LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scarlet One!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Scarlet One heeft mijn vertrouwen al verl;oren bij het aanmelden!!

Neptunus.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Men neme een budget lijn van KPN. We gaan even naar T-for Telecom winkel of naar de site kan ook, wanneer men te lui is om daar heen te lopen. Dan vervolgens kopen we een Tiscali Special abonnement van hen met de mogelijkheid dat Tiscali je Bel Budget van KPN gaat overnemen. Je betaalt inderdaad hetzelfde bedrag als bij Scarlet, namelijk 39,62. Hier zit de kabel van KPN al in. Dan heb je Internet, maar dan wel 4096/640 en heb je telefoon waarbij je de godganse dag voor niets naar vaste nummers kan bellen. Je bent bij de klantenservice zo aan de beurt en het is goed en degelijk. Mobiel bellen op de lijn van Tiscali kost in de regel 11 ct per minuut en dat is ver weg de goedkoopste van alle aanbieders. Service en garantie uitstekend en je bent al dat gezeik af. En ze maken waar wat ze zeggen.

Bij Scarlet krijg je een internetverbinding van 64 kbps daarvoor. Wanneer je een 4096/640 internet neemt, dan ben je bij Scarlet 120,= kwijt, want dat heb ik nagevraagd. Ga naar Scarlet, maar bedenk wqel dat je door Scarlet wordt uitgekleed.

Groet,

Neptunus.

tasja71
Berichten: 62
Lid geworden op: 21 apr 2004 19:17

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door tasja71 »

De gegevens van Scarlet kun je gewoon op hun site vinden:

Scarlet Nederland
Postbus 158
8200 AD Lelystad
telefoon: (0320) 29 44 00
telefax : (0320) 29 44 11
e-mail : [email protected]

Overigens wordt ik donderdag aangesloten (volgens de telefoniste van een of ander telematicabedrijf), want dan hebben we een afspraak met de monteur. Ik ben benieuwd...

tonnie sauer

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door tonnie sauer »

:evil: :twisted: na vele reacties te hebben gelezen, mijn mening over scarlet, na aansluiting adsl op 23 november 2004 en 1 uur werking waarbij ik de pc even verliet om boodschappen te doen, had ik beter niet kunnen doen, alles vol virussen, dure grap, geen internet meer en geen vaste telefonie. eerst 18 jan.2005 na vele dure mob. telefoontjes eindelijk weer internet met vaste telefonie, over het niet in gebruik zijnde gedeelte van 23 nov. tot 18 jan. wel een rekening. Vaste tel. met een hinderlijke echo, vele e-mails hierover de deur uitgedaan, geen reactie. Sinds eerste paasdag, let op de dag, geen uitgaand belverkeer meer mogelijk, hiervoor wel een rekening. Ook hierover vele malen aangetekend gereageerd maar niets terug. Overigens over de adsl wat wel goed werkt geen klachten maar de rest is net als de meeste medewerkers een goede koude douche waard. Dit is puur oplichterij. Dat mag wel en niemand die ingrijpt, te zot voor woorden.

magda
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 mar 2005 13:34

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door magda »

Ik doe geen lang verhaal, maar schets even de situatie. Providers, die afhankelijk zijn van BBned zijn zwaar bekocht. Xs4all heeft het al ruim 1 jaar geleden opgegeven. Kijk maar eens in het forum van Demon, het regent klachten. Ga niet in zee met providers, die afhankelijk zijn van BBned. HCCnet heeft het ook aan de lijve ondervonden. Het is werkelijk een ramp. Bovendien staat VOIP nog in de kinderschoenen, begin er voorlopig niet aan.

M

magda
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 mar 2005 13:34

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door magda »

Ik moet er nog even bijzeggen, dat het vaak niet de provider is, maar nogmaals het netwerk BBNET. Dit zijn prutsers 1e klas. Hccnet (www.hccnet.nl) is er inmiddels ook mee gestopt. Zoek maar eens bij Radar onder "Scarlet", dan weet je genoeg.
BEGIN ER NIET AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M

rogert

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door rogert »

Hallo allemaal
Vraagje over Scarlet-one:
Als ik het goed heb begrepen dan zegt Scarlet je abonnement van je vaste KPN-aansluiting op (Of ze nemen het over). Ik zit ook nog met een ADSL-abonnement van Tiscali, waarvan het contract pas eind dit jaar afloopt. Neemt Scarlet dit abonnement ook voor zijn rekening, of moet ik tot eind dit jaar wachten voordat ik over kan stappen naar dit all-in pakket van Scarlet?
MVG Robert

Pollewopje

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door Pollewopje »

:P ben ik ff blij dat ik hier kwam zoeken of het iets was, ik vond het aanbod nl. wel interessant klinken, maar ik zie er toch maar vanaf haha.

magda
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 mar 2005 13:34

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door magda »

(quote)
Ik zit ook nog met een ADSL-abonnement van Tiscali, waarvan het contract pas eind dit jaar afloopt. Neemt Scarlet dit abonnement ook voor zijn rekening, of moet ik tot eind dit jaar wachten voordat ik over kan stappen naar dit all-in pakket van Scarlet.
(unquote)

Wat dacht je nou zelf, Robert? Dat Scarlet jouw abo van Tiscali overneemt? Als je inderdaad zo naief bent, dan moet je snel een abo nemen bij Scarlet. Dan zit je goed bij de man in onderbroek.

M

Gast

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door Gast »

"Fors minpunt"?
Scarlet One is goedkoper dan welke aanbieder dan ook.
En jullie hebben gelijk nog een half jaartje te wachten, want pas in Augustus is het in heel Nederland verkrijgbaar.
alles vol virussen
Ik zie niet in hoe dat de schuld van Scarlet is?

En
dure telefoontjes
valt wel mee: Bellen naar Scarlet is onder lokaal tarief.

De
hinderlijke echo
wordt veroorzaakt door een kabeltelefoon.
Hier wordt voor zover ik weet niet doorScarlet van gebruik gemaakt, dus heeft u uw telefoon vóór uw router geinstalleerd.

Nomaals:
Scarlet werkt tot nog toe alleen voor de Randstad.
Je kunt het elders aan laten sluiten, maar het wordt niet aangeraden dit te doen gezien de volledige services pas in augustus start.
Mensen buiten het signaalbereik en / of op een glasvezelverbinding worden voor hunzelf in bescherming genomen.
Mobiel bellen op de lijn van Tiscali kost in de regel 11 ct per minuut en dat is ver weg de goedkoopste van alle aanbieders.
Naar een vaste lijn bellen vanaf een mobieletelefoon is altijd duurder dan bellen van een mobiel naar een mobiel.
Met Scarlet kun je ook gewoon gratis telefoneren naar een vaste lijn.
Scarlet biedt een compleet dienstenpakket, bestaande uit vaste en mobiele telefoniediensten en Internet (internettoegang, breedband-IP, web- en server-hosting).
Het Tiscali is niet voordeliger dan dat van Scarlet, sterker nog:
Deze wordt ook in vergelijking met andere providers niet als beste aangewezen.
Sterker nog: Zelfs voordat Scarlet ook telecommunicatie ging aanbieden aan de particulier was deze in bedrijfstelefonie al de bestaangewezen provider.

Het Belgische portaal van Tiscali.be is afgelopen week in de kleuren van Scarlet gestoken (voor 19 millieon in contanten), zijn nieuwe eigenaar. Volgens de informatie zou deze rebranding slechts een voorbode zijn van de uiteindelijk sluiting van deze site, wat in de komende weken zou gebeuren.

Met deze transactie kreeg Scarlet er mogelijk 60.000 ADSL-klanten bij. Samen met de gewone inbelklanten stond Tiscali in België op de derde plaats in de ranglijst van providers, na marktleider Belgacom en het Vlaamse kabelbedrijf Telenet. De omzet van Tiscali België bedroeg 27 miljoen euro en het bedrijf telde 120 medewerkers.

Het van oorsprong Italiaanse bedrijf Tiscali moet verkopen omdat er in 2005 een lening terugbetaald moet worden van zo'n 250 miljoen euro. Inmiddels zijn er al een aantal dochterbedrijven verkocht. Tiscali heeft totaal 7,7 miljoen actieve gebruikers, waarvan ruim anderhalf miljoen breedbandklanten.

Scarlet heeft zelf ongeveer 150.000 CPS-belklanten. Het telecombedrijf gaat ervan uit dat tweederde van de Tiscali-klanten overstapt op Scarlet One, waarbij de klant een vast bedrag betaalt voor snel internet via ADSL, gratis kan telefoneren over vaste lijnen en tevens een abonnement krijgt voor mobiel bellen. Dit nieuwe 'Telefonie, Internet en Mobiel in één pakket' werd onlangs ook in Nederland geïntroduceerd. Scarlet hoopt eind volgend jaar in België 50.000 klanten te hebben voor Scarlet One.

In Nederland timmert Scarlet behoorlijk aan de weg en lijkt niets op een overname van de site van Tiscali . Toch vreemd dat een bedrijf in zo een klein taalgebied er blijkbaar verschillende strategien op na houdt of is het slechts een kwestie van tijd voordat Scarlet ook Tiscali.nl overneemt?
Ga niet in zee met providers, die afhankelijk zijn van BBned.
Door grote acquisities in 2002 en 2003 beschikt Scarlet over een technisch hoogstaand glasvezelnetwerk in België. Het voormalige Tiscali levert ook datadiensten aan zakelijke en particuliere gebruikers.
HCC net is trouwens een verkeerd voorbeeld want de motieven voor de opstart van deze provider zijn anders dan die van de al eerder genoende grotere providers.

Dennis Even

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door Dennis Even »

ik heb mij op 01-02-2005 aangemeld bij scarlet one en ik wacht nog steeds
dit is niet SNEL bellen met de helpdesk heeft geen zin je moet er minimaal 1 uur in de wacht staat voor dat je een medewerker aan de lijn krijgt die verteld je dan dat ik gewoon moet wachten!!!!!!!!

Gast

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door Gast »

U moet waarschijnlijk ook wachten als u óf buiten de regio valt, óf op een glasvezel netwerk zit, óf de signaalsterkte in uw regio te zwak is.
Hierdoor zal Scarlet u niet helpen om u voor uwzelf in bescherming te nemen.
Er is echter een vergoeding te krijgen als u wel aan deze eisen voldeed.
Deze eisen zijn voor inschrijving te controleren en u wordt dat als consument ook geacht te doen.

Tosbaga

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door Tosbaga »

schijnbaar is het enige dat wel werkt bij scarlet de reclame spot...

gewoon wachten op de grote groene wolf...

piggy

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door piggy »

ben laatst gebeld door een dame van scarlet of ik niet geintreseert was, heb gezegd dat ik eerst meer informatie wilde hebben, zodoende hier even rondgekeken. denk dat ik het maar niet doe, zit nu met telefoon en internet bij multikabel kost misschien iets meer, maar heb in de tijd dat ik dit heb geen enkele keer een foutje kunnen ontdekken.

DikkieDik

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door DikkieDik »

Scarlet one heeft de meest waardeloze helpdesk die je je maar kan voorstellen. Ik heb giseren meer dan 4 uur gewacht. Toen maar opgehangen. Vandaag al meer dan 6 uur bezig. Nog steeds niemand die opneemt.

Scarlet one is voor mij al afgeschreven.

Tja.... de belofte was meerdere PC's te kunnen aansluiten op een ADSL internet verbinding..... Dat kan ik zo wel op me buik schrijven.....

Dan ben je stukken beter uit bij een ADSL verbinding met KPN als onderliggend netwerk (goede ervaringen mee)

klick

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door klick »

ook een GRATIS nummer op telefoongids.nl

:D 0800 1650

Gast

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb giseren meer dan 4 uur gewacht. Toen maar opgehangen. Vandaag al meer dan 6 uur bezig. Nog steeds niemand die opneemt.
Dan bel je zeker via Scarlet :cry:

gastt

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door gastt »

Om meerdere pc's op Scarlet ADSL aan te sluiten heb je geen helpdesk nodig. Heb het gisteren gedaan: Router ertussen, opnieuw aanmelden op het scarlet netwerk, modem en pc opstarten en voila...

Ik ben eingelijk best tevreden over scarlet. Alles werkt: adsl en telefonie en factuur ook!

Het kan gelukkig dus ook goed gaan..........

hannus

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door hannus »

Heb ook zitten twijfelen om scarlet te nemen, maar na deze reakties en de reakties van onze Belgische vrienden op zie ik er toch maar vanaf.........Denk dat ik dan maar naar multikabel ga , na verscheidene problemen met kpn wil ik hier niks meer mee te maken hebben , (wat een arrogante drabbers), ook hier(kpn) is de service en klantvriendelijkheid om te huilen


Gesloten