| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] simkaart Hollands Nieuwe werkt (ook bij mij!!!) niet
simkaart Hollands Nieuwe werkt (ook bij mij!!!) niet
Goedemorgen,
ook bij mij speelt het probleem van een niet-werkende sim-kaart van HN.
Heb mijn nieuwe telefoon en sim-kaart ontvangen, maar helaas werkt de sim-kaart niet. Mijn oude sim-kaart werkt wel in mijn nieuwe toestel, dus het ligt daadwerkelijk aan de sim-kaart en niet aan het toestel. Ook mijn oude (simlock-vrije) telefoon herkent het HN-kaartje niet.
Ik had gewaarschuwd moeten zijn door alle negatieve berichten, maar dacht ik : het zal bij mij vass goed verlopen.....HELAAS!
Contact gezocht met de helpdesk per e-mail, maar het zal 2 dagen duren voor ik een reactie ontvang. Ook telefonisch kon ik niet geholpen worden. Ik was zelfs helemaal niet te vinden in het systeem bij HN, volgens de dame die ik aan de lijn had....
Ben momenteel aan het uitzoeken of ik mijn contract nog kan ontbinden.
Het zal naar mijn verwachting namelijk niet zo zijn dat HN wacht met het afschrijven van het abonnementsgeld tot ik een werkende telefoon heb.
Gevolg: ik betaal voor iets waar ik geen gebruik van kan maken.
Mijn advies: DOE HET NIET!
ook bij mij speelt het probleem van een niet-werkende sim-kaart van HN.
Heb mijn nieuwe telefoon en sim-kaart ontvangen, maar helaas werkt de sim-kaart niet. Mijn oude sim-kaart werkt wel in mijn nieuwe toestel, dus het ligt daadwerkelijk aan de sim-kaart en niet aan het toestel. Ook mijn oude (simlock-vrije) telefoon herkent het HN-kaartje niet.
Ik had gewaarschuwd moeten zijn door alle negatieve berichten, maar dacht ik : het zal bij mij vass goed verlopen.....HELAAS!
Contact gezocht met de helpdesk per e-mail, maar het zal 2 dagen duren voor ik een reactie ontvang. Ook telefonisch kon ik niet geholpen worden. Ik was zelfs helemaal niet te vinden in het systeem bij HN, volgens de dame die ik aan de lijn had....
Ben momenteel aan het uitzoeken of ik mijn contract nog kan ontbinden.
Het zal naar mijn verwachting namelijk niet zo zijn dat HN wacht met het afschrijven van het abonnementsgeld tot ik een werkende telefoon heb.
Gevolg: ik betaal voor iets waar ik geen gebruik van kan maken.
Mijn advies: DOE HET NIET!
-
Ex-beheerder
Re: simkaart Hollands Nieuwe werkt (ook bij mij!!!) niet
Als je er nog vanaf kan komen, snel doen!
ook bij mij werkt de sim niet zoals het moet. Ik heb eerder mijn ouder sim in het nieuwe toestel gebruikt en dat werkt prima maar met mijn Hollands Nieuwe sim doet niks het goed. Geen internet en bijna nergens bereik. Ook ik wil mijn contract ontbinden maar hoe doe ik dat? Ik krijg geen reactie meer via de email..heb wel tips gehad en gereageerd dat het niet werkt en vervolgens hoor ik niets.
als je ondekt hoe je er onderuit kan komen hoor ik het graag! En ik denk meerderen onder ons.
-
hollandsnieuwe
- verified
Beste visserb4 en hes 123,
De oorzaak van de problemen die jullie met de simkaarten ondervinden hebben we gevonden en inmiddels hebben we ook een oplossing. Dit betekent wel dat je een nieuw 06nummer toegewezen krijgt.
Je nieuwe hollandsnieuwe 06nummer vind je terug onder mijn hollandsnieuwe. Indien er een nummerbehoud aanvraag loopt dan zal deze worden voortgezet.
Excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
De oorzaak van de problemen die jullie met de simkaarten ondervinden hebben we gevonden en inmiddels hebben we ook een oplossing. Dit betekent wel dat je een nieuw 06nummer toegewezen krijgt.
Je nieuwe hollandsnieuwe 06nummer vind je terug onder mijn hollandsnieuwe. Indien er een nummerbehoud aanvraag loopt dan zal deze worden voortgezet.
Excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe