In maart 2005 ben ik overgestapt naar ScarletOne, reclames als: geen rekening meer van KPN en telefoon (met behoud van je eigen nummer) en internet voor € 39,95 per maand, deden me deze overstap maken!
Toen ik telefonisch benaderd werd hiervoor, heb ik gelijk gevraagd of ik nog steeds met telediscount kon bellen omdat mijn partner voor 7 maanden in het buitenland werkt! Dat kon nog steeds zei de medewerker van ScarletOne! Toen ik zei dat de kosten hiervan normaliter via m'n KPN rekeningn verrekend worden, zei hij dat dat nu dan ook zo bleef maar dat ik geen belbasisabonnement meer verschuldigd was bij KPN.
Wat blijkt nu: Als je met Telediscount naar het buitenland belt blijf je dus gewoon je belbasisabonnement behouden, dus ik kom niet van de rekening van KPN af.
Inmiddels zijn we maanden verder en heb ik elke maand (een rekening van Scarlet) en nog steeds om de twee maanden een rekening van KPN.
Op allebei staan internetkosten en bij scarlet one tevens € 2,10 mobiele kosten. Dit komt waarschijnlijk doordat Scarlet mij ook een sim-kaart toestuurde terwijl ik al aangegeven heb hier geen gebruik van te maken!
In april is het modempje geplaatst. Ook de reclame van Scarlet van vast naar vast is gratis, forget-it. Zolang ik dus bel met telediscount betaal ik dubbel!
Toen ik met Scarlet hierover belde, raadde men mij aan om een klachtenbrief te schrijven naar Scarlet met de mededeling dat ik verkeerd was voorgelicht door een van de medewerkers van Scarlet en dat ze om die reden misschien wel m'n kontrakt wilde ontbinden.
Zo gezegd zo gedaan, een A4tje vol geschreven dat ik er weer vanaf wilde omdat mijn prioriteiten liggen naar bellen naar het buitenland.
Ook de mobiele telefoonkorting van Scarlet (30%) voor bellen naar het buitenland betekent voor mij nog € 0,38 per minuut terwijl ik bij Telediscount € 0,20 p.m. betaal!
Na drie dagen kreeg ik een brief van Scarlet (en ik dacht nog, dat is een snelle reactie!!), waarin alleen maar stond dat ze m'n opzegging hadden ontvangen en dat ik op 13-4-2006 uitgeschreven zou worden!
Kortom: ze gaan nergens op in en ik zit hier dus gewoon een jaar aan vast en heb nu dubbele telefoonkosten en wordt mij mobiele telefonie kosten in rekening gebracht terwijl ik die sim-kaart helemaal niet gebruik!
Kan Radar hier niets tegen beginnen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scarlet One (foute voorlichting en zit er een jaar aan vast)
Re: Scarlet One (foute voorlichting en zit er een jaar aan vast)
Bij Tiscali telefonie had je dit gedoe niet gehad. Volledig los van KPN. Geen rekening meer en de afrekening van telediscount loopt nu via tiscali. Plus het bellen naar vaste nummers is gratis.
Re: Scarlet One (foute voorlichting en zit er een jaar aan vast)
Ja hoor, daar heeft hij nu echt veel aan!!