LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Relieve mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
comprex

Relieve mobile

Ongelezen bericht door comprex »

zijn er mensen die ervaring hebben relievemobile?
heb 2 weken geleden de sim gekocht bij bart s
maar ik kan er niet mee bellen wordt door de klantenservice aan lijntje gehouden
mensen met de zelfde ervaring

eleven

Re: Relieve mobile

Ongelezen bericht door eleven »

Relieve is gemakkelijk te activeren.

Stap 1: Plaats de SIM in je mobiele telefoon.
Stap 2: Bel 1244 om de SIM te activeren
Stap 3: Nadat je de SIM hebt geactiveerd kan je via de app of online opwaarderen en bundels activeren.

Relieve is veilig en betrouwbaar. Nieuwe units betaal je eenvoudig via de app met iDeal. Relieve maakt gebruik van het kwaliteitsnetwerk van KPN.
Dit allemaal gedaan?

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

eleven schreef:

Stap 3: Nadat je de SIM hebt geactiveerd kan je via de app of online opwaarderen en bundels activeren.

Relieve is veilig en betrouwbaar. Nieuwe units betaal je eenvoudig via de app met iDeal. Relieve maakt gebruik van het kwaliteitsnetwerk van KPN.

Dit allemaal gedaan?[/
quote]

Wat een aanmatigende vraag, we gaan ervan dat de TS voorstaande handelingen verricht heeft :oops:

eleven

Har06 schreef:
eleven schreef:

Dit allemaal gedaan?[/
quote]

Wat een aanmatigende vraag, we gaan ervan dat de TS voorstaande handelingen verricht heeft :oops:
Het is een gewone vraag, wat jij er van maakt is het niet.
Trouwens wie is er "we gaan ervan"?

Har06

[
Dit allemaal gedaan?[/
quote]

Wat een aanmatigende vraag, we gaan ervan dat de TS voorstaande handelingen verricht heeft :oops:[/quote]

Trouwens wie is er "we gaan ervan"?[/quote]

Is geen normale vraag, in elke handleiding staat exact hoe je account te activeren. hakken hakken
We= elk denkend persoon :lol:

eleven

Har06 schreef:[
Dit allemaal gedaan?[/
quote]

Trouwens wie is er "we gaan ervan"?[/quote]

Is geen normale vraag, in elke handleiding staat exact hoe je account te activeren. hakken hakken
We= elk denkend persoon :lol:[/quote]

Fijn, dat je voor TS kan antwoorden, we denken dat TS misschien geen handleiding bij de SIM kaart gekregen heeft en deze heb ik voor TS van internet geplukt. :wink:

BTW, om het beter te kunnen lezen, ff in de handleiding kijken, hoe gequoot moet worden.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Har06 schreef: Wat een aanmatigende vraag, we gaan ervan dat de TS voorstaande handelingen verricht heeft :oops:
Op basis waarvan gaan "we" daar van uit? In heel veel gevallen is RTFM de oplossing voor problemen.

Har06

GJvdZ schreef:
Har06 schreef: Wat een aanmatigende vraag, we gaan ervan dat de TS voorstaande handelingen verricht heeft :oops:
Op basis waarvan gaan "we" daar van uit? In heel veel gevallen is RTFM de oplossing voor problemen.
staat voor : Read The !!!!!!!!! Manual, is meestal het beste om te doen :lol:

comprex

Dat heb ik gedaan.
Ik ken wel naar het toestel bellen
En met het toestel de klantenservice bellen maar normaal mee bellen is niet mogelijk ik krijg in geprek tone

eleven

comprex schreef:Dat heb ik gedaan.
En met het toestel de klantenservice bellen maar normaal mee bellen is niet mogelijk ik krijg in geprek tone

Werkt het toestel met een andere SIM wel?

Har06

eleven schreef:
comprex schreef:Dat heb ik gedaan.

Werkt het toestel met een andere SIM wel?
Dus Ts moet voor proef even een sim kaart op de kop zien te tikken?, misschien even lenen van familie buren vrienden etc :)

jelle55

Ongelezen bericht door jelle55 »

Ik heb het zelfde probleem.
Met een andere simkaart werkt hij wel.

comprex

Heb na enige tijd een nieuwe simkaart gekocht ik was de andere kwijt
maar nog steeds de zelfde problemen
en de die help desk is bagger ze vertellen sprookjes moest kpn bellen en die zei dat ik alleen naar het buittenland ken bellen en dat ik een bundel moest kopen
na 4 helpdesk medewerkers nog niets wijzer ze verbreken de verbinding onnodig lang in de wacht moet maandag terug bellen
wie zit er achter dit bedrijf ik ben heb toch niet alleen dit probleem graag reaktie's

Edzed

Ongelezen bericht door Edzed »

Relieve Mobile zijn oplichters!
Wordt al maanden van het kastje naar de muur gestuurd, helpdesk weet volstrekt niets en wil onder geen enkele voorwaarde je doorschakelen naar iemand die wel iets kan of weet.

Kan geen internet verbinding krijgen, het heeft na een week een uurtje gewerkt toen was het over.
"U beltegoed is op waardeer uw beltegoed op!"
De website voor registratie lag een maand of wat plat!
"er ging iets mis probeer het later nog eens" en dat een maand lang.
Nu kan ik het beltegoed inzien dat is OK het is TWEE KEER geactiveerd maar dat helpt niets.

Het tel nummer 0612001200 vanaf m'n GSM geeft de HEMA die niets weet van Relieve.
Van een ander vast toestel komt er een keuze menu waarin relieve niet gekozen kan worden.
Als je KPN ( netwerk ) kiest zeggen ze dat je het verkeerde nummer hebt.
Terugbellen doen ze niet wel een email dat ik voor de tigste keer 0612001200 moet bellen en dan beginnen ze weer opnieuw.

Na een maand of wat iemand vd technische dienst gesproken, vind het heel vreemd, en ik moet m'n GSM toestel maar even uitzetten, tjee bedankt hoor!
Hij zal er wel voor gestudeerd hebben. En ze gaan me weer terugbellen, zeggen ze.

Goed ik heb een 2 tal starters pakketten, en opgewaardeerd een 100 euro belkosten en geen verbinding!

Gesloten