LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] product word niet geleverd en kan geen contact krijgen.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Brian1454

product word niet geleverd en kan geen contact krijgen.

Ongelezen bericht door Brian1454 »

Hey radar users,
Ik heb hier een probleem en ik weet er momenteel geen oplossing voor, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Op 20 Augustus heb ik via de site Studentmobiel.nl de Samsung Star (pre-paid) besteld, ik heb diezelfde dag nog het geld overgemaakt via een schriftelijke factuur en daar een bevestiging van gekregen.
Het probleem is nu dat ik niks geleverd krijg, en dat ik nergens aanvullende informatie hierover kan vinden.
Bij hun kopje 'orderstatus' staat nog steeds:
Uw betaling is ontvangen. Als het bestelde product op voorraad is wordt het dezelfde dag aan u verzonden.
Heel toevallig is ook dat na mijn bestelling het betreffende product opeens niet meer op voorraad was.
Nu wordt zelfs mijn versie niet meer getoond, ze hebben het gewoon weggehaald.

Geen reden tot zorg toch? ze hebben vast vertraging en mijn mobieltje was de enige op voorraad.
Op 1 September heb ik een mailtje gestuurd waar ik netjes heb gevraagd hoe het zit met mijn orderstatus.
Tot nu toe geen antwoord.
Vandaag had ik er dus echt genoeg van.
Ik heb hun algemeen (en enigste) nummer gebeld maar dat is niet in gebruik.
Je hoort rare hoge pieptonen en kom dus geen stap verder.
Ik kan op geen enkele manier contact krijgen en ik heb geen aanvullende informatie vinden over hoe het nu zit met het product.
Wat ik weet is dat ik mijn geld niet terug kan krijgen.
Ik kan dit niet doen, de ing kan dit niet doen: alleen het bedrijf (studentmobiel) zelf .
Ik heb vandaag dus een iets minder nette brief gestuurd; geen zorgen, ik heb gewoon verteld dat ik teleurgesteld ben in de service en dat ik mijn bestelling wil annuleren, ik heb ook mijn gehele verhaal verteld (schelden en bedreigen maakt alles alleen maar erger).
Ik verwacht eigenlijk geen (spoedig) antwoord op die mail.

Wat kan ik nu doen? ik kan op geen enkele manier in contact komen en ik kan zelf niet mijn geld terughalen.
Bedankt voor het lezen
Laatst gewijzigd door Brian1454 op 06 sep 2010 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.

bachanaal

Re: product word niet geleverd en kan geen contact krijgen.

Ongelezen bericht door bachanaal »

dit zal wel weer oplichting zijn. populaire artikelen zoals mobieltjes moet je alleen kopen bij erkende winkels en betrouwbare sites met keurmerk. oplichters maken grif misbruik van de vraag naar mobieltjes.

Brian1454

bachanaal schreef:dit zal wel weer oplichting zijn. populaire artikelen zoals mobieltjes moet je alleen kopen bij erkende winkels en betrouwbare sites met keurmerk. oplichters maken grif misbruik van de vraag naar mobieltjes.
http://www.studentmobiel.nl/
het heeft een thuiswinkel waarborg logo en wordt erkend door tweakers.net

Berenice

Ongelezen bericht door Berenice »

070-3010301 Dit nummer doet het wel gewoon. het nummer wat boven het email adres stond is het faxnummer.... Misschien nog een keer proberen, maar dan tussen 9 en 5 ???

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

bachanaal schreef:dit zal wel weer oplichting zijn. populaire artikelen zoals mobieltjes moet je alleen kopen bij erkende winkels en betrouwbare sites met keurmerk. oplichters maken grif misbruik van de vraag naar mobieltjes.
Tuurljk,gooi ff met de term oplichting, helemaal goed!!
Je weet geneens of het wel zo is,maar gooit het woord oplichting er zomaar uit.

Hier kan ik zo moe om worden,te pas en te onpas, he.. oplichting!!!!! :roll:

EN nu on topic, zoals bovengenoemd is er een nummer neergezet,dus de TS is zelf verkeerd geweest en heeft ws niet alle mogelijkheden geprobeerd..

Brian1454

mich24 schreef:
Tuurljk,gooi ff met de term oplichting, helemaal goed!!
Je weet geneens of het wel zo is,maar gooit het woord oplichting er zomaar uit.

Hier kan ik zo moe om worden,te pas en te onpas, he.. oplichting!!!!! :roll:

EN nu on topic, zoals bovengenoemd is er een nummer neergezet,dus de TS is zelf verkeerd geweest en heeft ws niet alle mogelijkheden geprobeerd..
er is een telefoonnummer vermeld op hun website dat niet beschikbaar en op hun mail reageren ze ook dus wat verwacht je dat ik kan doen?
aan jou reactie heb ik ook niks

Berenice

Ongelezen bericht door Berenice »

Heb je het nummer hierboven al gebeld wat dat nummer komt gewoon van hun site af (en heb ik even ter controle gebeld en doet het dus gewoon, geen pieptoontjes).

Brian1454

Berenice schreef:Heb je het nummer hierboven al gebeld wat dat nummer komt gewoon van hun site af (en heb ik even ter controle gebeld en doet het dus gewoon, geen pieptoontjes).
oh nu zie ik het pas :o
inderdaad dat nummer heb ik 2 keer gebeld (met een pauze ertussen, dus niet direct achter elkaar).
maar allebei de keren kreeg ik die rare piepjes :s ik zal het als ik thuis kom wel nog een keer proberen

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Hey radar users,
Hey figuur.
Op 20 September heb ik via de site Studentmobiel.nl de Samsung Star (pre-paid) besteld,
Vind je het gek dat je nog niks hebt. Dat het jou lukt om in de toekomst een bestelling te doen, betekent nog niet dat een bedrijf in staat is vanuit de toekomst een mobiel te verzenden naar het heden. :wink:

Oftewel, het is je net al duidelijk gemaakt inzake het telefoonnummer, ik denk dat je eerst maar eens moet beginnen met zelf wat preciezer te worden. Wellicht dat het dan allemaal wat makkelijker voor je wordt.

Brian1454

witte angora schreef:
Hey radar users,
Hey figuur.
Op 20 September heb ik via de site Studentmobiel.nl de Samsung Star (pre-paid) besteld,
Vind je het gek dat je nog niks hebt. Dat het jou lukt om in de toekomst een bestelling te doen, betekent nog niet dat een bedrijf in staat is vanuit de toekomst een mobiel te verzenden naar het heden. :wink:

Oftewel, het is je net al duidelijk gemaakt inzake het telefoonnummer, ik denk dat je eerst maar eens moet beginnen met zelf wat preciezer te worden. Wellicht dat het dan allemaal wat makkelijker voor je wordt.
als jij nu eens nadenkt kun je makkelijk begrijpen dat ik hiermee 20 augustus bedoel en niet 20 september :P
typfoutje is zo gemaakt, en ik heb nog wel zo gelet op mijn spelling en zinsopbouw in de OP :o

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou, Brian, als jij even nadacht, dan had jij heus wel begrepen dat ik wist dat het om een foutje ging. Ik had niet voor niets die smiley ( :wink: ) neergezet. Het was geen typefoutje, want dan was het één letter, maar een denkfout, want het gaat om een complete maand. Heeft niks te maken met spelling en zinsopbouw.

Gezien je reactie kan ik alleen maar mijn advies herhalen: wordt eens wat nauwkeuriger in je lezen en in je beweringen. Daarmee maak je het jezelf een stuk makkelijker.

Brian1454

witte angora schreef:Nou, Brian, als jij even nadacht, dan had jij heus wel begrepen dat ik wist dat het om een foutje ging. Ik had niet voor niets die smiley ( :wink: ) neergezet. Het was geen typefoutje, want dan was het één letter, maar een denkfout, want het gaat om een complete maand. Heeft niks te maken met spelling en zinsopbouw.

Gezien je reactie kan ik alleen maar mijn advies herhalen: wordt eens wat nauwkeuriger in je lezen en in je beweringen. Daarmee maak je het jezelf een stuk makkelijker.
daar heb ik dus helemaal niks aan maar toch bedankt :lol:

Gesloten