LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simkaart Aldi Talk / Medion Mobile past niet in m'n telefoon
-
Simkaart Aldi Talk / Medion Mobile past niet in m'n telefoon
Heb onlangs een nieuwe mobiele telefoon gekocht. Hierin past de simkaart van de Aldi niet in. Ik heb gebeld met de klantenservice. Via een lange domeinnaam die deze mevrouw noemde moest ik de simkaart wissel inzetten. Daarvoor zou ik een PUK code nodig zijn. Omdat ik die niet heb nogmaals gebeld met Medion Mobile. Ik kon het ook telefonisch regelen maar moest dan wel het simkaart nummer bij de hand hebben. Die had ik niet, dus nogmaals bellen om vervolgens 5 minuten in de wacht te staan. UIteindelijk zou de simkaart binnen 5 werkdagen gestuurd worden. Na 2 weken nog niets ontvangen. Ik heb weer gebeld met Medion Mobile. Zij wist niet wat er precies mis was gegaan. Ze zou me binnen 2 dagen terug bellen over de stand van zaken. Inmiddels is het weer een week later maar nog steeds geen nieuwe simkaart gekregen.
Nog maar weer een keer bellen? Ik vind het raar dat als je belt dat ze niet weten waar het probleem in zit? Ik krijg weinig duidelijkheid hierover.
Nog maar weer een keer bellen? Ik vind het raar dat als je belt dat ze niet weten waar het probleem in zit? Ik krijg weinig duidelijkheid hierover.
Re: Simkaart Aldi Talk / Medion Mobile past niet in m'n telefoon
Blijkbaar heeft U nog oude grote Sim.
Een nieuwe kaart bij Aldi kopen, en van de 3 mogelijkheden de juiste eruit drukken.
Zodra beltegoed op is van deze €9,99 kun je via nummerbehoud het oude vertrouwde nummer op de nieuwe kaart zetten....
Alternatief is melden verloren, dan stopt je kaart gelijk en krijg je nieuwe die wel kleiner gedrukt kan worden.
Helaas ben je dan wel een weekje niet bereikbaar.
Verloren kaart vervangen kost geld.....
maar minder dan nieuwe, was ooit €5,-
Een nieuwe kaart bij Aldi kopen, en van de 3 mogelijkheden de juiste eruit drukken.
Zodra beltegoed op is van deze €9,99 kun je via nummerbehoud het oude vertrouwde nummer op de nieuwe kaart zetten....
Alternatief is melden verloren, dan stopt je kaart gelijk en krijg je nieuwe die wel kleiner gedrukt kan worden.
Helaas ben je dan wel een weekje niet bereikbaar.
Verloren kaart vervangen kost geld.....
maar minder dan nieuwe, was ooit €5,-
-
In plaats via 1200 de nieuwe simkaart te bestellen hebben we het via de internet website gedaan van Alditalk. Vervolgens kregen we heel snel alsnog de nieuwe simkaart door de brievenbus!
Printer, stanleymes, vaste hand, en 5 minuten later :
http://www.smallbizgeek.co.uk/resize-ph ... ing-guide/
http://www.smallbizgeek.co.uk/resize-ph ... ing-guide/
...en met een beetje pech een simkaart armer. 

Dan kun je alsnog een nieuwe bestellen.
Nou, het bijknippen naar nano-sim is wel een klusje waarbij je heel precies te werk moet gaan.
Niet knippen, snijden