We werden opgebeld door privilege of we gratis een abonnenment willen voor 6 maanden, onze voorwaarde dat je dit niet zelf hoefde af te melden was geen probleem, werd zelfs opgenomen.
Maar wat blijkt je moet jezelf toch afmelden anders zit je aan een twee jaar kontrakt vast. Telefonish afmelden dan maar, ja dat dacht je het moet schriftelijk!
Lekkere manier van Leden werven, op basis van onjuist heden en mensen op kosten jagen (tijd en geld) om op te zeggen.
Wil hier niets meer mee te maken hebben.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Privilege aangename verrassing - niet dus
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 jul 2012 14:41
-
- Berichten: 354
- Lid geworden op: 22 apr 2009 02:05
Re: Privilege aangename verrassing - niet dus
Beste RPieters,
Zo zie je maar, Pretium Privilege wil je nu nog sneller binnen een half jaar strikken voor een 2 jaren contract. Verstuur de opzegbrief vooral aangetekend, want gewone post komt namelijk bij Pretium nooit aan om de een af andere duistere reden.
Groetjes,
MementoMori
Zo zie je maar, Pretium Privilege wil je nu nog sneller binnen een half jaar strikken voor een 2 jaren contract. Verstuur de opzegbrief vooral aangetekend, want gewone post komt namelijk bij Pretium nooit aan om de een af andere duistere reden.
Groetjes,
MementoMori
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 03 aug 2012 10:37
Re: Privilege aangename verrassing - niet dus
[ Bericht verwijderd door gebruiker ]
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 01 nov 2012 14:37
Re: Privilege aangename verrassing - niet dus
quote][url][/url]Géén belkosten meer, maar wel vast aan een PRIVILEGE abonnement!!
In 2006 werd ik gebeld dat ik 'goedkoper' kon telefoneren via pretium. Belkosten waren lager!
Dus zo gedaan, mezelf niet écht verdiept in andere telefonie bedrijven en akkoord gegaan.
"Vast" belde ik toch al niet zoveel en besloot - dit voorjaar- mijn vaste telefoon op te zeggen.
Dit doorgegeven aan KPN en ook zou er ook niets meer afgeschreven kunnen worden via Pretium.
Ik hoefde er verder niets voor te doen.
Was in orde.
Nu kreeg ik ook eens in de 3 maanden een magazine. PRIVILEGE genaamd.
Behorende bij het " belkosten" aanbod van Pretium.
Ik zou in 2006 telefonisch "Ja" hebben gezegd op een abonnement op het magazine PRIVILEGE en zo zou ik kunnen genieten van allerlei voordelen, te lezen in 't magazine .....................de eerst 6 maanden gratis ....ja maar dán....
Ik heb van die "zgn"voordelen nooit gebruik gemaakt en het magazine ging ongelezen de oud papier bak in.
Toen, in 2006, is mij niet duidelijk( genoeg) gemaakt dat ik voor dit abonnement 65 euro per jaar moet betalen. Hier zijn geen documenten van!
Maar het gesprek van toentertijd is opgenomen en dient als bewijs dat ik lid ben geworden. (inmiddels zijn er 5 jaar verstreken en is de tape vernietigd, zo vertelde men mij........makkelijk gezegd....)
Nu is er onlangs een bedrag van 65 euro afgeschreven, van het "abonnement"op Privilege. Dit loopt tot november 2013.Telefonisch contact met Privilege opgenomen en tja overal heb ik ingestemd, dit staat dus op de band van 2006, die vernietigd is.
Ik mag (hoeft niet aangetekend te zijn, zegt de telefoniste van Privilege) een opzeg brief sturen naar;
Privilege BV
Postbus 780
2003 RT Haarlem.
Als je op deze manier klanten verwerf, belazer je consumenten, moet je je schamen op op deze manier zaken te doen!
Irene.
In 2006 werd ik gebeld dat ik 'goedkoper' kon telefoneren via pretium. Belkosten waren lager!
Dus zo gedaan, mezelf niet écht verdiept in andere telefonie bedrijven en akkoord gegaan.
"Vast" belde ik toch al niet zoveel en besloot - dit voorjaar- mijn vaste telefoon op te zeggen.
Dit doorgegeven aan KPN en ook zou er ook niets meer afgeschreven kunnen worden via Pretium.
Ik hoefde er verder niets voor te doen.
Was in orde.
Nu kreeg ik ook eens in de 3 maanden een magazine. PRIVILEGE genaamd.
Behorende bij het " belkosten" aanbod van Pretium.
Ik zou in 2006 telefonisch "Ja" hebben gezegd op een abonnement op het magazine PRIVILEGE en zo zou ik kunnen genieten van allerlei voordelen, te lezen in 't magazine .....................de eerst 6 maanden gratis ....ja maar dán....
Ik heb van die "zgn"voordelen nooit gebruik gemaakt en het magazine ging ongelezen de oud papier bak in.
Toen, in 2006, is mij niet duidelijk( genoeg) gemaakt dat ik voor dit abonnement 65 euro per jaar moet betalen. Hier zijn geen documenten van!
Maar het gesprek van toentertijd is opgenomen en dient als bewijs dat ik lid ben geworden. (inmiddels zijn er 5 jaar verstreken en is de tape vernietigd, zo vertelde men mij........makkelijk gezegd....)
Nu is er onlangs een bedrag van 65 euro afgeschreven, van het "abonnement"op Privilege. Dit loopt tot november 2013.Telefonisch contact met Privilege opgenomen en tja overal heb ik ingestemd, dit staat dus op de band van 2006, die vernietigd is.
Ik mag (hoeft niet aangetekend te zijn, zegt de telefoniste van Privilege) een opzeg brief sturen naar;
Privilege BV
Postbus 780
2003 RT Haarlem.
Als je op deze manier klanten verwerf, belazer je consumenten, moet je je schamen op op deze manier zaken te doen!
Irene.
-
- Berichten: 354
- Lid geworden op: 22 apr 2009 02:05
Re: Privilege aangename verrassing - niet dus
Beste irenesuzanna,
Bekend verhaal. Je kunt ook nog de € 65,- voor Privilege van vorig jaar laten terugboeken als dat niet langer dan 13 maanden geleden is geïncasseerd.
Groetjes,
MementoMori
Bekend verhaal. Je kunt ook nog de € 65,- voor Privilege van vorig jaar laten terugboeken als dat niet langer dan 13 maanden geleden is geïncasseerd.
Groetjes,
MementoMori
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 01 nov 2012 14:37
Re: Privilege aangename verrassing - niet dus
Dank je wel,
Ik heb de bank opdracht gegeven voor terugboeking.morgen de betaling van vorig jaar zoeken, mssn kan ik deze ook nog laten terug boeken . Vandaag brief verstuurd, met stopzetting "abonnement" . Bedankt voor zover!!!
Irene.
Ik heb de bank opdracht gegeven voor terugboeking.morgen de betaling van vorig jaar zoeken, mssn kan ik deze ook nog laten terug boeken . Vandaag brief verstuurd, met stopzetting "abonnement" . Bedankt voor zover!!!
Irene.