Hallo allemaal,
Ik heb een Motorola MPX200 maar hij speelt de mp3 niet goed af, (dit is bij meerderen bekent ) Ik heb hem nu al twee keer terug gebracht, maar het probleem blijft, ik dacht ergens gehoord te hebben: Als je na drie keer je telefoon hebt teruggebracht, heb je recht op een nieuwe? En als je bijv. je Windows Smartphone 2002 voor Windows Mobile 5 vervangt toch je garantie verloopt (ik bedoel wel eerst unlocken)?
Ik hoop dat jullie een antwoord weten,
Groeten Bram
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reparatie / Garantie
Re: Reparatie / Garantie
Hallo ik heb zelf ook een heel verhaal van mijn telefoon en daar de garantie op, en ik heb een brief gekregen van KASSA en die zeggen zo:
Als een apparaat na 2x repareren weer kapotgaat mag er een gelijkwaardig vervangend apparaat worden geeist van de verkoper en als dat niet geleverd kan worden moet de consument geld terugkrijgen.
kijk anders een naar mijn verhaal samsung d500
Suc6 verder hé
Als een apparaat na 2x repareren weer kapotgaat mag er een gelijkwaardig vervangend apparaat worden geeist van de verkoper en als dat niet geleverd kan worden moet de consument geld terugkrijgen.
kijk anders een naar mijn verhaal samsung d500
Suc6 verder hé
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 10 feb 2006 21:46
Re: Reparatie / Garantie
Ik heb je verhaal gevonden:
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_q ... qid=138580
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_q ... qid=138580
-
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 13 feb 2006 22:00
Re: Reparatie / Garantie
Dit moet een geintje zijn?????? Maw, je gaat eerst zitten knoeien met de software; en daarna ga je garantie lopen claimen?(ik bedoel wel eerst unlocken)?
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 10 feb 2006 21:46
Re: Reparatie / Garantie
Nee, ik heb er nog niet aan geknoeit hoor
Ga hem vanmiddag wer terugbrengen
Grts Bram.
Ga hem vanmiddag wer terugbrengen
Grts Bram.
Re: Reparatie / Garantie
Als je binnen een bepaalde periode (ik meen 3 mnd) je toestel voor de derde keer opstuurt met hetzelfde probleem, moet de winkel je een ander toestel aanbieden.