LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung - ladyphone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Linda1984

Samsung - ladyphone

Ongelezen bericht door Linda1984 »

Ik heb begin november de Ladyphone van Samsung (E 530) gekocht en deze heeft flinke storingen. Vaak "valt de telefoon weg" als je belt. Soms al na een paar seconde en soms houdt hij het wat langer uit. Het is een soort van kortsluiting zeg maar, waarbij de verbinding wegvalt maar de telefoon het verder nog gewoon doet, ook het bereik is gewoon goed. Ik heb een abbo van KPN en heb hen gebeld om te informeren naar het bereik. Maar in de buurt waar ik woon is KPN een goede provider. Het maakt trouwens ook niet uit waar ik ben, aan de andere kant van het land doet hij precies hetzelfde. Wanneer ik mijn SIM in een andere telefoon doe, dan doet hij het gewoon! Dan kan ik uren bellen als ik wil!

Maar goed... ik dus terug naar de winkel. Heb al twee maal een nieuwe SIM gehad, omdat de oude KPN SIM niet goed in combinatie met deze telefoon scheen te werken. Eerst kreeg ik een nieuwe UMTS-SIM, welke niet werkte en nu een van HI, wat de boel ook niet verbetert. Hij is inmiddels al twee maal weggeweest voor reperatie ook, en nog doet hij het niet. En dat terwijl ik bij aankoop nog heb gevraagd: "zijn er mankementen/klachten over deze telefoon bekent?"

Ik wordt een beetje gek ervan elke keer weer terug te gaan naar de winkel. Maar ik zal toch nog een keer weer moeten, want hij doet het nog steeds niet: aanhouder wint?

Ik vraag me af hoe dit zit. Ik heb al van veel anderen gehoord dat ze hetzelfde probleem hebben (forum op www.kieskeurig.nl) en sumsung weet er dus blijkbaar van. Nou zijn er een aantal mensen die voor de dagwaarde van de telefoon een andere uit mogen zoeken. Dat is toch raar? Al vanaf dag 1 geef je aan dat hij het niet doet, een half jaar later is die zelfde telefoon veel minder waard, maar als ze je vanaf dag 1 een nieuwe uit hadden laten zoeken, dan had je dus een hogere dagwaarde. Dit voorstel lijkt mij juridisch dus niet geheel juist toch? EN vraag me tevens af of je dan vast zit aan samsung? Want ik wil dus echt geen telefoon meer van samsung! KPN vertelde dat nokia de beste antennes had dus wil liever weer (terug) naar dat merk.

Iemand hier ervaring mee? Of weet iemand antwoord op mijn vragen?

Linda :cry:

Morrigan

Re: Samsung - ladyphone

Ongelezen bericht door Morrigan »

Het is dus duidelijk dat het probleem zit in je toestel. Het ligt niet aan de SIM en niet aan het bereik.
Dan zit er toch niks anders op dan terug naar de winkel. De winkel moet je deugdelijke spullen geven en jouw toestel is gewoon niet goed (Overigens ken ik iemand die naar volle tevredenheid met een E530 belt, maar je kan altijd een maandagochtendexemplaar treffen).
Poot stijfhouden en de mensen proberen duidelijk te maken dat het probleem in het toestel zit.

??

Ongelezen bericht door ?? »

Met een extra opmerking er nog bij: de winkel zal het toestel hoogstwaarschijnlijk nogmaals opsturen. Drie keer recht is scheepsrecht. Gaat 'ie daarna nog een keer kapot (of blijft het probleem bestaan), wordt het natuurlijk een ander verhaal.

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

Ik had dezelfde problemen met mijn Samsung S300! Ook viel het beeld steeds weg en klonk de lijn alsof ik door een tunnel reed!

edje-h

Ongelezen bericht door edje-h »

Ze mogen je wel een nieuwe geven.
K.p.n is wel een goede aanbieder,maar je 2keer een andere simkaart geven pffff.
Als je telefoon niet goed is heb je RECHT op een nieuwe!!
Je gaat toch ook met andere dingen terug naar de winkel,als er iets niet goed aan is?
Dan geven ze of een nieuwe of iets dat er goed in de buurt zit!
Dus gewoon een nieuwe vorderen van k.p.n. :)

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Ligt niet aan het netwerk maar aan Samsung, zijn meer problemen met Samsung mobieltjes. Ik weet niet waar je het obonnement heb afgesloten maar ga terug naar de winkel en eis een nieuwe of een toesgtel die gelijkwaardig is aan die van Samsung en dan een van een ander merk.

Gesloten