LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung...mooi maar kwaliteit??

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dat ik meer vanaf weet dan jij.
Maar goed, knulletjes als jij denken altijd dat ze het beter weten.
Dus blijf jij maar lekker in sprookjes geloven, zolang ik maar echt weet hoe het zit vind ik het prima.

Gast

Ja hoor jij weet alles .......NOT ! :evil:

tfort

Ongelezen bericht door tfort »

er zijn 2 ramp merken in de telecom : 1 - Siemens 2- Samsung !!
zou het aan de S liggen van Slecht ??? :wink:

greetz een T for T-er

schatje24

Ongelezen bericht door schatje24 »

Beste Gast van 14:38,

Je hebt helemaal gelijk hoor jochie, ga nu maar weer lekker met je vriendjes buiten spelen en laat dit verder over aan de grote mensen, doeiiiiii :lol:

Gast

Sorry, ik ben die leeftijd al ruim gepaseerd.
Jij hoort daar echter zeer zeker nog thuis, huilebalkie.

Gast

sorry opa :roll:

Gast

Ga nu maar weer lekker in de zandbak spelen, kleuter.

carla33

Ongelezen bericht door carla33 »

Foei foei, niet zo schelden, daar is dit forum niet voor bedoeld, maar ik denk dat opa het wel een beetje uitgelokt heeft met zijn statement van "ik heb gelijk en daarmee basta", dat is niet de bedoeling van een forum toch?

telecommer29

Ongelezen bericht door telecommer29 »

Ook ik ben Telecomverkoper en moet beamen dat de kwaliteit van een antal samsungtoestellen erg te wensen overlaat in verhouding tot de andere merken.

Ook de kwaliteit van de reparaties in deze is bedroevend slecht, we zien klanten vaak wel 4 of 5 keer terugkomen met niet of slecht gerepareerde toestellen, en nee dit is niet omdat samsung meer verkocht word want Nokia staat nog altijd op 1.

Gast

Voor opa ben ik overigens afgekeurd, kleuters.

Gast

Ik heb zelf al minstens 4 jaar de samsung sgh-s100... hij doet het nog steeds prima! dus het ligt denk ik eerder aan je zelf...

balkebrij

Ongelezen bericht door balkebrij »

voor opa afgekeurd ???? :?
dan ben je ook niet in staat om kwaliteit te beoordelen van gsm telefoons !!! vrees ik ... :shock:

Gast

vreemd dat sommige mensen denken omdat hun samsung het al 4 jaar goed dus al die andere mensen gek zijn...incl de verkopers zelf!

Gast

voor opa afgekeurd ????
dan ben je ook niet in staat om kwaliteit te beoordelen van gsm telefoons !!! vrees ik ...
Dan mag jij me vertellen waarom ik in dat geval niet instaat ben om de kwaliteit van GSMs te beoordelen?
Slaat echt nergens op.
Ik werk dagelijks met alle type toestellen van alle merken.
Denk dus dat ik wel degelijk instaat ben om een oordeel te kunnen geven.

Gast

zo te lezen hier op het forum ben je maar tot weinig in staat !! en vooral te trots om toe te geven dat samsung een redelijk slecht merk is ............ :lol:
maar goed discussi gesloten ieder zijn mening ok ? :wink:

Gast

Jij kent mij niet, dus kan je ook niet oordelen over waar ik wel toe in staat ben en waartoe ik niet in staat ben.
Ten tweede heeft dit niks met trotsheid te maken.
Ik werk dagelijks met alle soorten GSMs en weet dus uit ervaring dat een samsungtelefoon helemaal niet slecht is, zolang je hem gebruikt waarvoor hij bedoeld is.

Overigens is het erg zwak dat je mensen voor bepaalde dingen uitmaakt, maar blijkbaar geen antwoord op vragen kan geven.

Moonn

Ongelezen bericht door Moonn »

Vroeger een hoop problemen gehad met nokia. Sinds drie jaar ben ik een samsung-gebruiker. En om eerlijk te zijn, ik heb er nog nooit problemen mee gehad!

Gast

ten 1e WIL ik jou ook niet kennen
ten 2e wil jij mij OOK niet kennen
ten 3e werk ik ook dagelijks in een telecom shop en weet dus donders goed dat samsung een *** merk is !!!
ten 4e jij liegt dus ....
ten 5e dit is een zinloze discussie geworden ....
ten 6e Sony/Ericsson RULEZZZZZZZ :wink:

Gast

Jij verkoopt telefoontjes.
Dat is ook het enige.
Ik test dagelijks alle soorten GSMs.
En jij wilt dan vertellen dat ik niet weet waar ik het over heb.
Knulletje, get a life.
Ga een opleiding volgen, doe iets met je leven.

Gast

whhahahahahahahaha als jij telefoons test doe jij je werk dus niet goed en eis ik dat je ontslag krijgt !!! ...nee flauw (geintje dus)

maar als jij gsm's mag testen hoe lang test jij ze dan ? want een groot voorbeeld is dat de beeldschermpjes van Samsung e700 standaard na 12 maanden problemen gaan vertonen ....dat kun je dus onmogelijk testen in een paar dagen/weken !!!

en die opmerking over een opleiding nemen ...slaat ook nergens op want voor jouw beroep hoef je ook verder geen talent voor te hebben blijkt wel ....

Gesloten