LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen T-Mobile afgeschoven op consument...

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marloes298

Problemen T-Mobile afgeschoven op consument...

Ongelezen bericht door marloes298 »

Ik heb in 2004 mijn abonnement opgezegd, omdat ik niet meer bereikbaar was voor de buitenwereld. Ik was al 1,5 maand praktisch afgesloten, omdat ik geen juist adres in de computer had staan bij T-Mobile. Waarvoor betaal je dan je abonnementsgeld??
Ik had destijds netjes een verhuiskaart gestuurd en vervolgens een geheen- en weer gehad over mijn adres wat T-Mobile niet in het computersysteem wilde zetten, omdat ik naar het buitenland was verhuisd. Ik kreeg van mijn (ex)vriend wel de rekeningen binnen maar van mijn nummer kreeg ik willens en wetens geen rekening verstuurd.

Nu heb ik Transfair die over de periode dat ik dus niet meer kon bellen, graag 2 facturen (nooit ontvangen) vorderen maar het incassobureau luistert totaal niet naar mijn verhaal met argumenten. Het wordt allemaal de wind in geslagen.

Een vriendin heeft dat zij facturen van T-Mobile in 2004 heeft betaald maar 2,5 jaar na dato ook via Transfair onder druk is gezet. Zij heeft uiteindelijk voor een 2e keer de factuur voldaan.

Ik kan mij haast niet anders inbeelden dat hier meer mensen moeten zijn die gedupeerd zijn geraakt en op een uiterst rare/vervelende manier door Transfair verantwoordelijk worden gehouden voor fouten in de administratie bij T-Mobile.

Daarom wil ik graag kijken hoeveel mensen in hetzelfde schuitje zitten als ik en of zij zich willen melden. Hopelijk kunnen we dan met elkaar een zaak opzetten tegen beide bedrijven.

Groeten,
Marloes

jboere

Re: Problemen T-Mobile afgeschoven op consument...

Ongelezen bericht door jboere »

hallo je klacht voor leggen aan de opta en transfair hebik ook mee te maken gehad met t-mobile ze rekenen toren hoge incasso kosten
wat heb ik gedaan ik heb de vereniging van incasso bedrijven ingeschakelt en met sukses ze kropen gelijk terug ik had in 2004 een abbonement bij t-mobile en ik was op vakantie in buiten land waar telefonise verbinding slecht is mijn mobiel was gestolen en ik ging bellen naar nederland om blokeren maar duurde 1 uur voor ik ze tepaken had maar toen had de dief van mijn telefoon al aardig gebelt
toen ik thuis kwam had ik een rekening van 1200 euro dus ik steeds gebelt met t-mobile niks op uitgelopen nu heb ik een recht zaak aangespannen tegen t-mobile om het bedrag de vernietigen wand gegeven moment was het op gelopen tot 2200 euro schandaslig is dat
dus gewoon voor transfair de vereniging incasso sturen en je eige verdeigen bij de rechter dan komt alles goed

groetjes jboere rotterdam

Gesloten