LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] QTEK / HTC Rapair Center

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sharksp

QTEK / HTC Rapair Center

Ongelezen bericht door sharksp »

Op 30 augustus heb ik gebeld met het RHTC repair center omdat mijn toestel kapot is. Ik ben vriendelijk geholpen en toestel werd op 1 september opgehaald.

Helaas had ik op 22 september nog niets vernomen en ook op de voortgangswebsite stond geen melding. Bleek mijn toestel al 3 weken bij de transporteur te liggen.

Vervolgens was het toestel rond 27 september eindelijk binnen en startte de reparatie.

Toen er op 10 oktober nog steeds wachtende op onderdeel in de reparatie log stond weer gebeld. Bleek het onderdeel pas in DECEMBER leverbaar te zijn.

Meteen boos Qtek Nederland gebeld en uitgelegd. Een klacht van gemaakt. Vervolgens hoor je niets. Pas als je zelf weer gaat bellen op 15 oktober blijkt het toestel de volgende dag verstuurd te worden.

Ik kreeg het toestel thuis en het werkte. Helaas maar voor kort. Doordat het knopje van de camera bleef hangen werkte het toestel ineens niet meer. Weer de reparatie service gebeld en het toestel moest weer opgestuurd worden.
19 oktober weer opgehaald door een koerier. Toen ik de 25e belde of mijn toestel binnen gekomen was bleek het nog niet binnen te zijn het toestel was weer zoek bij de koerier.

Hoe kan dit?
Ik ben mijn toestel nu al twee maanden kwijt! En ik moet overal achteraan bellen een 0900 nummer om te weten wanneer en of mijn toestel gerepareerd word. Ik vind dit hel slechte service.
Wat kan ik nog meer ondernemen om te laten zien dat ik dit niet een normale gang van zaken vind rondom een reparatie.

QTEK HTC zijn mooie toestellen maar als die stuk is....

Dragoon

Re: QTEK / HTC Rapair Center

Ongelezen bericht door Dragoon »

Van wat ik heb begrepen is dat de transporteur van Qtek/HTC pas rijd als het voor hem rendabel is..
Hij wacht dus net zo lang totdat hij bijv. 10 of 20 (Geen idee van de aantallen) kan vervoeren zodat het voor hem qua kosten rendabel is.
Probleem is namelijk dat klanten hier de dupe van zijn omdat zij daarop moeten wachten.
En zo laat de Reparatie idd langer op zich wachten

Hier is helaas vrij weinig aan te doen

Gesloten