LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sim kaart blokkeren

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ikkehans

sim kaart blokkeren

Ongelezen bericht door ikkehans »

Mijn simkaart is bij T-mobile geblokkeerd door een fraudeur naar alle waarschijnlijkheid.Deze heeft een nieuwe simkaart aangevraagd en gekregen zodat hij kon beschikken over mijn tan-codes via mijn mobiel via de ING bank.Daarom raad ik iedereen aan weer terug te gaan naar tan_codes via een lijst zodat dit niet meer kan gebeuren.

Dirkie

Re: sim kaart blokkeren

Ongelezen bericht door Dirkie »

Deze heeft een nieuwe simkaart aangevraagd en gekregen zodat hij kon beschikken over mijn tan-codes via mijn mobiel via de ING bank
Heeft de fraudeur bij de simkaart ook meteen je inlogcode en je passwoord van de ING bank gekregen? Want die heb je wel nodig om in te loggen bij de ING :mrgreen:
En een nieuwe SIM kaart krijg je overigens niet zomaar. Toen wij een nieuwe simkaart nodig hadden (omdat de GSM gestolen was) kon dat alleen:
- als de kaart op de juiste wijze geblokkeerd was
- nadat in de winkel een vooraf afgesproken code overlegd kon worden
- nadat in de winkel de persoonsgegevens van de eigenaar gecontroleerd waren.

Ik denk toch dat dit een Broodje Aap verhaal is of dat niet het hele verhaal verteld wordt.

hobby1

Ongelezen bericht door hobby1 »

ikkehans schreef:Mijn simkaart is bij T-mobile geblokkeerd door een fraudeur naar alle waarschijnlijkheid.Deze heeft een nieuwe simkaart aangevraagd en gekregen zodat hij kon beschikken over mijn tan-codes via mijn mobiel via de ING bank.Daarom raad ik iedereen aan weer terug te gaan naar tan_codes via een lijst zodat dit niet meer kan gebeuren.

Als ik tussen de regels lees, heeft de fraudeur jou geld afhandig gemaakt, dat je nu in het rood staat, is dit juist?

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

Met mijn mobiel van de ING kun je enkel het saldo checken en geen geld overmaken. Je hebt toch niet gereageerd op een E mail van de ING waarbij gevraagd wordt om de inloggegevens te checken?. Voor een overboeking is veel meer nodig dan een simkaart, gebruiksnaam wachtwoord en een tan code die per sms verstuurd wordt en gedurende die tijd moet je ingelogd zijn.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

En toen werd het stil, maar dat snap ik wel. Jezelf registreren op 31-08 om 11:21, dan in 9 minuten een bijdrage plaatsen die waarschijnlijk tot het type forumvervuiling behoort en daarna niet meer reageren :mrgreen:

Gesloten