Ook ik ben de leugens en het niet nakomen van afspraken helemaal zat van ProAssist. Heb mailcontact gehad met [persoonsgegevens verwijderd door moderator] hierover, die de supervisor van Claimservice is. Zelf vind ik dat je hier wel wat van mag verwachten, maar ook deze meneer komt zijn afspraken niet na. Op verschillende mails naar zijn emailadres word simpel zat niet meer op gereageerd, geen tijd of meer van, je zoekt het maar lekker uit. Ik zal hieronder het hele verhaal in het kort uitleggen:
Begin mei heb ik mijn iPhone teruggekregen van reparatie nadat ik deze had laten vallen en het scherm kapot was. Telefoon reageerde slecht daarna, touchscreen werkte om de haverklap niet. Opnieuw Pro-Assist gebeld en telefoon zou worden opgehaald. Telefoon is 3 weken later weer teruggebracht naar mij, kijk de telefoon na, en er zit een barst in het scherm. Pro-Assist bood zijn excuses aan, en heeft de telefoon weer meegenomen. Heb toen contact opgenomen met T-Mobile dat ik het nu zat ben, in totaal is de iPhone 11 keer opgestuurd geweest naar Pro-Assist, en heeft deze telefoon nooit naar behoren gewerkt. T-Mobile heeft mij verteld dat zodra ik de iPhone gerepareerd terug zou krijgen, ik T-Mobile kon bellen en ik een ander toestel zal krijgen.
1,5 week later belde Pro-Assist om een afspraak te maken om mn gerepareerde toestel voor de 2e keer aan te bieden, heb de betreffende medewerkster duidelijk gevraagd of deze ook echt gerepareerd was, en daar antwoorde zij volmondig JA op. Je raad het al, chauffeur komt de volgende dag, en de barst zit er nog steeds in. Ik vind het dan ook ronduit schandalig dat ProAssist mij voor de 2e keer toe, een defect toestel komt brengen, waarbij de laatste keer ik 100% het idee heb gehad van: ach, we leggen deze wel even op een plank neer, en komen over 1,5 week hem nogmaals aanbieden.
Heb de chauffeur laten wachten en ondertussen met T-Mobile gebeld voor een oplossing, die hebben gezegd dat ik moest tekenen voor dat defecte toestel, en ik deze kon omruilen voor een andere telefoon. In de tijd van al die 11 retour zendingen naar ProAssist betaalde ik elke maand keurig netjes mijn premie, voor hun diensten, waar ik totaal niks aan heb gehad. Belachelijk dus! Om maar niet te spreken over het bijdragen van eigen risico van 30 euro, voor software fouten, of het vastlopen van het toestel, die ik verscheidene heb moeten betalen (dit valt niet onder eigen risico werd er dan gereageerd, en zoals de chauffeur van 6 weken geleden van ProAssist zelf al zei, in zijn duidelijke woorden: u bent gewoon genaaid).
Nu de afhandeling van ProAssist:
Geachte heer Wierda,
graag wil ik deze klacht met u oplossen, echter lijkt e-mail mij daar niet het meest geschikte middel voor. Kunt u mij aangeven wanneer ik u volgende week kan bereiken, dan neem ik telefonisch contact met u op om een en ander af te handelen.
Eventueel kunt u ook mij telefonisch contacteren op: 0344-636363 onder vermelding van uw dossiernummer 16402480.
Met vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Supervisor Claimservice
ProAssist
Deze man aangegeven wanneer hij mij kon bellen hierover (tussen 10-12 uur), deze tijden kon hij mij niet bereiken. Heeft toen aangegeven dat hij zelf werkt van 12-21 uur. Heb Marijn verteld dat hij me dan rond 12:15 kon bellen. Marijn zijn reactie:
Dat wordt vrij lastig, maar ik zal zorgen dat mijn collega u dan vrijdag voor 12:00 contacteert.
Je raad het inderdaad al, op welke vrijdag bedoelt Marijn, want heb nooit meer wat van hem vernomen, en op al mijn emails komt geen antwoord meer terug!
[persoonsgegevens verwijderd door moderator], als je dit onverhoopt mocht lezen, wees zo professioneeel als een Supervisor en los klachten op van de Claimservice, neem eens een keer contact op zoals je hebt beloofd. Ondertussen mag Pro weggehaald worden van de naam Assist!