Hoe oud was desbetreffende dochter?tedo schreef: krijg ik zaterdag een brief per post bezorgd, waarop ik welkom wordt geheten door Pretium Telecom!!!!! Zij hebben voor mij het abonnement bij KPN opgezegd!! Ik ken heel het bedrijf niet en ben persoonlijk nooit door hen benaderd; zij hebben contact gehad met een van de kinderen, waarschijnlijk met de mededeling dat ze met KPN spraken en dat het abonnement VERLAAGD zou worden; hierop heeft een van mijn dochters geantwoord op een bandje (hier dreigt Premium ook mee), maar het abonnement staat op mijn naam en ik weet van NIETS!!! Het moet toch niet gekker worden!!
Als ik het er niet mee eens ben, had ik maar in de periode van 1 week (na het telefonisch gesprek) moeten reageren, dan hadden zij het terug kunnen draaien, nu was het te laat want ik zat nu aan een 1 jarig contract vast!! Maar hoe kon ik nu reageren als ik niets van dit telefoongesprek wist?! Ik reageerde n.a.v. de BRIEF van Pretium. maar toen was het al te laat want er waren immers al 3 weken verstreken na het bewuste telefoongesprek!
Het is toch niet zo dat ik een abonnementverandering op mijn naam krijg, terwijl ik nergens van weet! Ik heb niets getekend en niets ingesproken, maar heb wel op mijn naam een contract, wat ik NIET wil!! Wie kan mij helpen??
Karel
Minderjarig? Dan heeft Pretium geen poot om op te staan.
En, laat hun maar eens met het bandje komen - volgens mij is dat er niet eens.
Neem contact op met KPN, meld het probleem, en zeg dat een ander persoon dan de contractbeheerder ongevraagd en zonder toestemming gegevens heeft gebruikt waardoor iemand nu in feite hun contract met jou steelt.
Het word echt tijd dat de overheid (justitie dus) eens wat aan dit gedrocht gaat doen. Mischien kunnen we een paar agenten er van overtuigen dat ze hier hun bonnenquotum mee kunnen vullen?