19 februari 2013 mijn abonnement verlengt bij Vodafone. heb toen gekozen voor een S3.
Sinds het begin al problemen met het bellen. wanneer ik bel of gebeld word ben ik in begin heel slecht verstaanbaar en naar paar seconden tot een minuut ben ik totaal niet meer te horen.
al een ruim aantal keren terug geweest naar de Vodafone winkel waar ze allerlei dingen hebben gedaan met de telefoon.
Nieuwe sim
Nieuwe software.
Dit zonder succes.
12 april de Telefoon ter reparatie aan willen bieden. bel dus met de verzekeraar voor een claimcode. Vodafone heeft de verzekering niet aangemeld dus 3 dagen extra wachten voor ze iets kunnen doen.
woensdag 24 april kon ik de telefoon weer ophalen deze was gerepareerd en getest en het was goed. staat op de service bon dat er een zogenaamde boardswap (compleet nieuw moederboard) zou zijn ingezet en nieuwe software.
Helaas blijkt tijdens bellen dag later dat het probleem niet verholpen is dus de telefoon vandaag voor de 2e keer aangeboden ter reparatie.
Gebeld ook met de klantenservice van Vodafone over al dit gedoe en ik maar gewoon betaal voor een abonnement waar ik bijna niks mee kan, krijg als antwoord dat hun niks kunnen doen voor me en ik het moet regelen in de Vodafonewinkel waar de telefoon is aangeschaft. via hun moet ik het maar regelen voor een eventuele compensatie.
in de winkel krijg ik als antwoord tja het kan wel eens voorkomen problemen met een telefoon dat heeft niks met een abonnement te maken. dus over compensatie denken hun totaal niet.
al met al een Complete Zooi bij Vodafone en de reparatieservice
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen Galaxy S3 en Vodafone
Re: Problemen Galaxy S3 en Vodafone
Wil Vodafone het toestel niet omruilen?, meen normaal handeling van een provider bij aantoonbare blijvende klachen 
-
tygerpower
Re: Problemen Galaxy S3 en Vodafone
excuses voor mijn late reactie.
Vodafone wil zich precies aan hun procedures houden en het toestel moet eerst 3 keer zijn opgestuurd ter reparatie voordat ze een aanvraag willen doen voor vervanging.
op dit moment is het toestel dus ook voor de 3e keer weg ter reparatie.
Vodafone wil zich precies aan hun procedures houden en het toestel moet eerst 3 keer zijn opgestuurd ter reparatie voordat ze een aanvraag willen doen voor vervanging.
op dit moment is het toestel dus ook voor de 3e keer weg ter reparatie.