LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reparatie / omruil The Phone House (Sony Ericsson Vivaz)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Unuki
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 aug 2010 13:53

Reparatie / omruil The Phone House (Sony Ericsson Vivaz)

Ongelezen bericht door Unuki »

Na een uitgebreid advies gesprek ben ik vorig jaar juni tot de aankoop van een Sony Ericsson Vivaz over gegaan. Ik had 2 eisen. Ik moet kunnen mailen en de telefoon moet niet elke dag opgeladen worden. Nou in het begin van het bezit ging het goed.

Totdat na een maand of 5 de telefoon het leven compleet liet. Telefoon opgestuurd en vervolgens na 5 weken wachten een “gerepareerd” toestel teug gekregen. Het toestel kon weer aan en deed weer wat, maar de levensduur van de accu ging sindsdien erg hard achteruit. Van 4 dagen ging dit langzaam naar 1. Ik denk breng me telefoon weer terug naar The Phone House. Daar kreeg ik een verkoper in de winkel die echt het liefst alleen maar verkoopt. Deze meneer kon mij vertellen dat het niets meer dan normaal was. Mijn telefoon was niet gemaakt om langer stand by te staan.

Natuurlijk was de verkoper waar ik het gesprek mee had gehad niet meer werkzaam voor de vestiging en werkte nu ergens anders. Dus het verkoop verhaal werd als onzin beschreven en ik stond weer buiten.
Nog geen maand daarna redde de telefoon geen dag meer en werd deze ook niet meer compleet opgeladen. Na een nacht aan de stroom nog niet vol. Ik dus vol goede moed naar The Phone House. Daar kreeg ik eerst hetzelfde verhaal te horen. Daardoor werd ik erg boos en verzekerde ik de meneer dat hij mijn telefoon maar echt eens op moest sturen.

Nou dat was dan op eigen risico, maar het kon wel. Na ruim 2 week kreeg ik mijn telefoon al terug. Wat ik erg snel vond. Alleen er zat een nieuw beeldscherm in en verder kon mij niets verteld worden wat er daadwerkelijk gemaakt was.
Nou niets! De volgende dag stond ik alweer als eerste persoon in de winkel. En de verkopers vonden het erg sterk. Tot dat zij de telefoon uit deden en deze dus niet meer aan wilde. Telefoon weer opgestuurd. Dat is nu ondertussen alweer een lange tijd geleden. Dus ik heb 2 week geleden een mail gestuurd met de vraag of er al vooruitgang was. Toen kreeg ik het goede nieuws. Meneer u krijgt een nieuwe telefoon.

Dat is ondertussen dus 2 week geleden, maar nog geen bericht wanneer mijn telefoon geleverd wordt. Na een duidelijke deadline te hebben gesteld dat ik wilde weten wanneer ik mijn telefoon terug kreeg, konden ze me nog geen antwoord geven. Wel kreeg ik een tegoedbon van 25 euro. Maar wat kan ik überhaupt kopen van de tegoedbon van 25 euro?

Mijn tip!
Koop een toestel die niet stuk gaat bij the Phone house, want je zit lang aan een duur leentoestel vast als je wil kunnen e-mailen en internetten(100 euro borg) en de reparaties verlopen erg traag!
Ook zijn the Phone house winkels verkooppunten en er zit weinig service in! De mensen doen hun best, dat kan ik niet ontkennen, maar ze worden aan regels gehouden en reparaties moeten op eigen verantwoordelijkheid voor testkosten en verzendkosten!

phonehousenl
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 mar 2010 12:24

Re: Reparatie / omruil The Phone House (Sony Ericsson Vivaz)

Ongelezen bericht door phonehousenl »

Geachte Unuki,

Met belangstelling heb ik uw bericht gelezen. Graag het bovenstaande verhaal ook graag via [email protected] naar The Phone House zenden. Via deze weg is er contact op te nemen met de reparateur en de betreffende winkel.

Met vriendelijke groet,
The Phone House

Unuki
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 aug 2010 13:53

Re: Reparatie / omruil The Phone House (Sony Ericsson Vivaz)

Ongelezen bericht door Unuki »

Hallo The Phone House,

Dat heb ik meerdere malen gedaan. Ik heb een mailwisseling van 13 e-mails in mijn inbox staan. Allemaal van en naar Klantreacties. Dus ik zie het nut er niet van dit nogmaals te doen. Elke mail die ik verstuur wordt gemiddeld na 2,5 werkdag beantwoord. Aangezien ik gisteren de laatste mail heb verstuurd verwacht ik morgenochtend antwoord. Ik vind het ook niet nodig om nogmaals dezelfde informatie te versturen.

Of u moet een snellere ingang weten? Een e-mailadres waar sneller geantwoord wordt?

Over dat contact zoeken? Dat zou al vorige week gebeurt zijn. Tot op heden heb ik geen bevestiging kunnen krijgen wanneer ik mijn nieuwe telefoon in ontvangst zou kunnen nemen.

Dus ik wacht af en ben benieuwd.....

Unuki
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 aug 2010 13:53

Re: Reparatie / omruil The Phone House (Sony Ericsson Vivaz)

Ongelezen bericht door Unuki »

Zo ondertussen zijn we weer ruim een week verder. En wat is er gebeurt ondanks de beloften van the phone house hier op het forum?

Helemaal niets.... Ik heb meerdere mailtjes naar the phone house gestuurd, maar tot op heden geen reactie.

Ik ben bang dat ze mijn telefoon kwijt zijn en me net zo lang aan het lijntje gaan houden tot ik het opgeef. Dat gaat niet gebeuren.

Mijn rechtsbijstand verzekering geeft aan dat de periode nog te kort is om echt iets te kunnen doen. Dan moet het nog minimaal een maand duren. Dus tot die tijd ben ik aan de grillen van The Phone House afgeleverd...

Unuki
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 aug 2010 13:53

Re: Reparatie / omruil The Phone House (Sony Ericsson Vivaz)

Ongelezen bericht door Unuki »

Gisteren weer gebelt.

Natuurlijk het antwoord gekregen:
Ik kan u niet helpen en de persoon die er over gaat is vandaag niet aanwezig. Zal ik haar een mail versturen zodat u teruggebelt wordt? :lol:

Ben benieuwd.... Ik ga me abbonement maar verlengen eind deze maand, om dan een ander toestel uit te zoeken :mrgreen: Wie weet als ik dit bij The Phone House doe dat ik mijn geld terug krijg voor mij eigen toestel :lol:

Unuki
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 aug 2010 13:53

Re: Reparatie / omruil The Phone House (Sony Ericsson Vivaz)

Ongelezen bericht door Unuki »

Vandaag weer een halve dag verder. Ik ben ondertussen nu 3 keer doorverbonden naar Dynafix door the phone house klanten"service".

Bij dynafix lachen ze met me mee over de kwaliteit van de klanstenservice van "the phone house". Aangezien mijn telefoon niet meer te repareren is en deze omgeruild moet worden heeft dynafix hier niets meer mee te maken volgens hun.

Telefonisch zijn ze onbereikbaar voor deze klachten bij The Phone House. Althans sinds vandaag. Ik ben nog steeds aan het wachten op antwoord op een mail van 2 weken terug. Ook zou ik vandaag worden teruggebelt, maar ook daar heb ik een hard hoofd in.

Ik heb sowieso een hard hoofd in mijn telefoon ooit nog terug te zien. Alhoewel ik van plan blijf ze bij The Phone House wel bezig te houden.

Ik ben in ieder geval benieuwd wat ze mij vanavond bij de winkel kunnen vertellen.... Ik ben bang weinig......

Dus mijn tip. Bang dat je telefoon stuk gaat? Koop NIET bij The Phone House!

Ik ben nu ongeveer 6 jaar klant bij the phone house en elk jaar netjes mijn abbonement daar verlengd. Blijkbaar interesseert de mensen daar dat totaal niet om een klant tevreden te houden.

Ik ga mijn abbonement verlengen bij een ander.....

Unuki
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 aug 2010 13:53

Re: Reparatie / omruil The Phone House (Sony Ericsson Vivaz)

Ongelezen bericht door Unuki »

Ja mijn telefoon is terug. Ik heb maar besloten zelf te bellen met de winkel. Daar was mijn toestel "toevallig" net aangekomen.

Ik weet niet meer wat ik nu wel of niet moet geloven. Behalve dat ik blij ben dat ik me telefoon en me borg voor het leentoestel terug heb.

Mijn laatste contacten met The Phone House zijn een feit. Of mijn geniale telefoon moet weer eens stuk gaan :roll:

Unuki
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 aug 2010 13:53

Re: Reparatie / omruil The Phone House (Sony Ericsson Vivaz)

Ongelezen bericht door Unuki »

Zo het heeft geen maand mogen duren of mijn "gemaakte" Sony ericsson is weer terug voor reparatie :lol:

Ik kwam dus 17 mei aan bij de winkel en mijn tel was aanwezig. Daar nog een keer mijn verhaal gedaan. Zelfs de verkopers vonden mijn verhaal raar, maar gaven tussen neus en lippen door dat het toch vaker voor kwam.

Nu zit ik dus al ruim een week met een telefoon van me schoonmoeder, aangezien er geen Leentoestel aanwezig was. Gelukkig kan ik verlengen en hoop ik mijn samsung galaxy ace snel te krijgen. En zoals iedereen verwacht niet bij the phone house.

Ik ben dus ALWEER in afwachting van enige vorm van communicatie, maar na een week wachten helemaal niets. Zelfs niet de bevestiging van ontvangst bij de reparatie afdeling.

Ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat. Ik probeer jullie up to date te houden.

Gesloten