Ik heb bij RITEL een telefoon gekocht. Bij levering bleek het scherm kapot te zijn. Hiervan is per omgaande melding gemaakt. Het toestel was in een doos verpakt, die weer in een grotere doos zat verpakt. Echter de kleine doos bestond uit twee losse delen die los in de grote doos zaten. Het toestel zou hierdoor mogelijk kunnen zijn beschadigd. RITEL (en haar leverancier) wijzen elke verantwoording af. Het interesseert me eigenlijk niet wat de oorzaak is. Ik heb nooit een deugdelijk toestel mogen ontvangen. Ik heb hun hier schriftelijk op gewezen. Vervolgens krijg ik nu een brief van RITEL dat ze 30 euro tegemoet komen in de reparatie kosten. Hard gelach.
Ik heb overlegd met mijn advocaat en moet nu weer een brief naar RITEL sturen. Dat wordt dus een eindeloze procedure om je gelijk te halen.
Als jullie nog meer soortgelijke vallen dan laat het me weten.
Groetjes JP
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] RITEL, scherm bij levering kapot
Re: RITEL, scherm bij levering kapot
Ik snap iets niet...
Dit is een Koop op Afstand en dan kun je zonder opgaaf van reden je aankoop binnen 7 dagen annuleren. Kosten voor de retourzending zijn voor u, Ritel dient het aankoopbedrag te retourneren, dus...wat is het probleem?
Dit is een Koop op Afstand en dan kun je zonder opgaaf van reden je aankoop binnen 7 dagen annuleren. Kosten voor de retourzending zijn voor u, Ritel dient het aankoopbedrag te retourneren, dus...wat is het probleem?
Re: RITEL, scherm bij levering kapot
Ts heeft al doorgegeven dat ie kapot is dus zomaar retourneren zonder reden kan niet meer.
Wel een rare reactie van Ritel. Als iets direct bij ontvangst kapot is horen zijn het toestel gewoon om te ruilen of terug te nemen.
Wel een rare reactie van Ritel. Als iets direct bij ontvangst kapot is horen zijn het toestel gewoon om te ruilen of terug te nemen.