18-12-2007 Winterswijk
Hallo beste mensen van Pretium telecom,
Ik een verzoek mijn schoon ouders hebben zich over laten halen door 1 van jullie telefonische verkopers om een abonnement bij jullie te nemen.
Maar mijn schoonouders zijn 85 en 87 jaar ze weten niet eens wat dat betekent laat staan dat ze weten waar jullie het over hebben.
Mijn schoon moeder heeft deze betreffende verkoper aan de telefoon gehad en door zijn mooie praatjes hebben zij nu een probleem.
Zij zijn verhuist naar een nieuw bejaarden te huis daar wonen zij al 3 weken en kunnen vanaf die tijd niet meer bellen nou heeft mijn schoonmoeder diverse keren jullie proberen te bellen om jullie te bereiken met de telefoon van de buren maar zij snappen niet van dat gedoe van druk 1 of druk 2.
Dan moet ze zoveel doen daarvoor hebben deze mensen geen kaas van gegeten zij snappen het niet wat er aan de hand is.
Daarom is mijn vraag kunt u het contract van deze mensen niet ontbinden dan kunnen zij weer met een gerust hard terug keren naar de KPN en dan kunnen zij makkelijk naar de KPN winkel gaan hier in Winterswijk en hoeven zij niet moeilijk te doen door de telefoon die het nu tocht niet doet.
Ik heb gisteren 17- 12-2007 gebeld met jullie en mijn probleem verteld aan een man ook met een snelle babbel dat jullie verwachten van mijn schoonouders dat zij een brief sturen met een adres wijziging dat doe ik nu bij deze.
Hij zei wanneer de brief binnen is bij jullie de aan sluiting nog 3 weken kan duren nou zolang willen zij niet wacht omdat bij KPN duurt het maar 10 dagen.
Tussen haakjes kennen jullie het programma ( RADAR )
Ik hoop dat wanneer ik binnen 1 week geen reactie heb gehad U mij kunt helpen om dit euvel op te lossen.
met vr gr Cor
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pretium telecom
-
c.maatkamp
Pretium telecom
Laatst gewijzigd door c.maatkamp op 22 dec 2007 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Pretium telecom
waarom een nieuw topic als er al tig zijn.
tipje; haal je persoonlijke gegevens even weg zeker mail. Maar als je spam wil vooral laten staan.
tipje; haal je persoonlijke gegevens even weg zeker mail. Maar als je spam wil vooral laten staan.