LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ProAssist - Supervisor Claimservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
SeanWierda
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 nov 2011 22:31

ProAssist - Supervisor Claimservice

Ongelezen bericht door SeanWierda »

Hallo allemaal,

Ook ik ben de leugens en het niet nakomen van afspraken helemaal zat van ProAssist. Heb mailcontact gehad met [persoonsgegevens verwijderd door moderator] hierover, die de supervisor van Claimservice is. Zelf vind ik dat je hier wel wat van mag verwachten, maar ook deze meneer komt zijn afspraken niet na. Op verschillende mails naar zijn emailadres word simpel zat niet meer op gereageerd, geen tijd of meer van, je zoekt het maar lekker uit. Ik zal hieronder het hele verhaal in het kort uitleggen:

Begin mei heb ik mijn iPhone teruggekregen van reparatie nadat ik deze had laten vallen en het scherm kapot was. Telefoon reageerde slecht daarna, touchscreen werkte om de haverklap niet. Opnieuw Pro-Assist gebeld en telefoon zou worden opgehaald. Telefoon is 3 weken later weer teruggebracht naar mij, kijk de telefoon na, en er zit een barst in het scherm. Pro-Assist bood zijn excuses aan, en heeft de telefoon weer meegenomen. Heb toen contact opgenomen met T-Mobile dat ik het nu zat ben, in totaal is de iPhone 11 keer opgestuurd geweest naar Pro-Assist, en heeft deze telefoon nooit naar behoren gewerkt. T-Mobile heeft mij verteld dat zodra ik de iPhone gerepareerd terug zou krijgen, ik T-Mobile kon bellen en ik een ander toestel zal krijgen.

1,5 week later belde Pro-Assist om een afspraak te maken om mn gerepareerde toestel voor de 2e keer aan te bieden, heb de betreffende medewerkster duidelijk gevraagd of deze ook echt gerepareerd was, en daar antwoorde zij volmondig JA op. Je raad het al, chauffeur komt de volgende dag, en de barst zit er nog steeds in. Ik vind het dan ook ronduit schandalig dat ProAssist mij voor de 2e keer toe, een defect toestel komt brengen, waarbij de laatste keer ik 100% het idee heb gehad van: ach, we leggen deze wel even op een plank neer, en komen over 1,5 week hem nogmaals aanbieden.

Heb de chauffeur laten wachten en ondertussen met T-Mobile gebeld voor een oplossing, die hebben gezegd dat ik moest tekenen voor dat defecte toestel, en ik deze kon omruilen voor een andere telefoon. In de tijd van al die 11 retour zendingen naar ProAssist betaalde ik elke maand keurig netjes mijn premie, voor hun diensten, waar ik totaal niks aan heb gehad. Belachelijk dus! Om maar niet te spreken over het bijdragen van eigen risico van 30 euro, voor software fouten, of het vastlopen van het toestel, die ik verscheidene heb moeten betalen (dit valt niet onder eigen risico werd er dan gereageerd, en zoals de chauffeur van 6 weken geleden van ProAssist zelf al zei, in zijn duidelijke woorden: u bent gewoon genaaid).

Nu de afhandeling van ProAssist:
Geachte heer Wierda,

graag wil ik deze klacht met u oplossen, echter lijkt e-mail mij daar niet het meest geschikte middel voor. Kunt u mij aangeven wanneer ik u volgende week kan bereiken, dan neem ik telefonisch contact met u op om een en ander af te handelen.

Eventueel kunt u ook mij telefonisch contacteren op: 0344-636363 onder vermelding van uw dossiernummer 16402480.
Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Supervisor Claimservice
ProAssist


Deze man aangegeven wanneer hij mij kon bellen hierover (tussen 10-12 uur), deze tijden kon hij mij niet bereiken. Heeft toen aangegeven dat hij zelf werkt van 12-21 uur. Heb Marijn verteld dat hij me dan rond 12:15 kon bellen. Marijn zijn reactie:
Dat wordt vrij lastig, maar ik zal zorgen dat mijn collega u dan vrijdag voor 12:00 contacteert.


Je raad het inderdaad al, op welke vrijdag bedoelt Marijn, want heb nooit meer wat van hem vernomen, en op al mijn emails komt geen antwoord meer terug!

[persoonsgegevens verwijderd door moderator], als je dit onverhoopt mocht lezen, wees zo professioneeel als een Supervisor en los klachten op van de Claimservice, neem eens een keer contact op zoals je hebt beloofd. Ondertussen mag Pro weggehaald worden van de naam Assist!
Laatst gewijzigd door SeanWierda op 15 nov 2011 20:32, 3 keer totaal gewijzigd.

P.I.M.B.
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 nov 2011 23:40

Re: ProAssist - Supervisor Claimservice

Ongelezen bericht door P.I.M.B. »

Door zo te werken heeft het bedrijf bestaansrecht, het internet staat bol van de slechte ervaringen met ProAssist. Verzekeringspenningen innen, maar geen service leveren. Ze proberen vrijwel altijd het eigen risico in rekening te brengen, ook als je het niet verschuldigd bent. Dat is snel verdiend. Niet mee akkoord gaan.

Als jouw telefoon serieus al 11 keer is opgestuurd, dan is er geen enkele reden denkbaar om dat niet netjes en naar behoren op te lossen..

Mijn advies: blijven schoppen, want ze verdienen hun geld aan de 98% van het klootjesvolk dat niet schopt maar rustig afwacht en ondertussen netjes de premie betaalt...

SeanWierda
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 nov 2011 22:31

Re: ProAssist - Supervisor Claimservice

Ongelezen bericht door SeanWierda »

Serieus waar is mijn telefoon 11 keer opgestuurd en heb toen een BlackBerry gekregen van T-Mobile. Deze BlackBerry ligt inmiddels ook bij ProAssist wegens het vastlopen van de hard/software, heb dus al niet heel veel geluk me telefoons! Maar met zo'n verzekaar word het er ook niet beter op!

Heb vrijdag mijn premie laten storneren, en mocht ik mijn Blackberry terugkrijgen (inmiddels ook al weer 4 weken weg) dan zal ik deze ontvangen maar geen eigen risisco betalen. Bij mijn handtekening wil ik dan een toelichting geven, dat Marijn Brouwer eerst eens contact opneemt voor ik nog wat ga betalen. Is dat een idee?

Inmiddels ben ik al zover dat ik binnen korte termijn zelf verhaal ga halen bij hun kantoor in Tiel. Ik vertik het gewoon om ook nog maar 1 cent uit te geven aan telefoonskosten en mijn eigen tijd aan die belachelijke telefoonlijn van hun, en hoop dan ook dat als ik zelf op dat kantoor ben het 1 en ander eens duidelijk word bij hun! Iemand nog meer tips of ideeën?

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: ProAssist - Supervisor Claimservice

Ongelezen bericht door sacredfour »

Vergeet niet dat je ook zonder een verzekering recht het op reparatie, zoiets heet garantie.
Een vervangend toestel moet vandaag de dag ook geen probleem zijn. Er is altijd wel een vriend of kennis die er nog een heeft liggen.
Als je de alg. voorwaarden van Pro assist leest dan realiseer je al gauw dat je dit beter niet kunt doen.

SeanWierda
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 nov 2011 22:31

Re: ProAssist - Supervisor Claimservice

Ongelezen bericht door SeanWierda »

Dat weet ik, maar je laat je er toch 1 aansmeren bij aankoop van je toestel. En valschade valt ook niet onderde garantie als je de voorwaarden leest.

En wat kan ik beter niet doen?

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: ProAssist - Supervisor Claimservice

Ongelezen bericht door sacredfour »

Geachte heer Wierda,

graag wil ik deze klacht met u oplossen, echter lijkt e-mail mij daar niet het meest geschikte middel voor
Je raad al waarom ze dit schrijven. Dit is ook mijn ervaring met verzekeringsmaatschappijen, alles wat op papier staat(of email) kan als bewijslast dienen, bewijs van mondelinge afspraken is veel moeilijker.
Wat ik zelf doe in zo,n geval is een brief sturen waarin je schrijft: In ons telefoongesprek van afgelopen….. heeft u aangegeven mijn telefoon te gaan vervangen (of iets dergelijks), tenzij ze je terugschrijven met : zoiets is nooit afgesproken, heb je een bevestiging.
Zolang zij jouw toestel nog in handen hebben is het misschien niet verstandig om niet te betalen.
Je zou T-Mobile voor een oplossing kunnen vragen, met de dreiging je contract te verbreken, of maak ze lekker, met te zeggen dat je een nieuw toestel wil, met een tweejarig contract.
Koop een hoesje voor je telefoon en zeg de verzekering op!
Ik had zelf een geval met een verzekeringsmaatschappij, dit ging over het wel of niet moeten betalen van BTW op een ruitschade. De vordering werd naar een incassobureau gestuurd. Mijn argument was dat de verzekeraar geheime afspraken had gemaakt met de reparateur van de ruit en een korting bedongen had op de kosten hiervan, met het gevolg dat ik BTW moest betalen over een te hoog bedrag. Uiteindelijk gaf de verzekeringsmaatschappij toe dat er een foutje was gemaakt. Telefonisch natuurlijk, of ik dan wel het bedrag zonder BTW kon overmaken. Natuurlijk zei ik, maar kan u dan wel een bevestiging sturen van hetgeen u mij nou verteld? Denk je dat ze dit gedaan hebben? Nee, ik heb dus de rekening in zijn geheel ook niet betaald, en nooit meer iets over gehoord!

Gesloten