LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Probleemmet Samsung d500!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Harkez
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2005 19:34

Probleemmet Samsung d500!

Ongelezen bericht door Harkez »

Ik heb vanaf 13 februari 2005 deze telefoon! Nog nooooit problemen ermee gehad.. tot gisteren/vandaag.


Toen ik na een feestje naar huis fietste wilde ik even iemand bellen.. Maar ik zag dat het beeldscherm ineens wit was en bleef. Dus ik opnieuw aanzetten... Weer alleen een wit beeldscherm.... erg raar.. Ik kreeg op een gegeven moment wel beeld ( het inlogscherm) Maar wat bleek.... mijn toetsen deden het ook niet meer.. ik kon mijn pincode niet intoetsen....... Dus aantal keer aan uit aan uit maar nee, hij deed helemaal niets!.. Op een gegeven moment stond ook nog eens alles in spiegelbeeld! zo vreemd! En wanneer ik de batterij eruit haal en er weer in stop blijft mijn scherm wit en blijft dan ook wit... :S.. T witte scherm verdwijnt dan ook niet meer!!Ik weet zelf niet hoe dit kan want ben er erg zuinig mee omgegaan.... Ik heb ook geen extra verzekering:S En ben bang dat dit een duur grapje wordt en ik alle nrs etc kwijt ben!!!

Mijn vraag is, zijn er meer mensen met dit probleem? Of die dit probleem herkennen??? En wat zou de oorzaak kunnen zijn?

Ik hoor het graag!

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: Probleemmet Samsung d500!

Ongelezen bericht door Predicador »

klinkt als een stuk tft schermpje of een probleem in de software... ga terug naar de winkel, neem je aankoopbon mee en stuur het op ter reparatie.

RSt
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 aug 2005 19:33

Re: Probleemmet Samsung d500!

Ongelezen bericht door RSt »

is gewoon een probleem met de software dus inderdaad met je aankoopbon naar de winkel en laten reparen!!

Gesloten