LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "prive nummer" belt en hangt op

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
StevenQ
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2008 10:56

"prive nummer" belt en hangt op

Ongelezen bericht door StevenQ »

De laatste tijd word ik(vooral op Zaterdag) meerdere keren op mijn mobiele telefoon gebeld door een "prive nummer" dat meteen weer ophangt, hebben meer mensen hier last van??

soms is het wel 6 keer op een dag, gek word je ervan. :evil:

en ik ben NB al ingeschreven bij het infofilter.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: "prive nummer" belt en hangt op

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Herkenbaar -

soms op verschillende tijden, soms meerdere keren achter elkaar.
Dan weken niet - en dan begint het weer.

Wat het is, weet ik niet - maar provider (Vodafone) zegt niets te kunnen doen.

sherrain
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jul 2010 20:33

Re: "prive nummer" belt en hangt op

Ongelezen bericht door sherrain »

Ik heb er idd ook last van..
ik zit bij Hi, dus het is denk ik dan geen provider idee?

henk51
Berichten: 1679
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: "prive nummer" belt en hangt op

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik ben er vandaag achter wie mij al een week dagelijks belt via een prive nummer op mijn Mobiel.
3 maal raden juist ja de Postcode loterij.Ze had iets over een gouden koffer meer heb ik niet gehoord want ik zeg altijd nee ik heb geen tijd, nee ik wil niet meewerken nee u hoeft niet meer te bellen en hang dan op.Helpt meestal wel.
Mijn nummers staan aangemeld bij Info filter, ik doe wel mee met de postcode loterij dan kunnen ze buiten de aanmelding info filter heen.

gr Henk

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: "prive nummer" belt en hangt op

Ongelezen bericht door crazyme »

google eens op jouw nummer, misschien staat het nummer (per ongeluk) op een site.

NoepZor
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2010 13:31

Re: "prive nummer" belt en hangt op

Ongelezen bericht door NoepZor »

Ik heb sinds kort ook last van dit probleem, ben nu al 3-4x gebeld door een Privenummer welke dan ophangt. Twee minuten geleden ben ik dus weer gebeld en gaan googlen :) Iemand een idee wat dit kan zijn?

joeriblok
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2010 12:07

Re: "prive nummer" belt en hangt op

Ongelezen bericht door joeriblok »

Ik werd ook gebeld door een privénummer. Daarna wordt er door een mannenstem gezegd; "druk op 1 om door te gaan".

Als dit bij jullie ook het geval is, is de kans groot dat dit (net als bij mij) callcenter Lennart & Heemskerk is.

Ze negeren zelfs een registratie bij het Bel-me-niet register.

Ik zeg: terugstalken!

Ameliana
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 aug 2007 09:38

Re: "prive nummer" belt en hangt op

Ongelezen bericht door Ameliana »

Ik werd ook gebeld door een privénummer. Daarna wordt er door een mannenstem gezegd; "druk op 1 om door te gaan".

Als dit bij jullie ook het geval is, is de kans groot dat dit (net als bij mij) callcenter Lennart & Heemskerk is.
Ik heb sinds enkele dagen ook het zelfde probleem. Ik kwam er maar niet achter wie me belde, dus heb ik ze elke keer weer weggedrukt. Tot dat ze gisteren, per ongeluk waarschijnlijk, op mijn mailbox ingesproken hebben.

Een vrouwelijk stem (duidelijk van band) zei toen "druk op 1 om door te gaan".

En vanmorgen zijn ze al weer begonnen, kreeg mijn eerste telefoontje om 9 uur, ze bellen altijd om de twee uur.

Om hopeloos van te worden!

Knuffelbeer
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 jan 2005 17:09

Re: "prive nummer" belt en hangt op

Ongelezen bericht door Knuffelbeer »

Mijn vriendin heeft daar ook last van, gebeld worden door een prive nummer, ze neemt op, na enige tijd "druk op 1 om verder te gaan". Ik heb haar verboden op de 1 te drukken, en even de tijd te noteren wanneer ze gebeld wordt, als ik er dan een stuk of 10 heb, gaan we eens actie ondernemen richting haar provider! :twisted:

Gesloten