Hallo,
In september heb ik een rekening van Vodafone gekregen met nogal rare datakosten. Volgens hun heb ik, toen ik op vakantie was gebruik gemaakt van internet.
Zelf ben ik ervan overtuigd dat het niet zo is aangezien ik weet dat het nogal wat kost als je gaat internetten in het buitenland. Heb al meerdere malen met de klantenservice gebeld en gemailed maar daar snappen ze niet wat mijn probleem is.
Hieronder zie je 2 kopietjes van de 'rare' datakosten. (landen en netwerken weggehaald i.v.m. privacy)
http://img262.imageshack.us/img262/7999 ... ng1pt6.jpg
http://img262.imageshack.us/img262/4052 ... ng2ul9.jpg
Het is duidelijk te zien dat mijn telefoon (N95 8GB) verbinding heeft gemaakt met internet. Het gaat ook telkens om een kleine hoeveelheid data.
Voordat ik op vakantie ging ben ik nog langs een Vodafone store gegaan en daar gevraagd hoe ik internet uit kon zetten. Mij werd verteld dat ik mijn netwerk van 'dual mode' naar 'gsm' mode moest switchen. Dat heeft dus niet geholpen.
De Vodafone klantenservice vertelde mij dat het waarschijnlijk komt omdat ik navigatie heb gebruikt en het programma zelf, verbinding maakte met internet voor updates. Dat heb ik echter uitgezet.
Heb meerdere malen aan ze gevraagd om wat voor data het gaat, maar het enige wat ik te horen krijg is dat het terechte kosten zijn of dat ik verbinding met internet heb gemaakt. Meer komt er niet uit hun mond.
Is er iemand die een soortgelijk probleem heeft gehad of iemand die mij hiermee kan helpen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met Vodafone
-
Re: Problemen met Vodafone
Stuur me, als je dat wilt, een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoeken we uit hoe de vork in de steel zit.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl [at] vodafone.com
Antoine
Vodafone Web Relations
Dan zoeken we uit hoe de vork in de steel zit.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl [at] vodafone.com
Antoine
Vodafone Web Relations