LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] radeloos over klantenservice vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vodafonevictim

radeloos over klantenservice vodafone

Ongelezen bericht door vodafonevictim »

Ik heb een klacht over VODAFONE. Ik voel me opgelicht bedrogen en het lijkt wel of niemand serieus naar mijn klacht wil luisteren. Ik voel me onbegrepen en ben nu echt radeloos. En nu heeft vodafone klantenservice gemeld dat ze het uit handen gaan geven en krijg ik een incasso dienst achter me aan ! Dit terwijl iedereen bekend is met deze vorm van oplichting praktijken.
Mijn vriendin heeft een rekening ontvangen van e 2000. Dit terwijl haar maandelijks abonnement bedrag e 35 is. Nu zouden die kosten in LET OP 2 dagen gemaakt zijn ??? Ook zou zij meermaals geprobeerd zijn te waarschuwen door VODAFONE door mails sms en bellen ??? Nou ik kan vertellen dat ze hier GEEN waarschuwing van ontvangen heeft ! En nu claimt VODAFONE dat zij dit wel heeft gedaan.
Ik begrijp niet dat de zogenaamde klantenservice hier geen gehoor geeft aan een serieus probleem HELP radar VODAFONE IK WEET HET ECHT NIET MEER !!!!

Chocomelk

Re: radeloos over klantenservice vodafone

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Aan dat bedrag zit je zo als het telefoongesprek niet weg gedrukt wordt als je bijvoorbeeld naar buitenland belt....maar....als de ander het gesprek beeindigt dan wordt toch automatisch het gehele gesprek beeindigd dus zouden er geen kosten kunnen doorlopen.

Ik zou Vodafone om een specificatie vragen van de (zogenaamde) telefoongesprekken die het tot dit bedrag hebben gebracht.

Of Vodafone wel of geen contakt met u vriendin heeft opgenomen, denk dat het uiteindelijk ook niet belangrijk is, u bent zelf verantwoordelijk voor u bel/sms/internet gebruik van Vodafone.

Weet u vriendin wel hoe dit bedrag zou hebben kunnen komen ?

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Heb je een gespecificeerde rekening (my Vodafone)?
Waar zijn de kosten aan opgegaan; bellen, sms-sen of internet?

2000 euro is wel heel veel in 2 dagen :shock:

vodafonevictim

Ongelezen bericht door vodafonevictim »

Tuurlijk heeft vodafone nu uiteindelijk een gespecificeerde rekening toegezonden. Hierin kun je duidelijk zien dat er in slechts 2 dagen tijd om de 30 seconden een zogenaamde sms ontvangen zou zijn... Hier heeft zij zich nooit voor opgegeven en dit is werkelijk absurd ! De code in de rekening is 7745 en deze komt overal voor op diverse fora en klachten mbt sms oplichting.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Voor iedere sms die je stuurt ontvang je eenmalig een sms terug. Chatten kost €1,50 per verzonden bericht en €1,50 per ontvangen bericht. De genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Er geldt geen herroepingsrecht of zichttermijn. Deze dienst heeft een (mogelijk) langdurig(er) karakter wat gepaard gaat met (terugkerende) kosten.

Als Vodafone een gespecificeerde rekening heeft met daarop de (eventuele/zogenaamde) ontvangen smsjes, zouden daar toch ook de zogenaamde verzonden smsjes op moeten staan?

Een zelfde probleem staat hier
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=79518

Leojes30

Ongelezen bericht door Leojes30 »

Beste Ts,

Je geeft aan det ze zich nooit op gegegeven heeft? heeft ze al smsjes die vertuurd zouden zijn van 7745 ook niet ontvangen??

Heeft ze zich helemaal nergens voor op gegeven dus m.a.w heb je enkel idee hoe ze aan haar nummer komen?

Als je beide vragen met nee kan beantwoorden heb je een sterke zaak en zou ik direct contact opnemn met je rechtsbijstandsverzekeraar of juridische EHBO

Is het antwoord op een of twee van de bovenstaande vargen toch JA, dan wordt het allemaal wat moeilijker, want dan valt haar zelf (volgens de wet) ook zeker wat te verwijten.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

vodafonevictim schreef:Tuurlijk heeft vodafone nu uiteindelijk een gespecificeerde rekening toegezonden. Hierin kun je duidelijk zien dat er in slechts 2 dagen tijd om de 30 seconden een zogenaamde sms ontvangen zou zijn... Hier heeft zij zich nooit voor opgegeven en dit is werkelijk absurd ! De code in de rekening is 7745 en deze komt overal voor op diverse fora en klachten mbt sms oplichting.
Zijn die sms-en ontvangen ?

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Chocomelk schreef:
vodafonevictim schreef:Tuurlijk heeft vodafone nu uiteindelijk een gespecificeerde rekening toegezonden. Hierin kun je duidelijk zien dat er in slechts 2 dagen tijd om de 30 seconden een zogenaamde sms ontvangen zou zijn... Hier heeft zij zich nooit voor opgegeven en dit is werkelijk absurd ! De code in de rekening is 7745 en deze komt overal voor op diverse fora en klachten mbt sms oplichting.
Zijn die sms-en ontvangen ?

de media staat vol met de waarschuwingen tegen 7745, er is door de gsm gebruiker zeker ja gezegd op de sms,jes, misschien dat Vodafone een coulance gebaar doet succes

Gesloten