Zo kreeg ik 2 weken geleden een rekening van Telfort binnen over de maand Maart,met een bedrag van Fl 260,-
Net wat ik hier ergens boven heb kunnen lezen,probeer ik ook mijn belgedrag maandelijks te monitoren omdat het maandelijks middels automatische incasso afgeschreven wordt.
Geloof het of niet,nou krijg ik in diezelfde week nog eens 4 rekeningen van Telfort door de brievenbus,daterend vanaf November 2001 t/m Februari 2002.
Dit betekent dat ik in 1 maand opeens een rekening heb van ongeveer fl 1200,-
Zo kan ik toch nooit mijn telefoonkosten per maand beperken.
Dat kan ik waarschijnlijk niet eens betalen ,omdat het wel gemakkelijk was om het maandelijks van mijn rekening af te schrijven,en niet 5-maandelijks.
Mag Telfort dit zomaar doen?Terwijl er in het contract staat geschreven dat elke maand het bedrag middels automatische incasso afgeschreven wordt.
Ik vind dit ronduit belachelijk!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rekening Telfort
Re: Rekening Telfort
Hoi mensen wilde jullie wat mededelen over telfort ik heb namelijk 3 abbo bij hun.Ze zijn alledrie tegelijk aangesloten maar 2 ervan hebben ze de verkeerde gironumer genoteerd dus een half jaar later schrijven ze mij een brief waarin staat u heef niet betaald neemcontact op met incasso.Dus ik heel netjes bellen en 30 minuten gewacht en een betalingsregeling kunnen treffen met hun dat ik elke maad zoveel terug betaal.1 week later ontvang ik daarvan een bevestiging dus begin ik maar tebetalen 1 maand later bellen naar telfort kunnen ze het geld niet vinden op mijn acount die ik heb over gemaakt en over de betalingsregeling helemaal niks dus ik weer die brief naar hun toe faxen die ik idem dito van hun hebt ontvangen.Maar weer een maand later heb ik weer een exstra termijn betaald nu bel ik weer vertellen ze me dat ze me gaan afsluiten omdat ze de betalingsregeling niet kunnen vinden.Nou ja word je toch GEK van terwijl IK nog ga bellen om alles teregelen.BETER NIET GEBELD denk ik TELFORT F.CK YOU
nu ben ik afgesloten en moet ik alles in 1 keer betalen voordat ze me weer aansluiten
nu ben ik afgesloten en moet ik alles in 1 keer betalen voordat ze me weer aansluiten
Re: Rekening Telfort
ik heb dat ook meegemaakt.
zij maken de fout met een rekening en jij krijgt gelijk een incassobureau op je dak.
slecht telecom bedrijf
zij maken de fout met een rekening en jij krijgt gelijk een incassobureau op je dak.
slecht telecom bedrijf