| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] prijsverhoging
-
Gast
prijsverhoging
Bellen met 1649 is met maar liefst 25% gestegen van 0.04 euro cent naar 0.05 euro cent ik moest dit zien op mijn afrekening, door 1649 is daar niets van gemeld
Re: prijsverhoging
Een hele cent prijsverhoging? Je hebt toch wel op zijn minst een brief naar de Koningin gestuurd hierover?
Ik vraag me ook af of elke prijsverhoging gemeld zou moeten worden, als het gaat om stijgingen ten gevolge van inflatie, stijgende kosten etc. Lijkt me niet, dit valt onder normale bedrijfsvoering.
Ik vraag me ook af of elke prijsverhoging gemeld zou moeten worden, als het gaat om stijgingen ten gevolge van inflatie, stijgende kosten etc. Lijkt me niet, dit valt onder normale bedrijfsvoering.
-
RJD
Re: prijsverhoging
Die prijsverhoging is dus echt WEL door 1649 gemeld. En wel op hun eigen website.
Zoals je weet kunnen ze alleen zo goedkoop zijn, omdat ze alles alleen via internet doen en dus geen telefonische klantenservice hebben.
Je had het dus wel degelijk kunnen weten, door eens wat vaker naar hun website te surfen.
Zoals je weet kunnen ze alleen zo goedkoop zijn, omdat ze alles alleen via internet doen en dus geen telefonische klantenservice hebben.
Je had het dus wel degelijk kunnen weten, door eens wat vaker naar hun website te surfen.