LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Primafoonwinkel garantiewaarde

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marten de Vries

Primafoonwinkel garantiewaarde

Ongelezen bericht door Marten de Vries »

Op 13 juli 2002 kocht ik bij de primafoonwinkel in Bussum een Samsung SGH R210S mobiel toestel met abonnement.
Losse verkoop € 249,=. In combinatie met het afsluiten van een 2-jarig abonnement betaalde ik voor het toestel € 49,=.
Garantie termijn tot en met 13 november 2003.
Medio januari 2003 melde ik dat de display niet meer leesbaar was door ingedrongen stof.
Mij werd verzocht met garantiebewijs terug te komen, dan zou het toestel ter reparatie worden opgestuurd en binnen 10 dagen weer gebruiksklaar zijn. De betreffende medewerker achtte de klacht gegrond.
De zaterdag daaropvolgend het toestel met garantiebewijs aangeboden. De medewerker die toen dienst had wist niet zeker of dit onder garantie valt.
Na een week kreeg ik een telefoontje dat het toestel gerepareerd kon worden tegen betaling van € 215,=
Bij hernieuwd bezoek aan de winkel heb ik gevraagd op grond van welk artikel uit het garantiebewijs deze reparatie was uitgesloten van garantie. Daarop blijft men het antwoord schuldig.
Wel gaf de medewerker aan dat hij er als klant ook geen genoegen mee zou nemen en persoonlijk de klacht als gerechtvaardigd beschouwde. Helaas was hij als medewerker van de Primafoon organisatie gebonden aan de uitleg van de reparatieafdeling en deze afdeling stelt dat de leesbaarheid van het display, verstoord door intrede van stof, niet onder garantie valt.
Gaarne uw advies en / of medewerking in het tot andere gedachten brengen van een normale uitleg van de garantievoorwaarden en reparatie van mijn betrekkelijk nieuwe toestel, zodat ik dit weer kan gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Marten de Vries.

Bananensheek

Re: Primafoonwinkel garantiewaarde

Ongelezen bericht door Bananensheek »

Stof in je toestel? Gebruik dan eens een poetsdoek bij je thuis! Of ben je een bouwvakker?

Banaan

Paul

Re: Primafoonwinkel garantiewaarde

Ongelezen bericht door Paul »

Stof is geen fabrieksfout. Dit betreft dus geen garantie.

Gesloten