LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service klantenservice en technisch dienst kpn

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
e.jonkers
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2010 14:03

Service klantenservice en technisch dienst kpn

Ongelezen bericht door e.jonkers »

SERVICE KPN KLANTENSERVICE
Mijn moeder ( 80 jaar ), heeftd al sind woensdag 26 een oktober met en storing te maken op haar vaste lijn. Hiervoor is al meerdere keren de klantenservise en technische dienst van de KPN gebeld ( 20 keer) Op afstand is van alles geregeld en de telefoon verbindeing zou hersteld moeten zijn, niet dus. Uiteindelijk zou er een monteur komen op zaterdag tussen 8.00 uur en 10 uur. De monteur is niet verschenen en ook geen bericht van verhindering. Dus weer gebeld, of wij nog even geduld konden hebben als hij voor twaalf uur niet was geweest moesten wij terug bellen.
Geen monteur dus weer bellen nu zou er een komen tussen 16.00 uur en 18.00 uur. Wederom geen monteur. Zondag dus maar weer met de klantenservice gebeld. Rede was nu Ze beschikte niet over de juiste adres gegevens. Vreemd verhaal had zowel mijn zus, als ik iedere keer opgegeven. Vele telefoontjes later en met oplopende iritatie nog niet verder gekomen. Daar bij komt als er nu gebeld wordt de verbindingen wordt verbroken en je niet meer te woord gestaan wordt.
Een klacht indienen gaat niet moet je bij de zelfde klanten service doen per mail lukt ook niet wordt namelijk niet geaccepteerd.

Pjotrvrolijkhuisdier
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 okt 2010 15:48

Re: Service klantenservice en technisch dienst kpn

Ongelezen bericht door Pjotrvrolijkhuisdier »

Behalve het 0900 nummer an je door de weeks ook bellen met 010-4578321
Niet dat het er bij ons anders aan toe ging daar, maar ja dan heb je het ten minste geprobeerd.
Neem het gesprek op en noteer de naam van de medewerker dan heb je een bewijs.
Zal wel eigenlijk njiet mogen, maar ja wat hun doen mag ook niet.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Service klantenservice en technisch dienst kpn

Ongelezen bericht door tiptoo »

Pjotrvrolijkhuisdier schreef: Neem het gesprek op en noteer de naam van de medewerker dan heb je een bewijs.
.

kpn neemt zelf ook gesprekken op hoor dus wat hun mogen mag de klant ook ,succes TS

rafc
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 sep 2010 08:35

Re: Service klantenservice en technisch dienst kpn

Ongelezen bericht door rafc »

tiptoo schreef:
Pjotrvrolijkhuisdier schreef: Neem het gesprek op en noteer de naam van de medewerker dan heb je een bewijs.
.

kpn neemt zelf ook gesprekken op hoor dus wat hun mogen mag de klant ook ,succes TS
Dan moet je jezelf beter voorlichten en klant mag niet zomaar een gesprek opnemen. Ze moeten eerst aangeven dat ze dat doen en dan moet de medewerker ermee akkoord gaan. Anders heb je noppie nada en mag je het totaal niet gebruiken als 'bewijs'.

Gesloten