LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scarlet One is Zero

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
evd

Scarlet One is Zero

Ongelezen bericht door evd »

In januari heb ik mij aangemeld voor Scarlet One en deze goed ingelicht over het feit dat ik een ISDN aansluiting had. GEEN PROBLEEM!

Ik zou in april Scarlet One krijgen.
In de tussentijd is alles aangemaakt, wordt je verplicht aangemeld voor voordeelbellen, heb ik een mobiel abonnement in huis, maar geen scarlet one internet en bel verbinding. Abonnement met KPN loopt rustig door, Internet provider is opgezegd en na vele belletjes vanaf begin april en terugbel aanvragen, e-mail berichten, kreeg ik na weken op 19 mei telefonisch bericht en op 20 mei per brief dat Scarlet One vanwege ISDN, Scarlet One niet kan levere en de aanvraag is geannuleerd. Er wordt geen alternatief aangeboden niets. 4,5 maand een klant aan het lijntje houden om dan mee te delen dat zij een aangeboden product niet kunnen leveren!. Ik wil hiermee iedereen op de hoogte brengen van het feit, dat ondanks toezegggingen Scarlet geen Scarlet One kan leveren bij ISDN.

V. Ran

Re: Scarlet One is Zero

Ongelezen bericht door V. Ran »

Hey, eigenlijk moet je niet zeuren en heeeeeel erg blij zijn dat je niks meer met scarlet none te maken hebt... Zij kunnen hun beloften hoe dan ook niet waarmaken.

telestress

Re: Scarlet One is Zero

Ongelezen bericht door telestress »

Wees blij dat je niet bij Scarlet zit. Ben nu bezig om er vanaf te komen. Dat lukt bijna niet. Het kan trouwens goed zijn, dat ze spontaan geld van je rekening gaan afhouden (net als bij mij), terwijl je er niets (meer) mee van doen hebt. Het is daar een grote puinhoop. :cry:

Gesloten