Heb sinds korte tijd een simpel abbonement.
Ik mag 400 minuten bellen per maand.
Ik heb dat 09009294 gebeld ja, het uwv. Dit is een lokaal tarief dat moet gelden.
Ik heb dit binnen de bundel gebeld, is dit niet apart dat hier ineens bijna 35 cent voor wordt gerekenend?
Nou probeer ik al dagen via hun contactformulier contact te leggen, deze werkt niet en verstuurd geen bericht.
En dat nummer dat er staat om voor 0,35 cent per minuut de lijn te bellen voor storingen en andere vragen?
Hoeveel mensen zullen nu al gebeld hebben om hun vragen te stellen en door te geven dat het contact forumulier niet werkt?
Wie is hier nou simpel?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simpel echt simpel?
-
Simpel echt simpel?
Laatst gewijzigd door ronaldus78 op 08 feb 2011 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Simpel echt simpel?
en de voicemails... bel iemand...maar neemt hij niet op en je krijgt zijn voicemail...dan hang je op...kost je dan ook 1 hele minuut voor nop?
Waar zie jij 35 cent staan?
Is het niet zo dat 0900 nummers buiten je bundel vallen, bij mij bij Vodafone nl wel.
Is het niet zo dat 0900 nummers buiten je bundel vallen, bij mij bij Vodafone nl wel.
-
@ronaldus78
Als je kijkt bij
tarieven op de website van Simpel dan kan je lezen dat 0900 nummers buiten de bundel vallen.
Je betaalt de kosten voor bellen buiten de bundel + tarief van het 0900 nummer.
Als je belt en je krijgt de voicemail dan is er een gesprek opgestart.
Op dezelfde pagina in de link lees ik ook het volgende:
Voor klanten die op het T-Mobile netwerk zijn aangesloten valt voicemail binnen de bundel!
Ben je al langer klant van Simpel en is je simkaart nog aangesloten op het KPN netwerk?
Dan betaal je € 0,25 (per gesprek). Zodra je aangesloten wordt op het T-Mobile netwerk valt voicemail bellen ook voor jou binnen de bundel.
Als je kijkt bij
tarieven op de website van Simpel dan kan je lezen dat 0900 nummers buiten de bundel vallen.
Je betaalt de kosten voor bellen buiten de bundel + tarief van het 0900 nummer.
Als je belt en je krijgt de voicemail dan is er een gesprek opgestart.
Op dezelfde pagina in de link lees ik ook het volgende:
Voor klanten die op het T-Mobile netwerk zijn aangesloten valt voicemail binnen de bundel!
Ben je al langer klant van Simpel en is je simkaart nog aangesloten op het KPN netwerk?
Dan betaal je € 0,25 (per gesprek). Zodra je aangesloten wordt op het T-Mobile netwerk valt voicemail bellen ook voor jou binnen de bundel.
-
Al die zogenaamde goedkope maatschappijen is volgens mij allemaal pikkepoelie... zogenaamd goedkoop.... maar met allemaal trucjes om je toch meer geld afhandig te maken....
Belplafond instellen werkt ook niet. Denk je dat je het opgeslagen hebt, slaat hij het niet op. Mooi plafond. Smsen blokkeren werkt ook niet...allemaal mooie extra's.
Belplafond instellen werkt ook niet. Denk je dat je het opgeslagen hebt, slaat hij het niet op. Mooi plafond. Smsen blokkeren werkt ook niet...allemaal mooie extra's.