LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pro Assist problemen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
m.hollander
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2009 15:55

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door m.hollander »

Ik wil graag horen over ervaringen met deze verzekeraar van mobiele telefoons die o.a. door T-mobile wordt aangeraden. Ik ben nu in een klacht verwikkeld met deze maatschappij en ben werkelijk stomverbaasd van het gebrek aan service. Telefoon (een week oud, maar dat is niet hun fout) is nu al zes weken in reparatie en er is geen enig middel om informatie te krijgen over de stand van zaken. Vage toezeggingen van telefonistes die steeds weer beloven te zullen bellen. Al een week lang lunt het hen niet om contact te krijgen met het reparatie bureau. Zijn er meer mensen met dit soort ervaringen en is T-mobile hierover niet aan te spreken?

edspyro
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2009 18:45

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door edspyro »

Ik heb ook een probleem met die assist oplichters .
hier mijn verhaal .

Ik heb/had een verzekering bij pro assist voor mijn nokia 6110 navigator .
Afgelopen zaterdagavond stak ik even snel de weg over en daarbij viel de telefoon uit mijn zak , resultaat was dat er 1 of meerdere autos overheen reden en de telefoon gelanceert werd en een stuk verder weer op de weg terecht kwam .
Toestel is dus totalloss .
Opgehaald , leentoestel enz enz .
Vandaag werd ik gebeld dat de schade aan t toestel onmogelijk door een overrijding van 1 of meerder autos kon komen .
Tenzij de auto met spikes uitgerust was werd er gezegt .
Dus wat nu , ik krijg niks vergoed kwa telefoon , betaal al 4 jaar premie voor jan met de korte achternaam dus .
Nou lees ik helaas te laat , veel klachten hierover is er nou gewoon helemaal niks an te doen ??
Ik word voor leugenaar uitgemaakt , voel me in de **** genomen en ben me telefoon kwijt .
Heb inmiddels een klacht ingedient via de mail , maar of dat nut heeft ???
Iemand andere ideeen om toch actie te ondernemen , of heb ik dus echt gewoon pech ??
Groeten Ed en marja .

T is gewoon oplichterij dat verzekeringsgedoe , je pist altijd naast de pot en moet t maar pikken blijkt nu .

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 22 Mei 2009 23:59 door edspyro
Ik heb ook een probleem met die assist oplichters .
T is gewoon oplichterij dat verzekeringsgedoe , je pist altijd naast de pot en moet t maar pikken blijkt nu .
Naar boven
Nee hoor, Pro assit is gewoon een heel slecht bedrijf met hopeloze service.
Maar je bent natuurlijk niet verplicht om een verzekering af te sluiten bij afschaf van een nieuw mobieltje.Hoewel de druk vanuit de verkopers groot is ( zeer hoge vergoeding voor hen ) kan je dus nee zeggen als men je vraagt om een verzekering.
In 2006 was het al mis met deze tent.

Edit= niet (meer)werkend link verwijderd.
Laatst gewijzigd door jor op 02 feb 2010 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.

LeoniekeBr
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:50

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door LeoniekeBr »

Ik ben met mijn Nokia E71 al vanaf juli 2009 bezig om het toestel gerepareerd te krijgen. Het gebrek aan service komt mij dus ook bekend voor. Alle partijen verschuilen zich achter elkaar. Zo schiet je als klant niks op.

Zijn er mensen die inmiddels goede resultaten hebben geboekt? Ik ben op dit moment radeloos na 7 keer opsturen en nog steeds een toestel dat niet goed werkt.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door jor »

LeoniekeBr schreef:Ik ben met mijn Nokia E71 al vanaf juli 2009 bezig om het toestel gerepareerd te krijgen. Het gebrek aan service komt mij dus ook bekend voor. Alle partijen verschuilen zich achter elkaar. Zo schiet je als klant niks op.
Zijn er mensen die inmiddels goede resultaten hebben geboekt? Ik ben op dit moment radeloos na 7 keer opsturen en nog steeds een toestel dat niet goed werkt.
Het bedrijf blijft slecht bekend en intussen is ook gebleken dat een telefoon-verzekering een soort sigaar uit eigen doos is en de service dik beneden peil.De link in mijn eerdere stukje werkt niet meer maar als je even via google.nl zoekt vind je genoeg narigheid.
http://www.klachtenbond.nl/Klachten/Ver ... Assist.htm

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=144062

xxtriesjuhxx
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 feb 2010 10:00

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door xxtriesjuhxx »

Er zijn veel verschillende reacties over Proassist te vinden.
Ook op http://www.myoffice.nl/gids/ProAssist_N ... _B_V_.html
Als ik dit zo lees weet ik niet of ik wel een verzekering op mijn toestel af zal sluiten, als er iets aan de hand is word er tog vaak niets aan gedaan zoals ik ook op MyOffice lees :roll:

Mc.Smurf
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2010 16:55

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door Mc.Smurf »

Pro Assist... Nooit meer dus...

Eind vorig jaar mijn toestel (Sony Ericson Xperia X1) op laten halen i.v.m problemen met mijn touchscreens.
Toestel werd na 4 weken thuis geleverd waarna de problemen verholpen waren..

Inmiddels het nieuwe probleem.

28 Feb. 2010
Mijn gehele scherm doet niks meer. Uiteraard gelijk gebeld met Pro Assist en deze stonden na 3 uur bij mij aan de deur met een Nokia N73 als vervangend toestel (Waar is mijn gelijkwaardig toestel???? Maarja..)
24 Maart 2010 Ben maar eens gaan bellen of er al iets bekend was over mijn toestel en ik kreeg te horen dat ze nog niks hadden gehoord van de reparateur en ik moest dus weer netjes afwachten werd mij gemeld.
8 April 2010 Ben alweer gaan bellen of er al iets bekend was en kreeg te horen dat ze in afwachting waren van mijn toestel aangezien hij gerepareerd was. (Joepie dacht ik)
15 April 2010 Nog steeds niks gehoord van Pro Assist, ik weer bellen. Kreeg ditmaal te horen dat er een dag eerder een mail naar de reparateur was gegaan aangezien ze mijn toestel nog niet hadden ontvangen en hierop was een bevestiging van de reparateur gekomen dat het toestel dit keer echt verstuurd was.
21 April 2010 Weer een week niks gehoord van Pro Assist.. Ze hebben mijn toestel nog steeds binnen en betreffende medewerkster zou voor mij navraag gaan doen en mij de volgende dag terugbellen.
22 April 2010 Geen telefoon.. Ik zelf om 19.15 maar weer gebeld.. Helaas meneer de collega die hier over gaat is niet meer aanwezig kreeg ik als antwoord. Ditmaal zou deze medewerker het voor mij gaan uitzoeken en mij de volgende dag terugbellen.
23 April 2010 Weer geen telefoon van Pro Assist.. Ik weer zelf bellen om 17.00 uur.. Hele verhaal over de mailwisseling tussen Pro Assist en reparateur werd mij weer eens uitgelegd en er werd mij weer gemeld dat betreffende collega niet aanwezig was maar dat deze maandag wel weer op kantoor zou zijn. Tevens zou ze een email versturen aan een collega met de mededeling mij z.s.m terug te bellen..

Al met al.. Het is gewoon 1 grote bende bij Pro Assist.. Ik wacht weer 3 dagen af!!

26 April 2010 En uiteraard weer geen telefoontje van pro Assist ontvangen.. Ik weer zelf gebeld.. Ditmaal was medewerkster niet zo vriendelijk en werd mij verteld dat er helemaal niks bekend was dat mijn toestel onderweg was. Ik gaf aan dat dit mij door 3 verschillende medewerksters verteld was en ik inmiddels al 2 maanden wacht op mijn toestel.
Toen werd ze nog botter en zei dat er geen tijd stond voor een reparatie en dat ik geen geval gelijk had dat er een mailwisseling heeft plaatsgevonden. Ze zou me doorverbinden met de verzekeringsafdeling...
Tuut... 4 min lang.. Hehe eindelijk iemand aan de lijn. Ook hier werd mij verteld dat het toestel nog gewoon voor reparatie weg was en dat ik dus nog geduld moest hebben.

Inmiddels een email verstuurd met daarin een sommatie om voor 29 april te reageren dat mijn toestel danwel gerepareerd is ofwel er een nieuw toestel ter beschikking komt. Indien ik geen reactie voor donderdag heb zal ik alle stukken overhandigen aan de rechtsbijstand en zien waar dit op uit draait!

Meisje22
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 mei 2010 11:35

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door Meisje22 »

vetjuhh schreef:hoi,
ik heb ook klacht over pro assist. ik heb een telefoonverzekering afgesloten bij een t mobile shop voor 5 euro per maand. maar pro assist haalt steeds meer geld van mijn rekening nu is het al 20 euro! dat kan toch zomaar niet! ik heb contact over gehad met t mobile maa nee hun zij zijn niet aansprakelijk... kan ik inkomen maar word wel een contract afgesloten bij hun! zelf ook nog veel klachen bij t mobile... wat betreft internet toetsel. en hacken... ga ik ook nog wat over zetten op de site!
ik ben benieuwd of pro assist aangepakt gaat worden maar ik hoop het wel! wat kun je een bedrijf je vetrouwen schaden.....!
succes met jullie problemen!
groetjes vetjuhh

gaat lekker bij proassist :twisted: mijn iphone 3gs is 25mei gestolen van dit jaar!!!!!!!ik heb gelijk proassist opgebeld met de mededeling dat mijn tel gestolen was,oke mevr als u een mailtje stuurt dan komt het in orde
ik kreeg ook geen nieuwe tel want daar was hij niet voor verzekert zeiden ze !!!is al vreselijk dat ze mijn tel stelen
het mooiste komt nog nu hebben ze 20,85 van mijn rekening gehaald voor de maand juni.juli en aug !!ik gebeld daar heen van he hoe zit dat ik moet me geld terug hebben ga niet voor een gestolen tel betalen
wat denk je wat mevr zegt aan de andere kant ,u heeft een maand opzegtermijn :evil: :twisted: die zijn gek of niet!dit mag toch niet zomaar?

Pink_Lady
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2010 18:41

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door Pink_Lady »

Mijn iphone is stuk gegaan (scherm gebarsten). Ik naar pro assist bellen in de verwachting dat ze mij een vervangende telefoon gaven. Kom ik erachter dat ik 2 jaar lang voor niks geld aan ze heb geschonken. Hoezo dat vraagt u zich af?. Nou bij het over zetten van mijn oude telefoon naar mijn iphone 3G is er iets mis gegaan waardoor mijn OUDE telefoon er nog in staat en de IPhone niet (terwijl ik alle papieren voor mijn neus had liggen). De dame aan de telefoon wou helemaal NIKS voor me betekenen (in callcentertaal "kon" ze het niet "hoe graag ze het zou willen"), Maar goed, maandag kan ik terug bellen. De telefoon is voor mij bittere noodzaak omdat ik invalide en chronisch ziek ben en ik in geval van nood gewoon mensen moet kunnen bereiken, ik kan nu nergens zonder begeleiding heen. Dit scheen mevrouw niks te kunnen schelen "vervelend" noemt ze dat. Voor mij is dit hele geburen pure ellende, en ik vraag me af of ik maandag meer ga bereiken, al ben ik bang van niet en zal ik tot eind december wanneer ik mijn contract bij t-mobile kan verlengen alleen nog maar met een begeleider de straat op moeten. Pro assist... jullie worden bedankt! :evil:

vmellberg
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2010 12:46

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door vmellberg »

Beste Lezers/Radar,

Dit is voor het eerst dat ik openlijk beklag doe.
Graag wil ik met u het leed delen van ProAssist, de verzekeringsagent van (o.a.)mobiele telefoons.

Sinds 20 juli 2010 is mijn toestel defect en heb ik op 21 juli 2010 aangemeld bij ProAssist. Ik belde om 08:30, en om 12:30 dezelfde dag komt er een koerier het toestel ophalen en heeft een vervangend toestel. Het gesprek duurde niet meer dan 4 minuten. Geen moeilijke vragen en snelle support. Ik werd hier blij van.

Vervolgens ben ik degene die contact opneemt met ProAssist om keer op keer de status na te vragen. Dit heb ik de eerste tweemaal om de drie weken gedaan. Na zes weken is er geconstateerd dat het toestel niet gerepareerd wordt, maar een vervangende zal worden opgestuurd. Vandaag zijn we weer zes weken verder (de laatste communicatie is wederom 2 weken geleden) en wil ik contact opnemen, maar weet niet hoe ik de communicatie nu op kán, en mág opzetten.
In het dagelijks leven beheer ik een IT servicedesk waar alle storingen en verzoeken binnenkomen en beheerd worden. Graag wil ik ProAssist een lesje in communiceren geven.

Punten waar ik mee zit
  • Volgende week is het volgens de kalendertelling drie maanden geleden dat ik mijn toestel heb ingeleverd en ProAssist kan mij niet vertellen wanneer ik een toestel terug krijg.
  • De klant is degene die de status moet nagaan en krijgt zelf geen terugkoppeling op schappelijke termijn.
ProAssist geeft aan op hun website dat;
De voordelen van onze Repair Service voor zowel u als uw klant zijn:
- meer duidelijkheid vooraf;
- één aanspreekpunt;
- de onafhankelijke rol van ProAssist met monitoring van reparatiedoorlooptijden;
- eenduidige procedures;
- transparante marges.
  • Maar er is voor mij niet meer duidelijkheid vooraf dan bij andere reparatiecentra's. Ik breng het toestel weg en hoor niets meer.
  • ProAssist monitort niet de voortgang van reparatie doorlooptijden, men geeft zelf aan dat zij het ook niet weten.
Ik heb de communicatie tot nu toe in PDF staan, maar mag deze niet bijvoegen. Deze staat nu hier: PDF ProAssist

Verdere details:
- Het toestel is een iPhone 3G, welke niet meer wordt geleverd.
- De aanbieder is T-Mobile, ik woon in een gat zonder verbinding (behalve wel met vodafone, kpn, telfort, yess en andere aanbieders) en betaal me al twee jaar scheel aan iets wat ik niet kan gebruiken. T-mobile heeft al 4x masten bijgeplaatst deze zomer in mijn buurt, maar zonder enig verschil, ook niet in hun systeem. (goh, wat raar! dat gaan wij even na bij ons hoofdkantoor).
- Het toestel is door mijn kan van het aanrecht gegooid, deze lag 60cm van de rand af. De kat speelt wel eens met de oplader schijnt, want in het oplaadsnoer zaten diverse tandafdrukken. Dit was voor de verzekering geen probleem. Het scherm is geheel te barsten. Ik lees andere zaken over ProAssist die het barsten van het scherm niet eens goed keurt.
- Ik ben redelijk door elke 3 weken contact op te nemen. Ik ben een consument en begrijp dat er zakelijke spoedproblemen voorrang hebben. Ik lees veel over consumenten die verwachten binnen een uur terug gebeld te worden. Maar zelfs voor consumenten is het niet meer dan normaal om in ieder geval mee te krijgen wanneer zij, ProAssist, opnieuw contact op zal nemen.


Kan iemand mij adviseren over de volgende communicatie met ProAssist?
En zou ik ook alvast de verzekering op moeten zeggen? Dit moet een maand van te voren. Of komt dan mijn 'reparatie' in het geding?


Vriendelijke Groet,
[naam door Moderator verwijderd]
Raadloze afwachter en servicedesk manager van beroep.
Laatst gewijzigd door vmellberg op 13 okt 2010 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.

vmellberg
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2010 12:46

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door vmellberg »

Ik heb net even een uitgebreid niet topic aangemaakt m.b.t. ProAssist.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=85899

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

ProAssist is feitelijk niks. Alleen een kippehok vol dagjescontracten die niets anders moeten doen dan voorgeprogrammeerde scripts voorlezen en handelingen verrichten. Het is een outsource bedrijf, waar operators zoals t-mobile hun sores naar toe doorschuiven, voor een fixed price per contact/handeling. Ik vermoed als je gaat graven in je verzekeringspapieren dat je dan ontdekt dat niet ProAssist de verzekeraar is, maar weer een andere maatschappij, waar ProAssist de klantcontacten voor regelt. En zo blijven al die wereldbedrijven buiten schot, terwijl het management bonus na bonus neemt.

Eigenlijk kan je niks anders dan balend afwachten en je dure abonnement doorbetalen, want t-mobile roept onmiddellijk dat je alles met ProAssist moet afwikkelen. Reden temeer om nu al t-mobile op te zeggen, want je bent geen klant maar een kassa.
Je kunt een interventie poging wagen door je contactgegevens te mailen naar [email protected] ovv je case-nummer.

Nog beter is met een paar vrienden, wat blikjes fris, een volle thermoskan koffie, een zak met broodjes, en kampeerstoeltjes naar hun kantoor te gaan, en daar bij de receptie blijven zitten wachten tot ze je zaak hebben opgelost. Neem intussen zoveel mogelijk foto's, zorg dat je die upload of op een stick hebt (want als ze je toestel afpakken, heb je nog niks) en houdt dit forum en Geenstijl op de hoogte van alle details.

Helaas... de tijd van klant gerichtheid is sinds de globalisatie voorbij.
Laatst gewijzigd door Ik zeg T-Mobile op op 13 okt 2010 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.

vmellberg
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2010 12:46

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door vmellberg »

Ik zeg T-Mobile op schreef: Nog beter is met een paar vrienden, est blikjes fris, een volle thermoskan koffie, een zak met broodjes, en kampeerstoeltjes naar hun kantoor te gaan, en daar bij de receptie blijven zitten wachten tot ze je zaak hebben opgelost. .
Daar wil ik eigenlijk tussen volgende week en de week er op een vrije dag voor nemen.
Bedankt voor de terugkoppeling.
tennis schreef:Hier is al een topic van, daar kan je het beklag doen.
Bedankt, tennis.

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

ProAssist is feitelijk niks. Alleen een kippenhok vol oproepcontracten die niets anders moeten doen dan voorgeprogrammeerde scripts voorlezen en handelingen verrichten. Het is een outsource bedrijf, waar operators zoals t-mobile hun sores naar toe doorschuiven, voor een fixed price per contact/handeling. Ik vermoed als je gaat graven in je verzekeringspapieren dat je dan ontdekt dat niet ProAssist de verzekeraar is, maar weer een andere maatschappij, waar ProAssist de klantcontacten voor regelt. En zo blijven al die wereldbedrijven buiten schot, terwijl het management bonus na bonus neemt.

Eigenlijk kan je niks anders dan balend afwachten en je dure abonnement doorbetalen, want t-mobile roept onmiddellijk dat je alles met ProAssist moet afwikkelen. Reden temeer om nu al t-mobile op te zeggen, want je bent geen klant maar een kassa. Met een hoog aantal opzeggers (zgn. churn) wordt hun financiële positie en balanswaardering zwakker, en gaan de alarmbellen rinkelen.

Je kunt een interventie poging wagen door je contactgegevens te mailen naar [email protected] ovv je case-nummer. Maar grote kans op geen antwoord.

Nog beter is met een paar vrienden, wat blikjes fris, een volle thermoskan koffie, een zak met broodjes, en kampeerstoeltjes naar hun kantoor te gaan, en daar bij de receptie blijven zitten wachten tot ze je zaak hebben opgelost. Doe live verslag op twitter, neem intussen zoveel mogelijk foto's, zorg dat je die upload of op een stick hebt (want als ze je toestel afpakken, heb je nog niks) en houdt dit forum en Geenstijl op de hoogte van alle details.

Helaas... de tijd van klant gerichtheid is sinds de globalisatie voorbij.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Het is niet pro assist die de schermen wel of niet goedkeurt.
Afhankelijk van welke verzekering je hebt, heb je dekking op val schade.
Probleem in deze is ook de uitlevering van iphones door apple.
Als ze hem gaan omwisselen zul je een 3gs krijgen of een aanbod voor een 4.
Helaas worden die zeer beperkt uitgeleverd

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

Maakt niet uit.. ProAssist handelt namens anderen. en geen manager wil een situatie als http://www.autoblog.nl/archive/2010/10/ ... m-zo-terug want dan kan je de naam van je bedrijf wel veranderen

MarjoleinG
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2010 16:48

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door MarjoleinG »

Ook ik heb problemen met Pro-Assist

Op 6 juni 2010 heb ik mijn telefoon voor reparatie afgegeven. Het gaat om een BlackBerry Bold 9700 wit. Zij vermeldden daarbij dat de reparatie 2 tot 6 weken zou gaan duren. Nu, 4 tot 5 maanden later, heb ik nog steeds mijn telefoon niet terug! En na een aantal keer gebeld te hebben en behoorlijk onbeschoft behandeld te zijn ben ik er helemaal klaar mee. Zo heeft een telefoniste zelfs gezegd dat er mensen zijn die langer op hun telefoon wachten dan ik, met andere woorden, zeur niet. Het schijnt dat mijn telefoon al die tijd al in het reparatiecentrum Teleplan in Engeland ligt. En volgens het contact dat tussen Teleplan en Pro-Assist geweest is ligt mijn telefoon nog onbekeken ergens tussen de andere kapotte toestellen. Het is toch schandalig dat een bedrijf zo lang een reparatie laat uitblijven en mij zo behandeld. Het zou toch op z'n minst normaal zijn om een nieuwe telefoon te krijgen. Maar dat is volgens hun geen optie omdat ze geen telefoons op voorraad zouden hebben. Dus moet ik maar afwachten tot mijn telefoon gerepareerd is. Áls hij uberhaupt nog terug komt.

dusus
Berichten: 84
Lid geworden op: 24 jul 2010 09:22

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door dusus »

en wat leren we hier allemaal van...

1) geen "gratis" toestel nemen, maar goedkoopste passende prepaid; je merkt vanzelf met bellen waar je kosten maakt; voorzichtig met abonnement, want eenmaal vast is minimaal een jaar afhankelijk; twee jaar abo is voor sukkels;
2) SIM pas gebruiken als je 100% zeker bent dat je nummer en abonnement is zoals je hebt besteld; kan je checken op je webpage bij de telefoon-operator;
3) goedkoop toestel kopen bij de betere onlineshop, die geen 0900 nummer en postbus heeft; duurder toestel kopen bij een winkel met kennis en garantie; geen heel duur toestel nemen, maar iets dat niet kapot is na vallen op de grond; vooraf testen!
4) nooit verzekeren, want daar wordt je alleen maar armer van; wees er maar wat zuiniger op, net zoals op je portemonnee.
5) ALLE namen, nummers. gezichten, e.d. met dag en tijd opschrijven en ALLES rondom je telefoon bewaren.
6) rechtsbijstand verzekering nemen voor als je onverhoopt toch nog door die operators gen@@id wordt.

En af en toe een nieuw telefoonnummer is geen paniek. Maakt je gelijk makkelijk om weer een schifting te doen in wie wel je nieuwe nummer mag weten, en is een leuke aanleiding om eens een gezellig kaartje rond te sturen. Dan weten ze nog wie je bent :P
Met de kerst druk/schrijf je voor de zekerheid je nieuwe nummer op de nieuwjaarskaart met kerstpostzegel... goedkoop, en je wordt dan nog weer eens gebeld ;-)

MScheffers
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2010 23:51

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door MScheffers »

hallo,

ook hier veel problemen met pro assist.

ze kunnen de telefoon alleen in blokken van 4 uur thuis bezorgen of ophalen. ik heb 2 keer 4 uur voor niets zitten wachten. de reden volgens supervisor M. van L. was het volgende: bij het reparatiecentrum van HTC was geen fout gevonden, bij hun speciale afdeling waar ze nog eens goed naar de telefoon kijken was ook geen fout gevonden. de chauffeur, die volgens mij alleen het pakketje thuis moet afleveren, had de fout wel gevonden (de eerste én de tweede keer). daardoor was de telefoon weer terug naar het reparatiecentrum gegaan en niemand was zo slim geweest om mij in te lichten. (gevolg: 4 uur lang thuis naar de straat staren in de hoop dat er een blauwe auto met gele opdruk "pro assist" de straat in komt rijden.) zo'n verhaal getuigt eerder van een flinke fantasie van een supervisor dan betalende klanten eerlijk te woord staan.

doordat ik 2 keer voor niets gewacht heb, ben ik van mening dat pro assist het boetekleed moet aantrekken en met een oplossing moet komen. ikzelf ben van mening dat ik genoeg gewacht heb, zij mogen nu de telefoon langsbrengen op een door mij gekozen tijdstip. ik stelde voor om 8 uur sochtends, aangezien hun ophaal/wegbreng route dan begint. maar dat bleek te moeilijk voor ze. niets kon geregeld worden. ik moest maar weer 4 uur wachten, in de hoop dat ze nu wel langs zouden komen. voor een bedrijf wat alleen haalt en brengt, zou je toch een betere service verwachten; in ieder geval dat ze ook maar iets zouden brengen... en natuurlijk een oplossing om een betalende klant tevreden te houden in plaats van steeds met smoesjes te woord te staan.

afijn, mevrouw de supervisor zou mij persoonlijk op de hoogte houden. er ging mij iets te veel tijd voorbij, dus ik besloot zelf maar een telefoontje te plegen. in dit telefoongesprek heeft de klantenservicemedewerkster tot 4 keer toe de supervisor gesproken om "even" te overleggen, maar ze weigerde haar door te schakelen naar mij. een beetje vreemd, aangezien ik, omdat er zoveel fout gegaan was, direct contact zou hebben met de supervisor zelf. in plaats van doorverbinden zou de medewerster een mail sturen met daarin de boodschap dat de supervisor mij terug moest bellen. diezelfde middag ging de telefoon. het was pro assist... de telefoon was klaar van reparatie en ze wouden een afspraak maken. het was alleen niet de supervisor die belde, maar weer iemand (anders) van de klantenservice. weer had de supervisor het voor elkaar om iemand anders de lastige klusjes te laten opknappen. als je het mij vraagt iemand die daar iets te makkelijk haar geld verdiend, aangezien ze mij tot op de dag van vandaag niet over heeft terug gebeld.

telefonisch wou ik een klacht indienen, maar dit kon, in tegenstelling tot wat er in de algemene voorwaarden staat, alleen per mail. ik wacht af wat pro assist gaat doen om vertrouwen te herstellen.

voor mij is pro assist een amateuristische organisatie, waar niemand de betalende klanten serieus neemt, flexibiliteit ver te zoeken is en verantwoording voor fouten niet genomen wordt.

bmuijen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2010 17:12

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door bmuijen »

Inderdaad, ik begrijp niet waarom deze club nog zaken kan doen. Het regent klachten op internet.

Mijn issues met deze verschrikkelijk slechte club:

Twee maanden geleden is mijn telefoon kapot gegaan. De telefoon werd snel opgehaald, maar sindsdien is het drama.
Ik heb via Apple gehoord dat de telefoon is gerepareerd maar pro-assist kan niet schakelen.

Klachten:
- telefoon retourneren duurt veel te lang (terwijl hij volgens Apple reeds 4 weken gerepareerd is)
- men is niet hulpvaardig bij de helpdesk, en weet ook niets van de tientallen vorige gesprekken
- een status update kunnen ze niet geven (al weken niet), communicatie met de reparateur is bar slecht.
- er wordt beloofd dat ze terugbellen, maar men doet dit structureel niet
- het leentoestel is oud, slecht bruikbaar en vervangt bij lange na niet de functionaliteiten van mijn eigen telefoon

Echt een enorm slechte service.

Gesloten