LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung S 5260 belt in zak 112

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mira8

Samsung S 5260 belt in zak 112

Ongelezen bericht door mira8 »

Heb sinds augustus nieuwe mobiel, Samsung S5260. Leuke mobiel met touchscreen. Het begon zo, hij ging de laatste nr bellen die ik gebeld had in mijn broekzak. Heb er toen op advies winkel, vergrendeling met wachtwoord op gezet.
Maar toen ik dat gedaan heb, heb ik 112 gebeld in mijn broekzak. Want bij de vergrendeling staat SOS die kan je bellen zonder wachtwoord in te moeten toetsen. Niet handig want je moet dan nog ja of nee aan raken. Ja en dat in mijn zak!!!
Kortom heb nu al 4 x 112 gebeld, 2 x een sms gehad en 2 x het bandje van de politie.
Bel je samsung en zeggen ze kunnen wij niks aan veranderen!!
Kortom mijn mobiel is nu wel opgestuurd na hun, maar ja wat moet ik er mee, als ze het toch niet kunnen veranderen, ben bang dat ik weer 112 bel en dat ik dan een boete krijg!!!!
Kent iemand dit probleem ook?????

smilie

Re: Samsung S 5260 belt in zak 112

Ongelezen bericht door smilie »

Vreemd, want meeste toestellen tegenwoordig hebben zogenaamd 'capacative touch screen' - oftewel scherm reageert alleen op 'huid' van de lichaam - dus bellen in de broekzak zou niet mogelijk zijn.

Enige andere oplossing die ik me kan bedenken is aanschaffen van een case voor de mobiel, waarin ie niet kan 'bewegen' en dus niet kan bellen.

Daan_1978

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Waarom heb je hem uberhaupt op laten sturen als ze aangeven er niks aan te kunnen doen?

Umad

Ongelezen bericht door Umad »

smilie schreef:Vreemd, want meeste toestellen tegenwoordig hebben zogenaamd 'capacative touch screen' - oftewel scherm reageert alleen op 'huid' van de lichaam - dus bellen in de broekzak zou niet mogelijk zijn.

Enige andere oplossing die ik me kan bedenken is aanschaffen van een case voor de mobiel, waarin ie niet kan 'bewegen' en dus niet kan bellen.
Das niet helemaal waar, ook statisch geladen stylussen of speciale stylussen werken met een capacitief beeldscherm.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

hij ging de laatste nr bellen die ik gebeld had in mijn broekzak.
En dus heb je meteen de oplossing voor je probleem. Wis het laatst gekozen nummer (of in ieder geval 112) en hij belt het niet meer.
Bel je samsung en zeggen ze kunnen wij niks aan veranderen!!
Kortom mijn mobiel is nu wel opgestuurd na hun, maar ja wat moet ik er mee, als ze het toch niet kunnen veranderen
Als ze er niets aan kunnen veranderen, waarom heb je het toestel dan opgestuurd?
Kent iemand dit probleem ook?????
Bedoel je het zinloos opsturen van je toestel (dat ken ik niet) of bellen vanuit je broekzak (dat ken ik ook niet)

Gesloten