LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] retouneringsformulier tele2
retouneringsformulier tele2
er mense op het forum van tele 2 die al heel lang zitte te wachten op zoon formulier hoe lossen we dit op belle heeft geen zin en heb het ook al op het forum aangegeven ma schiet niet op
en je hebt ma 7 dage de tijd om een telefoon terug te sturen
ma is nu al 3 weke dus de tijd is al verstreken
krijg ik dit probleem weer later terwijl hun het probleem veroorzaken zo blijf je aan de gang schiet niet niet
wat een bende daar ze kunne het sturen na
6961xr huisnummer 14 meschien dat ze nu reageren???????????
word hier zo moe van pfffff.
en je hebt ma 7 dage de tijd om een telefoon terug te sturen
ma is nu al 3 weke dus de tijd is al verstreken
krijg ik dit probleem weer later terwijl hun het probleem veroorzaken zo blijf je aan de gang schiet niet niet
wat een bende daar ze kunne het sturen na
6961xr huisnummer 14 meschien dat ze nu reageren???????????
word hier zo moe van pfffff.
Re: retouneringsformulier tele2
Tering zeg, als je net zo praat als dat je schrijft kan ik me voorstellen dat ze er geen bal van begrijpen bij Tele2.
Zorg ervoor dat je formulering wat beter is, helpt heel erg veel.
Zorg ervoor dat je formulering wat beter is, helpt heel erg veel.
Re: retouneringsformulier tele2
Ik zie nergens staan dat u een speciaal formulier moet hebben om de telefoon te retourneren.15.5. Indien de Klant een Consument is en de Overeenkomst geheel via elektronische communicatiemiddelen tot stand is gekomen, heeft de Klant het recht om de overeenkomst betreffende de koop van het Product (indien het geen gratis product is) binnen zeven werkdagen na ontvangst van het Product te ontbinden door middel van een daartoe strekkende brief aan de Klantenservice. De Klant dient vervolgens het Product, op zijn kosten, binnen 20 dagen na het verzenden van de schriftelijke mededeling te retourneren. Deze ontbinding is niet mogelijk indien het Product (of de verpakking) gebruikt of beschadigd is
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: retouneringsformulier tele2
Beste Josuha,
Ik betreur het te lezen dat je al een tijdje wacht op een retourformulier. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat je dezelfde vraag op ons forum hebt gesteld en dat mijn collega daar al inhoudelijk op heeft gereageerd. Zou je hem via een privébericht (via het forum) je gegevens kunnen sturen? Dan kan het voor je uitgezocht worden. Om het overzicht te bewaren wil ik je adviseren aanvullende vragen of reacties op ons forum te plaatsen. Dan neemt mijn collega het via daar verder in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik betreur het te lezen dat je al een tijdje wacht op een retourformulier. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat je dezelfde vraag op ons forum hebt gesteld en dat mijn collega daar al inhoudelijk op heeft gereageerd. Zou je hem via een privébericht (via het forum) je gegevens kunnen sturen? Dan kan het voor je uitgezocht worden. Om het overzicht te bewaren wil ik je adviseren aanvullende vragen of reacties op ons forum te plaatsen. Dan neemt mijn collega het via daar verder in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 24 okt 2012 13:30
Re: retouneringsformulier tele2
Op 8 oktober heb ik bij Tele2 een samsung galaxy white besteld. Binnen 2 dagen telefoon binnen, maar helaas de verkeerde kleur geleverd (terwijl een zwarte via de site van Tele2 niet eens te bestellen is!). Herhaaldelijk contact met klantenservice gehad:
- 10 okt. gesproken met [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
- 11 okt. gesproken met [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
- 19 okt. gesproken met [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
- 24 okt. chat met [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Elke keer wordt ons beloofd dat er een retourformulier gestuurd (waarom kan dit formulier niet gemaild worden of gedownload via de site?) gaat worden, maar nog steeds niet ontvangen.
Begin nu wel heel moedeloos te worden. Heeft iemand tips?
Met vriendelijke groet,
Aukje
- 10 okt. gesproken met [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
- 11 okt. gesproken met [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
- 19 okt. gesproken met [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
- 24 okt. chat met [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Elke keer wordt ons beloofd dat er een retourformulier gestuurd (waarom kan dit formulier niet gemaild worden of gedownload via de site?) gaat worden, maar nog steeds niet ontvangen.
Begin nu wel heel moedeloos te worden. Heeft iemand tips?
Met vriendelijke groet,
Aukje
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: retouneringsformulier tele2
Beste janenaukje,
Ik betreur het te lezen dat je al zo lang wacht op een retourformulier omdat je een verkeerde kleur telefoon hebt ontvangen. Je geeft aan hier al meerdere keren contact over te hebben gehad, maar tot op heden heb je het forumlier nog steeds niet in huis. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat je je bericht ook op ons forum en op het Kassa forum hebt geplaatst. Om het overzicht te bewaren heeft mijn collega je probleem opgepakt via ons Tele2 forum en zal het via die site verder afgehandeld worden.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik betreur het te lezen dat je al zo lang wacht op een retourformulier omdat je een verkeerde kleur telefoon hebt ontvangen. Je geeft aan hier al meerdere keren contact over te hebben gehad, maar tot op heden heb je het forumlier nog steeds niet in huis. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat je je bericht ook op ons forum en op het Kassa forum hebt geplaatst. Om het overzicht te bewaren heeft mijn collega je probleem opgepakt via ons Tele2 forum en zal het via die site verder afgehandeld worden.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 24 okt 2012 13:30
Re: retouneringsformulier tele2
Inmiddels zijn wij geholpen via onze berichten via dit en het tele2 forum. Het probleem is uiteindelijk snel en tot volle tevredenheid opgelost. Bedankt Tele2!
Groet,
Aukje
Groet,
Aukje
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: retouneringsformulier tele2
Beste janenaukje,
Fijn dat je ook hier nog even een update geeft dat het naar tevredenheid is opgepakt. Ik heb van mijn collega begrepen dat je het toestel inmiddels hebt ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Fijn dat je ook hier nog even een update geeft dat het naar tevredenheid is opgepakt. Ik heb van mijn collega begrepen dat je het toestel inmiddels hebt ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2