| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] samsung edge 7
samsung edge 7
hallo ik heb sinds augustus een samsung edge 7 . na 2 weken kreeg ik allemaal strepen op me scherm.terug naar de winkel maar helaas schermen zijn niet te leveren. nou hoorde ik dat ik evt recht heb om mijn geld terug te krijgen dit betreft wel een toestel met abbonoment maar ik betaal wel iedere maand hier voor. er schijnt een formulier te zijn om dit terug te claimen kan iemand me evt een link geven. bvd
Re: samsung edge 7
speciaal voor u:poeipoei schreef:hallo ik heb sinds augustus een samsung edge 7 . na 2 weken kreeg ik allemaal strepen op me scherm.terug naar de winkel maar helaas schermen zijn niet te leveren. nou hoorde ik dat ik evt recht heb om mijn geld terug te krijgen dit betreft wel een toestel met abbonoment maar ik betaal wel iedere maand hier voor. er schijnt een formulier te zijn om dit terug te claimen kan iemand me evt een link geven. bvd
https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
dank u wel voor de snelle reactie dan nog een vraag is het zo dat als mijn mobiel word terug genomen ik dan ook mijn abonnement kan ontbinden of zit ik daar dan 2 jaar aan vast want ik betaal de helft abonnement aan vodafone en de helft voor het toestel
mvg monique
mvg monique
wellicht kunt u ze eerst de tijd en kans geven om het toestel te vervangen voor een werkende bijvoorbeeld? De slechte beschikbaarheid van de schermen had ik hier ook al eens voorbij zien komen. Was deze conclusie trouwens van de medewerkers in de winkel, of is het toestel wel opgestuurd en heeft u het toen te horen gekregen?
beste
ik was bij de winkek geweest en daar werd mij medegedeeld dat het wel een maand of 3 zo niet langer kon duren eer er wat aangedaan zou worden!!!! dit omdat het schip ofzo niet gelost kon worden (belachelijk vond ik dit) ik kon mijn toestel achter laten maar kreeg geen leen toestel ofzo heb toen besloten het toestel maar weer mee te nemen want zo heb ik niks aan mijn abbonoment. ik wil ze echt wel de kans geven hoor maar als ik al bij voorbaat hoor dat ik mijn toestel meer als 3 mnd kwijt ben en er nog geen eens een leen toestel tegenover staat hoop ik dat u mijn standpunt begrijpt
hopend op u antwoord in deze
dank u wel voor de genomen moeite
mvg monique
ik was bij de winkek geweest en daar werd mij medegedeeld dat het wel een maand of 3 zo niet langer kon duren eer er wat aangedaan zou worden!!!! dit omdat het schip ofzo niet gelost kon worden (belachelijk vond ik dit) ik kon mijn toestel achter laten maar kreeg geen leen toestel ofzo heb toen besloten het toestel maar weer mee te nemen want zo heb ik niks aan mijn abbonoment. ik wil ze echt wel de kans geven hoor maar als ik al bij voorbaat hoor dat ik mijn toestel meer als 3 mnd kwijt ben en er nog geen eens een leen toestel tegenover staat hoop ik dat u mijn standpunt begrijpt
hopend op u antwoord in deze
dank u wel voor de genomen moeite
mvg monique