Maar goed... ik dus terug naar de winkel. Heb al twee maal een nieuwe SIM gehad, omdat de oude KPN SIM niet goed in combinatie met deze telefoon scheen te werken. Eerst kreeg ik een nieuwe UMTS-SIM, welke niet werkte en nu een van HI, wat de boel ook niet verbetert. Hij is inmiddels al twee maal weggeweest voor reperatie ook, en nog doet hij het niet. En dat terwijl ik bij aankoop nog heb gevraagd: "zijn er mankementen/klachten over deze telefoon bekent?"
Ik wordt een beetje gek ervan elke keer weer terug te gaan naar de winkel. Maar ik zal toch nog een keer weer moeten, want hij doet het nog steeds niet: aanhouder wint?
Ik vraag me af hoe dit zit. Ik heb al van veel anderen gehoord dat ze hetzelfde probleem hebben (forum op www.kieskeurig.nl) en sumsung weet er dus blijkbaar van. Nou zijn er een aantal mensen die voor de dagwaarde van de telefoon een andere uit mogen zoeken. Dat is toch raar? Al vanaf dag 1 geef je aan dat hij het niet doet, een half jaar later is die zelfde telefoon veel minder waard, maar als ze je vanaf dag 1 een nieuwe uit hadden laten zoeken, dan had je dus een hogere dagwaarde. Dit voorstel lijkt mij juridisch dus niet geheel juist toch? EN vraag me tevens af of je dan vast zit aan samsung? Want ik wil dus echt geen telefoon meer van samsung! KPN vertelde dat nokia de beste antennes had dus wil liever weer (terug) naar dat merk.
Iemand hier ervaring mee? Of weet iemand antwoord op mijn vragen?
Linda