Hallo iedereen,
Ik zag dat er al heel wat problemen zijn geweest bij andere mensen met HTC als je googled op HTC en klantenservice of escalatie team.
Ik ben sinds begin januari mijn HTC Hero al kwijt en ben al verschillende keren 'geholpen' door het escalatieteam. Mijn telefoon is al 3x 'gerepareerd' en nu doet hij het nog steeds niet. Ik heb nu duidelijk gemaakt dat ik het genoeg vind en ik een nieuwe telefoon wil. Heeft iemand ooit al eens echt een nieuwe telefoon gekregen van HTC die gelijkwaardig (of beter) was? En zo ja; hoe is dit gelukt?
Ik vermoed echter dat het nog een lange procedure gaat worden. Heeft iemand nog tips?
Groeten Robbert
p.s. hieronder even de beschrijving van de storing die mijn HTC Hero heeft:
Er is al 3 keer een "Reflash Rom" op mijn telefoon gedaan. Er is echter een achterliggend probleem, dat nog steeds niet is opgelost. Iedere keer als ik de telefoon terugkrijg werkt hij in principe, maar geeft Android aan dat er een nieuwe Rom update gedaan moet worden. De laatste reparatie heb ik gevraagd of ze deze ook konden installeren. Toen ik hem terug kreeg was dit ook het geval, maar toevallig, kwam er 1 dag naderhand weer een nieuwe update. Toen ik deze installeerde was ik weer terug bij af: hij start niet meer op na de update. Ik zorg altijd dat de telefoon volledig is opgeladen e.d. en laat de telefoon met rust tijdens het updaten. Het is ook altijd goed gegaan tot afgelopen januari. Ik vermoed dus dat er ergens in de telefoon iets kapot is waardoor hij niet meer kan updaten.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met HTC
Re: Problemen met HTC
Ik heb ook problemen met HTC. Mijn telefoon (HTC diamond 2) heb ik 3x opgestuurd en ben hem toen 3x 3 weken kwijt geweest. Hij bleef vastlopen dus heb ik maar weer gebeld toen hebben ze mijn telefoon weer opgehaald voor reparatie en heb ik te horen gekregen dat ik een nieuw toestel kreeg. Gewoon weer dezelfde. Deze vertoond gewoon weer dezelfde problemen dus heb ik weer gebeld en ze gaven aan dat ze niks konden doen.
Ik heb toen online de enquete super slecht ingevuld en daarbij vermeld dat het niet normaal was hoe zij met de klanten omgaan en mijn "verleden" met HTC. Ik ben toen 2 weken later gebeld door HTC dat zij nu echt een oplossing gaan bedenken en dat ik die dag erna teruggebeld zou worden. Dit is natuurlijk niet gebeurd en gister werd ik opeens teruggebeld met als oplossing dat er een escalatie is aangevraagd voor een ander toestel met opnieuw 2 jaar garantie. Schijnbaar helpt het dus als je een enquete invuld want daar reageren ze gelijk op. Slechte zaak!
Ik heb toen online de enquete super slecht ingevuld en daarbij vermeld dat het niet normaal was hoe zij met de klanten omgaan en mijn "verleden" met HTC. Ik ben toen 2 weken later gebeld door HTC dat zij nu echt een oplossing gaan bedenken en dat ik die dag erna teruggebeld zou worden. Dit is natuurlijk niet gebeurd en gister werd ik opeens teruggebeld met als oplossing dat er een escalatie is aangevraagd voor een ander toestel met opnieuw 2 jaar garantie. Schijnbaar helpt het dus als je een enquete invuld want daar reageren ze gelijk op. Slechte zaak!