LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sim only internet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Lisbecks

sim only internet

Ongelezen bericht door Lisbecks »

Hallo, ik zit met een dilemma mbt tot dat internet en sim only en het vooral niet samen gaan... Ik heb los een iphone4 gekocht en daar wilde ik dan dit sim only abonnement bij nemen, maar nou zeiden ze bij de klantenservice dat dat niet kan, omdat je daar niet op zou kunnen internetten en dat heb je wel nodig met een iphone... maar is dat zo? Voor hetzelfde geld zeggen ze dat zodat ik miss een duurder abo neem, weet je nooit... Iemand suggesties/meningen/tips? Hoor ze graag!! Hoi

suikerklontje

Re: sim only internet

Ongelezen bericht door suikerklontje »

Als ik op je link klik dan kan je gewoon internet erbij nemen.

Surf&Mail Extra Snel voor 7,50
Voordelig en zorgeloos extra snel internetten op je mobiel. De snelheid voor downloaden is 1 Mbps.

Misschien is de klantenservice nog niet zo snel :lol:

HTCHenk007

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Of kijk hier even rond wat er mogelijk is voor je Iphone http://www.belkostenwijzer.nl/iphone-4/

MVG,

Henk

Mikibab

Ongelezen bericht door Mikibab »

Lisbecks schreef:Hallo, ik zit met een dilemma mbt tot dat internet en sim only en het vooral niet samen gaan... Ik heb los een iphone4 gekocht en daar wilde ik dan dit sim only abonnement bij nemen, maar nou zeiden ze bij de klantenservice dat dat niet kan, omdat je daar niet op zou kunnen internetten en dat heb je wel nodig met een iphone... maar is dat zo? Voor hetzelfde geld zeggen ze dat zodat ik miss een duurder abo neem, weet je nooit... Iemand suggesties/meningen/tips? Hoor ze graag!! Hoi
Kan idd wel, zoals gezegd, maar dat 'onbeperkt' moet je wel mee uitkijken, want daar zitten nog wel wat haken en ogen aan. Voordat je t weet zit je dr overheen en dan betaal je je helemaal blauw aan internetkosten!

Lisbecks

Ongelezen bericht door Lisbecks »

Ben ik weer! Ik ben die iphone zat!!! ik ben waarschijnlijk de enige ter wereld, maar ik kan dr maar niet aan wennen... misschien is touch niks voor mij of apple niet, maar ik raak iedere keer verdwaald in dat apparaat... Weet iemand uit deze mobiele telefoons een schappelijke vervanging? Ik wil liefst een touch/qwerty combi, maar ik hoorde dat die bb torch niet zo heel erg top is.. ideas anyone? doeg

Gesloten