ....... 2007 bij u opgevraagd. Tijdens ons telefoongesprek van ...........2008 heeft u de voice-log aan mij laten horen.

In de voice-log heb ik kunnen horen dat ik een aantal vragen betreffende mijn persoonsgegevens (naam en adres) en bankgegevens heb beantwoord. Vervolgens werd door u gemeld dat er een lidmaatschap bij Pretium “in orde zou worden gemaakt”. “Een jaar lang gratis, zonder iets te betalen”.

In het bewuste telefoongesprek op ....... 2007 is mij nimmer verteld dat het abonnement na een jaar stilzwijgend verlengd zou worden en dat ik voor het zogenaamde lidmaatschap zou moeten betalen. Ook ben ik niet gewezen op de voor het lidmaatschap geldende algemene voorwaarden. Aangezien ik niet ben gewezen op de algemene voorwaarden en mij ook geen redelijke mogelijkheid is geboden om daarvan kennis te nemen, wijs ik u erop dat de algemene voorwaarden vernietigbaar zijn (art. 6:233 sub b BW). Ook de blijkbaar aangegane overeenkomst met Pretium BV is daarom niet rechtsgeldig en moet vernietigd worden.

Ik ga er van uit u met dit schrijven voldoende te hebben geïnformeerd en dat er geen aanvullende juridische haarkloverij op volgt. In dat geval zal ik alle betreffende stukken doorsturen naar mijn rechtsbijstandverzekering. Voor de volledigheid wijs ik u er op dat ik een klacht heb ingediend bij Consuwijzer en dat ik bankrekeningnummers van Pretium heb laten blokkeren bij de SNS-bank.

Graag ontvang ik van u een schriftelijke bevestiging van het vernietigen van de algemene voorwaarden voor deze situatie en het vernietigen van de overeenkomst die ik zou hebben met Pretium BV. In het telefoongesprek van ............ 2008 heeft u gemeld dat mijn “privilegenummer” ........... zou zijn"


En nu maar afwachten wat er gaat gebeuren. Hoor graag wat jullie ervan denken....of misschien kunnen anderen hun voordeel er mee doen. Ik ben in ieder geval van mening dat een organisatie die zijn tijd besteed aan het laten afhoren van eerder gemaakte opnamen om mensen te dwingen tot betaling van een abonnement waar ze niet op zitten te wachten grote oplichters zijn, ongeacht al het geneuzel over juridische aspecten en algemene voorwaarden. Ik zou dan ook graag zien dat gewoon NIEMAND betaald voor zijn zogenaamde Privilege-lidmaatschap. Dan houden ze het nooit vol. Het toepassen van geweld zie ik als laatste doch wellicht noodzakelijk optie :evil: :wink:


Bovenstaande heeft trouwens concreet betrekking op Privileges. Ook een onderdeel van Pretium (hoewel ze beweren dat het losstaat van de telefonie). Omdat we totaal geen vertrouwen meer hebben in Pretium of welke aan hun gebonden organisatie dan ook, hebben we ook het telefonieabonnement opgezegd en weer overgestapt naar KPN (maar afwachten of dat allemaal goed gaat).

Als er meer mensen met hun telefonie weer overstappen van Pretium naar KPN (of naar wie dan ook), houdt er dan rekening mee dat je ZELF een opzegbrief naar Pretium moet sturen (opzegtermijn van 30 dagen), ondanks het feit dat KPN "alles voor je regelt". Anders rekent Pretium doodleuk weer een kwartaal abonnementskosten ondanks dat je allang via KPN belt!!!!!
Laatst gewijzigd door Pretium gedupeerde 1001 op 31 dec 2008 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.

lenalida
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:53

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door lenalida »

Hartstikke goeie brief!! Vanmorgen ben ik bij de bank geweest en nu ook een blokkade op hun rekening bij de ING laten plaatsen, duurt wel een paar weken en in die tijd mijn bankrekening maar in de gaten houden
De privilege die ik recent gestuurd kreeg heb ik retour afzender gestuurd en met grote rode jkoeieletters erop gezet dat het is opgezegd.
Krijg het weer opnieuw toegestuurd dan laat ik op die rekening ook een blokkade plaatsen, je weet maar nooit.
Ik weet niet meer wie ik was, maar bedankt voor alle bankgegevens van Pretium Telecom en Privilege.
Maar stuur nu toch ook mailtjes naar Radar!! Net zoals ze Ziggo opnieuw in het "zonnetje" zetten, hoop ik dat ze dit ook opnieuw met Pretium gaan doen, maar één mailtje heeft niet zoveel effect.
Fijne jaarwisseling en laten we maar hopen dat we allemaal van dit stelletje bedriegers af zijn in 2009
gr. lenalida

Gheraj
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 aug 2007 15:46

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door Gheraj »

Via Pt is er een incassoburo ingeschakeld dat we moeten betalen :evil: , voor iets wat we niet gevraagt hebben!
Via overleg met onze rechtsbijstand adviezeur betalen we toch maar de gesprekskosten nu, maar verder ook echt niks!!! Die kosten heeft men perslot wel een jaar lang gemaakt.
Dat ze het geld maar naar een goed doel doen, zeker rond deze tijd van het jaar. Zou het bedrijf PT toch nog wat goeds doen en zou ik (al is het niet geheel van harte) met net wat meer plezier betalen.

Bij ons was het zo:Binnen 3 maanden gereageerd nadat men ons een ongevraagt abonnement hadden toegespeeld zonder enige mededeling verders (geen welkomsbrief end. gehad anders hadden we eerder kunnen reageren natuurlijk)Een jaar lang er aan vast gehangen,maar ze wel geblokkeerd, en nu komt het mooie. Op hun afschriften staat letterlijk: reeds geincasseerd, waarvoor onze dank .... nog te betalen 0,00. :? :? Dus volgens hun hebben wij wel betaald en toch speeld men het nu zo vals om een incassoburo in te schakelen.. Half Nederland heeft ze geblokkeerd, krijgen tig klachten en scheldpartijen en nog gaat men door met deze praktijken.Waar is die wetsgeving hier in Nederland wanneer je ze nodig hebt. :? Ook de wetswinkel gebeld om advies, de geschillencommisie etc. etc. Deze instanties kennen de Praktijken van PT maar in mijn geval hebben ze me niet echt geholpen.(dit was vorig jaar toen ik ze gebeld heb)

Radar heeft van mij in ieder geval al een mail gehad en de rest van hier moet dat idd ook maar weer es doen. Dit zaakje stinkt, en het bedrijf moet opgedoekt worden.

Onder protest ga ik nu toch maar dat bedrag overmaken voor mijn ouders. :evil: :evil:

lenalida
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:53

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door lenalida »

Ik betaal ook alleen de gesprekskosten van 12 december tot 13 januari maar dat is echt een centenkwestie. Ik gebruik zelf mijn mobieltje en voor de enkele keer dat we toch via het vaste net belden meestal 1655 ervoor. Mijn lieve ega is het een paar keer vergeten
Het "abonnement" betaal ik ook niet. Hoezo "abonnement". Ze hadden tijd genoeg om het voor 12 december terug te zetten naar de KPN
Heel goed dat je ook een mailtje hebt gestuurd naar Radar. Kom op allemaal doen!!
Ik ga nu aan de oliebollen!! gr. lenalida

_Erik
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:50

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door _Erik »

Net gebeld door een vriendelijke dame van Pretium.
Ze wil gaarne mijn huidige KPN abonnement wijzigen en ik krijg maar liefst 25% korting. Nu betaal ik ong. EUR 18 en zij komt met een maandbedrag van EUR 18 als ik overstap naar Pretium (dat is toch echt 0% korting!). Let wel, het gaat enkel om de telefoonabonnement. Maar omdat ik ook ADSL internet bezit bij KPN vermeld ik dat netjes maar zij garandeert 'absoluut' dat dit bij Pretium gewoon ong. EUR 18 per maand blijft. Nu betaal ik voor beide ong. 45 EUR (incl. ADSL), dat is een korting van 50%!!
Maar .. :?
Vorige week werd ik gebeld door KPN om mijn telefoonabonnement te wijzigen naar een goedkoper maandbedrag maar omdat ik ADSL heb lukt dat helaas niet. Dus waarom lukt het Pretium wel? Dus ik vraag haar nogmaals om toch maar even te checken om haar 'absolute garantie' dubbel te controleren. Ze stond al klaar om al de formulieren toe te sturen naar mij.
Na een kort tijdje moet ze helaas constateren dat het niet mogelijk is omdat ik ook ADSL heb. Dat werd mij ook menig keer duidelijk gemaakt door KPN. Dus .. in dit soort zaken, laat je niet leiden door je portemonnee maar met je verstand. Als je twijfelt, vraag om hun website, dan hoef je niet direct te beslissen. Check op internet of er klachten zijn van het bedrijf (of elk willekeurig ander). Laat je gewoon voorlichten wat je kan vinden op internet voordat je zomaar in zee gaat. Het heeft mij in ieder geval geholpen.

jante
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 mei 2008 21:22

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door jante »

Ik wil hierbij alle bezoekers van dit forum en gedupeerden van Pretium alle goeds wensen voor 2009.
En dat we met z'n allen er voor kunnen zorgen dat er een eind komt aan de LIST-EN BEDROG PRAKTIJKEN van bedrijven als Pretium.
Dat we de kracht hebben om door te gaan tot we ons doel bereikt hebben.
Het stoppen van dit soort bedrijven en dat ons recht gedaan wordt.
Ik vind het fijn dat we elkaar kunnen steunen op deze manier!
Groet Jante

frenkievee
Berichten: 284
Lid geworden op: 20 jun 2007 16:19

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door frenkievee »

Ook net gebeld door een dame, alleen deze klonk nogal warrig. Het was duidelijk dat zij van Pretium belde en hierbij werd een 033- telefoonnummer getoond.
Gelukkig nergens Ja in het gesprek gezegd, dus ik verwacht verder geen narigheid. Wel zal ik de brievenbus van mij en mijn schoonmoeder (haar telefoon staat doorgeschakeld) in de gaten houden.....

Ze vertelde dat als ik een vaste lijn heb, ik dan van haar goed nieuws krijg, ofwel korting op mijn telefoonkosten en slechts één rekening. Nu heb ik al één rekening, dus .....
Op haar vraag of ik bij KPN zit, was mijn antwoord: "dat is voor u niet van belang". Haar reactie was wat vreemd: "o, dan kan ik u geen korting geven mevrouw, prettige dag mevrouw". Beetje raar, want ik ben al 44 jaar een jongetje.....

lenalida
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:53

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door lenalida »

Ik lig hier echt in een deuk om jouw reactie!! Ook je rekeningen in de gaten houden want ik had een selectieve blokkade laten plaatsen op hun postbankrekening toen iemand mij waarschuwde dat ze nog een rekening hebben n.l. de ING bank, die dus ook meteen geblokkeerd alleen de administratieve verwerking duurt een paar weken
Groetjes lenalida

lenalida
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:53

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door lenalida »

Hoi allemaal, vanmorgen kreeg ik een telefoontje van Tele2 die mij ook probeerde te strikken ook met dezelfde smoes dat ik dan één rekening zou krijgen. Toen ik vertelde dat ik bij de KPN wilde blijven en al genoeg gedonder met Pretium heb gehad werd ook weer gezegd dat dat niets uitmaakte. Toen ik nadrukkelijk zei dat ik er niet over piekerde om over te gaan naar Tele2 werd de verbinding verbroken, dus wees op je hoede. Zullen we net die gein van PT gehad hebben gaat Tele2 ook beginnen.
fijne dag verder, gr. lenalida

Fingon
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 dec 2008 17:10

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door Fingon »

Hoi allemaal,
De beste wensen voor 2009.
Ook ik lig al een paar maanden in de clinch met Pretium Telecom. Diverse brieven geschreven, ook aangeteked, geen reaktie. Opvragen voicelog en tijd afgesproken waarop ze mij bellen konden. Nou in december zouden ze me met een half uur terug bellen, dat half uur heeft geduurd tot vanmorgen. Daar ik een hersenziekte heb, doe ik niets zonder dat er iemand meeluisterd, een zaakwaarnemer als het ware. Wanneer ze me dan terug konden bellen. Ik zei: vanmiddag om 16.00 uur. Het is nu 17.40 uur en ik ben nog steeds niet terug gebelt. Klok kijken kunnen ze daar blijkbaar ook niet.
Ook dankzij dit forum was ik op de hoogte van dat gratis aanbod van die andere dienst van hun, en zag dat het bankrekeningnr. verschilde. Heb al hun bankrekeningnrs. en Postbanknr. selectief geblokeerd. Ik geloof niet meer dat ze me nog bellen voor die voicelog. En ben er van overtuigd dat ik ben benaderd zoals enkele andere reacties met de vraag of ik een KPN-abonnement had. Maar door mijn hersenziekte heb ik vrijwel geen korte termijn geheugen meer, dus vandar dat ik perse dat bandje wil beluisteren. Ik ben echter niet van plan om nu hun te bellen waar ze blijven met hun voicelog. Ik geen ze geen cent.
Ik hoop dat Radar ze er nog eens aan de haren bij sleept en ze verplicht al deze misleidende gesprekken stop te zetten. Ook heb je volgens mij, als je van hun een schriftelijk bericht hebt gekregen dat je bij hun aangesloten ben per... nog vier weken de tijd, wettelijk, om ze als nog op te zeggen. Ik hoop het, want ik ben dit spuugzat en wordt steeds bozer, wat weer gevolgen heeft voor mijn gezondheid. Stom, maar ik kan nu eenmaal niet tegen onrecht!

lenalida
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:53

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door lenalida »

Ik zou als ik jou was contact opnemen met www.consuwijzer.nl of

Juridische vragen?
Neem contact op met Stichting de Ombudsman, 0900-6 722 722 (€0,30 p/m). Het telefonisch spreekuur is op werkdagen van 10.00-13.30 uur.


Conflict met een bedrijf?
Kijk op www.geschillencommissie.nl

sterkte en succes, gr. lenalida

dlanor
Berichten: 67
Lid geworden op: 26 sep 2008 18:42

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door dlanor »

Nog aan iedereen de beste wensen en tdehond nog bedankt voor Uw adviezen eerder in de forum aan mij een aantal maanden geleden.
Ik wilde de mensen hier toch niet onthouden op een vervolg van wat er nu weer aan de hand is.

Na alle goede adviezen hebben mijn ouders toch besloten er verder niet achteraan te gaan, ze zijn bijna 80 en weten niet waar ze het zoeken moeten. De hele pretium kwestie heeft hun letterlijk een stuk van hun gezondheid gekost. Dus hebben ze maar gewoon de rekeningen betaald en alles zo gelaten. Echter! ze hebben wel de automatische incasso vrijwel direct laten stopzetten en storneren.
Ze betalen de pretium rekening dus op de gewone overmaak manier.

Welnu, ze zijn nu op vakantie hier bij mij in Finland en mijn vader is ingestord met een ernstige longontsteking en ligt al 12 dagen in het ziekenhuis hier. Nu ontedekte ik dat hun telefoon in Nederland zonder pardon is afgesloten door pretium!!!
Terwijl de rekening gewoon betaald zijn!!! echt.
Euvel is dat ze je dwingen om het via automatisch incasso te doen, doe je het niet dan wordt je dus afgesloten. betalen dus via de incasso of anders de gevolgen maar voelen blijkbaar!!

iets wat ik niet zo gauw zou bedenken maar mijn handen jeuken om eens een kijkje te gaan nemen op de amerikaweg in haarlem, mogelijk een jerricannetje mee met het een of ander.
Weet dat ik mij deze bovenstaande uitspraak mij verlaag maar als ik zie wat ze met mijn ouders uithalen en hoe ze er onderlijden en daardoor maar gewoon betalen. vreselijk en dat kan dus zomaar in Nederland!

hejeja
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 feb 2008 14:54

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door hejeja »

dlanor,
Nu uw ouders afgesloten zijn is het misschien zinvol om eens te kijken of er een kabelaanbieder in hun omgeving is die ook telefoon aanbiedt. Ze kunnen dan niet meer weggekaapt worden zonder dat ze daar van op de hoogte zijn. Mijn moeder had door toedoen van Pretium uiteindelijk te maken met vier aanbieders. Dit omdat KPN klakkeloos haar nummer porteerde terwijl ze daar geen abonnee was. Heb de gegevens van mijn moeder uit het telefoonboek laten schrappen met de mededeling dat haar nummer niet meer beschikbaar aan derden gesteld mocht worden en ook niet meer op internet te vinden mocht zijn. Ze heeft nu een afgeschermd "geen geheim" nummer. Wordt dus niet meer gebeld door callcenters. Ze laat de telefoon 5 x overgaan voor ze opneemt. Formeel moet de provider deze afmelding regelen maar Pretium gaf niet thuis.
Verder staat ze vermeld bij www.infofilter.nl Dit is echt een aanrader.
Haar brievenbus wordt langzamerhand steeds minder gevuld met geadresseerd reclame drukwerk.
Begin juli 2008 begon de Pretium ellende en het ziet er naar uit dat wij er nu vanaf zijn. Veel kosten gemaakt om er vanaf te komen maar Pretium is tot heden niet betaald. Informeer bij KPN schriftelijk of per email bij welke provider haar telefoonnummer is onder gebracht.
Mijn moeder is goed bij de tijd maar dit geduvel heeft voor heel veel onrust en stress gezorgd.

lenalida
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:53

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door lenalida »

Hoi allemaal, wij kregen vandaag een brief dat ze geprobeerd hadden om een bedrag van ruim € 36,00 te incasseren wat dus niet gelukt is. En ze gaan het weer via automatische incasso proberen, nou laten ze ons dan maar afsluiten, Ik ben vanmiddag gebeld door de KPN en heb een telefoonnummer gekregen dat ik kan bellen i.v.m. problemen
Ik vertik het om abonnementskosten te betalen en ik heb ook geen rekening gehad van PT, laten ze die eerst maar sturen, dan kan ik de gesprekskosten zien en die moet ik wel overmaken en voor de rest bekijken ze het maar. 13 februari gaan we weer over - als het tenminste goed gaat - naar de KPN. Ik lust ze rauw en laat net eventueel op een proces aankomen en dat mogen zij dat aanvragen, ik doe niks. Het zijn gewoon een stelletje schoften, sorry ik kan er geen ander woord voor vinden.
dus allemaal mailen naar Radar!! gr. lenalida

lenalida
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:53

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door lenalida »

Ik heb een selectieve blokkade laten toepassen zonder vastgestelde bedragen, dus volgens mij is dat wel zo rond. Mocht het anders zijn laat het me dan weten. gr. lenalida

seeya
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2009 00:37

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door seeya »

Vandaag werd mijn moeder gebeld door pretium telecom, ze zijn daar al 2,5 jaar klant zonder problemen.
Het gesprek ging als volgt:

PT: u bent al 2,5 jaar klant bij ons en we willen u daarvoor bedanken met een leuk kado
M: O..wat aardig!
PT: We sturen u een pakket met allemaal leuke tijdschriften en kortingsbonnen toe. Daarvoor moet ik wel even de adresgegevens controleren, dit wordt opgenomen op een bandje, als de gegevens kloppen moet u JA zeggen.
M: (aarzelend)Nou.. dat is toch niet nodig?, dan wil ik dit liever niet.
PT: (vloek)*****, u zei net dat u het leuk vond!
M: Daar schrik ik van
PT: ik zeg toch niets verkeerd?
etc.

Kennelijk krijgen ze bij PT geen cursus klantvriendelijkheid, de drang om je iets in de maag te splitsen is groter dan beleefd blijven.

MamMaria
Berichten: 144
Lid geworden op: 29 mar 2008 11:56

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door MamMaria »

@seeya:
Hopelijk heeft je moeder niet toegegeven en dus haar gegevens ook niet doorgegeven?

Ik weet het natuulijk niet zeker maar het kan natuurlijk zijn dat een ander bedrijf via PRETIUM de gegevens hoopt binnen te halen en zo een nieuw klantenbestand aan te boren!
Misschien is PRETIUM zelf weer bezig!

En een ander punt kan zijn dat je dit 'eerste' pakket misschien wel gratis krijgt maar dat je later toch nog weer op moet zeggen omdat het (achteraf) ineens een soort van abonnement blijkt te zijn!

Wees voorzichtig, voor je het (niet) weet zit je ergens weer langdurig aan vast!
Succes!

seeya
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2009 00:37

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door seeya »

Hoi,

Nee ze heeft niks doorgegeven en geen Ja gezegd op een bandje. Ze heeft gezegd dat ze de "manier waarop" niet netjes vond. De mevrouw die belde snapte werkelijk niet dat mijn moeder de reactie wat raar vond. Ze werd achterdochtig toen "het bandje" ter sprake kwam. Mijn moeder vond het direct vreemd dat ze haar adresgegevens wilden checken terwijl ze er al 2,5 klant is en dat ze ja moest zeggen.

Mijn vader is van plan weg te gaan bij PT, nu ik de verhalen hier op het forum lees zal ik hem adviseren om het grondig aan te pakken!

lenalida
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:53

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door lenalida »

Hoi allemaal, ik heb zojuist een brief opgesteld naar PT waarin ik bevestigde dat de incasso niet is geslaagd en dat wij inderdaad een selectieve blokkade op hun beide rekeningen hebben laten plaatsen
Ik heb aangegeven dat het bij hen dan misschien wel een "normale gang van zaken" is dat men facturen gaat innen via automatische incasso maar dat wij het hier niet mee eens zijn temeer omdat wij tevoren geen gespecificeerde rekening hebben gekregen
Ook aangegeven dat WIJ het een normale gang van zaken vinden dat cliënten tevoren een gespecificeerde rekening krijgen van gesprekskosten (ik heb bewust het woordt abonnementskosten weggelaten omdat wij dat niet willen betalen) zodat deze gecontroleerd kan worden met daarop vermeld de datum waarop automatische incasso zal plaatsvinden, mits hiervoor dan toestemming is gegeven en die toestemming hebben wij dus ingetrokken
Het is toch van de gekke dat ze zomaar geld kunnen incasseren zonder dat je weet waarvoor het is.
Ik ben heel benieuw naar hun reactie. Ik post die brief maandag en als het allemaal goed gaat dan zijn we vanaf 13 januari weer bij de KPN
maar ja met Pretium weet je het maar nooit
Als wij nu gebeld worden met 10 nullen of afgeschermd nummer dan noem ik al mijn naam niet en als ik merk dat het weer éen bedrijf is die je probeert over te halen om je bij hen aan te sluiten dan zeggen wij nu dat we niet op telefonische aanbiedingen ingaan en beëindigen het gesprek met goedenmorgen/middag/avond afhankelijk hoelaat ze bellen
Nergens op ingaan en Uw moeder heeft heel verstandig gehandeld
Ook het abonnement op Privilege is echt niet gratis. Ze halen na een jaar zomaar even € 68.00 van je rekening. Ja zo kan ik ook slapend rijk worden.
Fijne dag verder, de zon schijnt en we laten ons niet kisten
gr. lenalida[/u]

Gesloten