LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "service" van KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
JM Kroes
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2007 16:08

"service" van KPN

Ongelezen bericht door JM Kroes »

Ervaring gevraagd,

Sinds zaterdag heb ik geen telefoon meer van (KPN) storing gemeld en ik zou worden teruggebeld op mijn mobiel.
Het is vandaag woensdag en ik ben nog steeds niet gebeld ook heb ik nog steeds geen telefoon.
Vanaf maandag ben ik al bezig om de KPN ervan te overtuigen dat ik graag teruggebeld wil worden en zo op de hoogte te worden gehouden omtrent het e.e.a.
Vanaf maandag zou ik ook worden gebeld door diverse afdelingen...nou niets dus....

Wie heeft ook deze ervaring en moet ik mij overgeven aan de "macht der KPN".
Graag reaktie..

RSt
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 aug 2005 19:33

Re: "service" van KPN

Ongelezen bericht door RSt »

Bij wie had je de storing gemeld en wat voor abonnement/pakket heb je precies bij KPN??

jvdelft
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 mar 2006 09:40

Re: "service" van KPN

Ongelezen bericht door jvdelft »

Ik heb dezelfde ervaring.
Ruim een jaar geleden hebben wij als voetbalvereniging zakelijk IPB aangevraagd. Omdat dit niet samenging met de ISDN centrale werd deze order geannuleerd. Op 3 mei werd ons abonnement omgezet naar IPB. Hierdoor hebben we bijna 4 weken zonder telefoon gezeten.
Via relaties heeft een KPN dealer ons uit de brand geholpen en er voor gezorgd dat wij weer konden bellen. Via de website een klacht ingediend half mei maar hier nooit iets op gehoord. Wijwillen toch graag het abonnementsgeld terug over de periode dat we niet hebben kunnen bellen maar KPN laat niets horen.
Prive ook zoiets meegemaakt. Mijn vrouw nam een nieuw Hi abonnement en er ging iets fout bij het omzetten van haar oude nummer. Naar primafoon in Waalwijk gegaan om eea toe te lichten en hier werd stellig beloofd dat ik terug gebeld zou worden. Nu inmiddels weer drie dagen verder en weer geen telefoontje ontvangen.
Het lijkt er stellig op dat KPN gewoon klachten van klanten negeert en ze gewoon in de kou laat staan

Gesloten