LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SCARLET is raar bezig kijk uit !!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
susu

SCARLET is raar bezig kijk uit !!!

Ongelezen bericht door susu »

in juni ben ik gebeld door scarlet voor reclame over hun actie
ik heb ze laten weten dat ik er over na zou denken.
daarne heb ik ze terug gebeld en gezegd nee dankje
maar nu zitten we in oktober en nog wordt ik lastig gevallen door facturen van scarlet net alsof ik klant bent.
ik heb helemaal geen abonnement gesloten en bovendien maak ik gebruik van een andere provider.
ze lopen me nu te dreigen van ja je hebt een contract afgesloten het staatop een bandje terwijl ik HELEMAAL niks ondertekend heb ofzoo.
weet er misschien iemand hoe je hier uit kunt komen
ik heb netjes schriftelijk laten weten dat ik geen interesse intoon maar ze blijven maar doorgaan

weet er iemand hoe je hieruit kunt komen ???? :twisted: :?

een

Re: SCARLET is raar bezig kijk uit !!!

Ongelezen bericht door een »

Laat ze maar met bewijzen komen: de geluidsopname waarop staat dat je een contract hebt afgesloten. Als ze dat niet hebben dat ben je van ze af.

Linda61

Ongelezen bericht door Linda61 »

Zolang je niks ondertekend hebt kunnen ze je niks maken. Anders kunnen ze iedereen wel lid maken van iets door hun naam uit het telefoonboek te halen.

pvd

Ongelezen bericht door pvd »

Zolang je niks ondertekend hebt kunnen ze je niks maken.
Een mondelinge afspraak (bandje) is wel degelijk rechtsgeldig.
[/url]

een

Ongelezen bericht door een »

Precies! Als ze een tape hebben waarop blijkt dat je ermee accoord bent gegaan dan zit je er aan vast, vrees ik. Maar ik denk dat ze dat niet hebben dus laat ze maar komen met die tape.

ukkie 007

Ongelezen bericht door ukkie 007 »

he hallo ....
Ik zit dus nu met het zelfde probleem, hoe je het went of keert je zit volgens scarlet dus vast aan een contract :( ik vraag me af hoe het verder bij jou gelopen is ik heb nu een raadsman in geschakelt maar word er zo boos om en ik vind het heel erg dat scarlet zo aan klanten moet komen. dit kan toch zo niet door gaan????? de klanten service hoef je ook niet tebellen of temaillen die zijn erg asociaal en ik heb denk ik wel 20 brieven liggen van hun waar gewoon in staat dat je er aan vast zit ... ik wil dit toch niet over me kant laten gaan!!
wie o wie heeft hier ook ervaring mee. mischien kunnen we samen iets doen???? :oops: :oops:

ukkie 007

wat ik er nog bij moet vermelden ....
op het moment dat je acoord gaat met dat gene wat hun op willen sturen heb je 7 dagen bedenk tijd om te anuleren vervolgens heb ik dat dus ook gedaan maar hun houden bij hoog en laag vol dat ik NIET heb geanuleerd en dus vast zit aan dat contract ....ze biedden telefonie internet en tv aan maar die tv kabel geld dus niet in mijn regio dus ben ik duurder uit dus waarom zou ik niet geanuleerd hebben ik heb niets aan de aanbieding!!!!!
afijn het is mijn woord tegen die van hun maar dit zou gewoon verboden moetten worden en zeker niet rechts geldig voor je het weet ben je overal lid van en kom je nergens meer van af.....

susu

Ongelezen bericht door susu »

ik ben door scarlet erg viez in de val gelokt echt viez ik ben ook naar de rechtswinkel gestapt die hebben ook verteld. maar die tape verpest het. het is gewoon bewerkt want, ze hebben niet het volledig gesprek opgenomen maar dit kan ik weer niet bewijzen. ik heb laatst een brief verzonden om een mogelijke oplossing te vinden maar heb nog niks onvangen. MAAR IK BEN ECHT NIET VAN PLAN OM ZOMAAR VOOR IETS te betalen wat ik niet gebruik. ik wacht af en bovendien ik heb geen contract of bevestiging ontvangen van ze ik kijk wel wat er gebeurd maar hoop dat voor ons allebei het zo snel mogelijk opgelost wordt.

pickup580

Ongelezen bericht door pickup580 »

8) Jij moet ze voor zijn. Word je gebeld, dan zeg jij dat het gesprek opgenomen word en jij vraagt of ze daar mee eens zijn.
Jezelf indekken tegen zulks agressieve verkoopmethoden is mijn devies.
Greetz Ray

ukkie 007

hoop ook dat het snel op gelost is maar ik ban bang dat we geen poot hebben om op testaan
ik heb een raadsman in geschakeld maar ook dat loopt nu een beetje vast ik heb 5 dagen om 200 euro tegaan betalen aan een in casso buro dat ga ik danook onder protest doen en daarna weer verder kijken ....ik hou je op de hoogte en ik wil dit ook niet over onze kant laten gaan

Rolandroland

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Ik had ook problemen net Scarlet. Ik heb ze talloze keren gebeld op 08001650 met mijn mobiel. Een enkele medewerker wilde me wel doorverbinden naar hun 0900 nummer. Vervolgens heb ik pakketjes verstuurd naar hun antwoord nummer waarzij voor moesten betalen.

Zij moesten ons 20 euro terug betalen. Na 1 jaar hebben ze het uitbetaald. Pas na het 2e pakketje naar hun antwoordnummer werd er uitbetaald. Echter foutief: Zij zouden het verrekenen met de rekening. Omdat wij niet meer belden met Scarlet kregen we alsnog die 20 euro niet. Dus weer gebeld met de dieven, uiteindelijk toch gekregen en je heel lang aan het lijntje houden....

ukkie 007

o wat erg zeg!!!!
waar is scarlet toch mee bezig??
maar was dat ook die aanbieding van internet en telefonie??
ik denk dus echt dat ik dit verliezen ga !!!!! :?

Rolandroland

Wij belden alleen maar via Scarlet. Omdat er ook telefoon kosten van een andere klant er bij kwamen (waar we later pas achter kwamen) klopte dat niet. Iemand van Scarlet had op een of andere manier 2 klant nummers bij elkaar gevoegd.

De wettelijke rente van toen nog 5% wilden ze er niet bij doen. Geen excuus voor het late uitbetalen....

Andersom is het zo dat wanneer zij van jou geld moeten hebben gewoon je wordt afgesloten en een deurwaarder wordt ingeschakeld. Maar als je van Scarlet geld moet hebben sta je in een zwakkere positie, je kunt hun immers niet afsluiten!!!

Waarom ga jij verliezen??? Op faxen, en normale post adres reageren ze amper. Via het volgende adres: Scarlet Telecom Antwoordnummer 1650 8200 VB Lelystad reageren ze wel, tenminste als je zware pakketjes stuurt met daarin je brief van wat je wilt. Het is niet netjes, maar anders krijg je niets voor elkaar bij deze organisatie.

ukkie 007

:shock: ozo nou dat is helemaal erg zeg!
ze hebben bij mij dus een abonoment afgesloten wat ik niet hebben wou en volgens hun had ik 7 dagen om het teanuleren en nu word het een ja en nee spel. ik zeg dat ik geanuleerd hebt en hun zeggen van niet ......post krijg ik niet meer van ze maar nu een incasso buro en moet nu binnen 5 dagen betalen .....heb een raadsman in geschakeld die protest aan schrijft maar ook die ontvangt niets van scarlet dus onder protest betaal ik het incasso buro omdat het anders veel meer kan gaan worden en dan zoekken we het verder uit :oops: :oops: je word er wel machteloos van .....maarja ik wacht het af hou je op de hoogte

Rolandroland

Geplaatst op 08 Dec 2006 16:06 door Rolandroland Bewerk/Verwijder dit bericht Verwijder dit bericht
Heb je ook een handtekening ergens voor gezet? Als je dat niet hebt dan kunnen ze toch niets beginnen? Jij ook maar dure pakketjes sturen naar hun antwoordnummer. Als je het lekker zwaar maakt kan het wel 10 euro per keer kosten. En ik belde ze steeds met groepsgesprek via Telfort (bellen met 5 lijnen) naar hun 08001650 nummer dan had ik gelijk 5 medewerkers aan de lijn (erg gezellig). Ik wilde weten dat die medewerkers wel achter hun baas stonden.

ukkie 007

ik heb niets getekent maar ben acoord gegaan dat ze mij papieren mochtten op sturen en ik daarbij dus na 7 dagen na dagtekening van die papieren kon anuleren, vervolgens heb ik dus geanuleerd en hun houden vol van niet dus hebben hun een monteur gestuurd voor het plaatsen van een kastje die ik dus vervolgens afgebeld heb......nu heeft scarlet een incasso buro ingeschakeld en had ik 5 dagen om tebetalen..... voor een abonnement die ik helemaal niet wil en niet bezit ....

karindragon

Ongelezen bericht door karindragon »

Ondertussen heb ik ook een brief van een gerechtsdeurwaarder vergelijkbaar situatie met hierboven genoemde akties van Scarlet *pong*.

Ik heb dus info aangevraagd en dat is wat er werd opgenomen en dan kon ik binnen 7 dagen annuleren, die brief kwam na twee weken en ik wil annuleren, zeggen "zij" dat dit de tweede brief was. De eerste brief was op datum van het gesprek (?????).

Ik maak geen gebruik van hun diensten, heb alles terug gestuurd maar volgens "hen" maak ik gebruik van een de lijn omdat deze openstaat.
Personeel is erg a-sociaal en ondertussen heb ik bergen mails en brieven. Voor "hen" is de zaak afgehandeld.

Per januari kan ik de deurwaarder verwachten: tja lief lachen dan maar, wnat betalen doe ik niet!

Vrouw74

Ongelezen bericht door Vrouw74 »

Beste mensen,

Ook ik ben Scarlet meer dan spuugzat. Ben al bijna een jaar geen klant meer dankzij hun klantonvriendelijkheid en het niet houden aan hun afspraken. Ik zou bij afsluiting na 1 maand door Scarlet overgenomen worden van KPN, maar inwerkelijkheid is dat nooit gebeurd. Gevolg: 2 abonnementen waar ik aan vast zat. Niet alleen betaalde ik Scarlet maar ook KPN, daar Scarlet zich niet aan de afspraak hield. Het zijn DIEVEN DER DIEVEN!!! Nee dan die onervaren medewerkers van de klantenservice.................je kan ze nauwelijks verstaan. Uit frustratie heb ik een keer tegen ze geroepen dat de werkgever eerder moet investeren in een cursus NEDERLANDSE TAAL voor zijn werknemers want ze bakken er niks van! Maar goed, ik zit dus nog steeds op een bedrag van 37.32 EURO die Scarlet mij schuldig is, sinds mei 2006. Inmiddels is het eind januari en nog heb ik mijn geld niet terug. Ik heb ze maar wat vaak gebeld, maar niks helpt meer. Ze doen elke keer een belofte, die ze vervolgens niet nakomen. Ronduit een Asociaal bedrijf, echt walgelijk! Hopelijk wil RADAR hier aandacht aan besteden en dit uitzenden op tv. Niemand mag meer trappen in die misselijke grappen van Scarlet. En Bo Ervendoorns mag zich diep schamen dat hij zich inliet met die COWBOY'S!!!!!! :evil:

Beertje02

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Volgens mij is Scarlet ten dode opgeschreven, of is de wens de vader van de gedachte.

NijMeGeN

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Heb je ervaring met Scarlet dan Beertje02

Gesloten