| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simkaart Hollandsnieuwe werkt niet..
-
jasperkleinjan
Simkaart Hollandsnieuwe werkt niet..
Goedenavond,
Mijn mobiel is gestolen, waardoor ik een nieuwe simkaart heb moeten aanvragen. Deze nieuwe simkaart die ik heb ontvangen had geen netwerk, en ben er mee naar de Belcompany geweest. Deze hebben mij een andere simkaart meegegeven, en deze geactiveerd. Na 24 uur werkte deze simkaart ook niet. Nog 4x bij de belcompany geweest, en twee andere simkaarten meegekregen, maar nog steeds geen netwerk.
Dus vertelden ze mij dat ze me niet konden helpen. De klantenservice vertelde mij dat de technische dienst dit aan het onderzoeken is. Maar na twee weken ´onderzoek´ heb ik er heen gebeld, en zeiden ze dat ze niet wisten wanneer het probleem is verholpen, en dat ik nog maar geduld moet hebben.
Ik zit nu al 4 weken zonder telefoon! En ben nog steeds op zoek naar een oplossing!
Hebben meer mensen hier problemen mee gehad?
Mijn mobiel is gestolen, waardoor ik een nieuwe simkaart heb moeten aanvragen. Deze nieuwe simkaart die ik heb ontvangen had geen netwerk, en ben er mee naar de Belcompany geweest. Deze hebben mij een andere simkaart meegegeven, en deze geactiveerd. Na 24 uur werkte deze simkaart ook niet. Nog 4x bij de belcompany geweest, en twee andere simkaarten meegekregen, maar nog steeds geen netwerk.
Dus vertelden ze mij dat ze me niet konden helpen. De klantenservice vertelde mij dat de technische dienst dit aan het onderzoeken is. Maar na twee weken ´onderzoek´ heb ik er heen gebeld, en zeiden ze dat ze niet wisten wanneer het probleem is verholpen, en dat ik nog maar geduld moet hebben.
Ik zit nu al 4 weken zonder telefoon! En ben nog steeds op zoek naar een oplossing!
Hebben meer mensen hier problemen mee gehad?
Re: Simkaart Hollandsnieuwe werkt niet..
Stap over naar een normale provider. Bijna elke andere is beter dan Vodafone.
Ik heb al, zolang als de GSM bestaat de zelfde provider en nog nooit problemen gehad.
Het bestaat en dat was niet bij Vodafone.
Het bestaat en dat was niet bij Vodafone.
-
renewouters
Ik zit al sinds 1998 bij Vodafone en tot nu toe heeft het altijd zonder problemen gewerkt. Ze zijn niet slechter of beter dan de andere aanbieders.
Je leest anders wel heel wat meer klachten over hen. Maar ja, misschien zijn hun klanten veel grotere klagers.
Heb je wel een simlock vrije telefoon? Is het nummer geblokkeerd door de diefstal? Zo ja dan moeten ze die eerst deblokkeren.