Ik heb in augustus '09 een nieuw telefoon toestel gekocht; een Nokia E51
Dit was een grote fout...
Ik heb veel problemen met deze telefoon gehad, onder andere met het menu.
Deze problemen werden door nokia niet opgelost naar mijn mening, maar wel naar hun mening.
Nokia stuurde mij een ''nieuwe'' telefoon, waarmee ik dezelfde problemen kreeg...
Ik heb nu nokia gemaild met mijn klacht, en verzocht om een andere oplossing voor mij te zoeken. Reactie moet ik nog afwachten...
Heeft iemand voor mij nog tips, wat ik misschien verder nog kan doen?
Heb ik recht op een echt NIEUW toestel?
Graag een reactie!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ramptoestel Nokia E51... wat te doen?
Re: Ramptoestel Nokia E51... wat te doen?
Da's echt geen nieuw toestel....ja...in 2007.nieuw telefoon toestel gekocht; een Nokia E51
Of je bent genept of je hebt gewoon een oud type telefoon gekocht, en problemen met het 'menu" is natuurlijk geen reden een nieuwe gsm te verstrekken. Volgens mij moet je gewoon even wennen.
Volgens mij wordt ik verkeerd begrepen..
Ik heb dit type nokia in de winkel nieuw gekocht, dat bedoel ik met nieuw toestel...
En problemen met het menu is niet dat ik eraan moet wennen, maar het menu loopt steeds vast, en dan kan ik helemaal niks meer met de telefoon.
Ze hebben verschillende pogingen gedaan om dit probleem met het menu te verhelpen, maar tevergeefs...
Toen heb ik een ander toestel gekregen van nokia, ook een E51..
Maar er deed zich weer het zelfde probleem voor, het menu liep weer helemaal vast, en ik kon weer niks meer met mijn telefoon...
Ik ben in totaal 6 keer terug gegaan met mijn telefoon, omdat ik er niks meer mee kon doen, daarom vind ik dit een slechte telefoon, hoop dat ik het nu duidelijk heb gemaakt waarom ik dit geen fijn toestel vind!
Ik heb dit type nokia in de winkel nieuw gekocht, dat bedoel ik met nieuw toestel...
En problemen met het menu is niet dat ik eraan moet wennen, maar het menu loopt steeds vast, en dan kan ik helemaal niks meer met de telefoon.
Ze hebben verschillende pogingen gedaan om dit probleem met het menu te verhelpen, maar tevergeefs...
Toen heb ik een ander toestel gekregen van nokia, ook een E51..
Maar er deed zich weer het zelfde probleem voor, het menu liep weer helemaal vast, en ik kon weer niks meer met mijn telefoon...
Ik ben in totaal 6 keer terug gegaan met mijn telefoon, omdat ik er niks meer mee kon doen, daarom vind ik dit een slechte telefoon, hoop dat ik het nu duidelijk heb gemaakt waarom ik dit geen fijn toestel vind!
-
Heb hetzelfde toestel een week gehad en toen terug gebracht en een andere gekregen. De e75 om precies te zijn daar had ik software problemen mee en door een ongelukje een kapot beeldscherm. ben goed geholpen door Ricom Schiedam.