Nu komt het; laatst heb ik bij een klant het internet op mijn telefoon gebruikt om in te loggen bij de belastingdienst; dit zou makkelijk moeten lukken in de 1000 MB per maand, die nu toch opeens wél even van pas komt.
Binnen een minuut kreeg ik echter van Simpel het bericht dat ik over mijn bundel zat. Vreemd, hoe kan je 1000 MB verbruiken binnen één minuut, door uitsluitend in te loggen bij de belastingdienst. Ahfijn, vervolgens krijg ik van Simpel een bericht dat mijn abonnement tijdelijk is geblokkeerd omdat de verbruikskosten waren opgelopen tot 100€ (!) . Ik gelijk naar Simpel gebeld, met de vraag hoe dit kan, en dat dit mijn inziens niet kan kloppen.
Mij werd verteld dat ik mijn eigen gebruik maar beter in de gaten moet houden en dat de oplopende kosten mijn eigen verantwoordelijkheid zijn. Simpel vraagt voor elke verbruikte MB buiten de bundel schijnbaar 0,15€ct (buitensporig hoog vind ik overigens). Hierdoor heb ik, volgens simpel, voor het inloggen bij de belastingdienst meer dan €100,- aan internet verbruikt.
Ik heb herhaaldelijk met simpel gebeld en gemaild om tot een oplossing te komen, ik heb het sterke vermoeden dat er een fout bij simpel zit, hoe kan je nu in één minuut meer dan 1000 MB internet verbruiken, maar simpel staat nergens voor open en wilt nergens in mee gaan. Ze blijven zeggen dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is en ik maar beter moet opletten.
Simpel handhaaft het buitensporige bedrag van €100,- en laat mij verder aan mijn lot over.
![Sad :(](./../images/smilies/icon_sad.gif)