LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] simpel is niet echt simpel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sjobos

simpel is niet echt simpel

Ongelezen bericht door sjobos »

ik heb een abonnement van 10euro bij simpel. op eerste kerstdag werd ik afgesloten voor uitgaande gesprekken. daar ik op vakantie in zeeland was heb ik 20 kilometer moeten rijden om een prepaid toestelletje met beltegoed moeten kopen totale kosten 90euro. ik kon pas op 27-12 2013 met simpel bellen waarom ik afgesloten was. volgens de telefonist ben ik in de loop van het jaar verschillende malen over mijn bundel van 10euro gegaan en simpel spaart die op tot 50euro en stuurt dan bericht dat je die moet betalen. ik heb de telefonist mee gedeeld dat ze dan ook wel bericht moeten sturen want ik heb er geen gehad. hij heeft dit nagekeken en zegt u heeft gelijk er is geen bericht naar u verzonden onze excuses hiervoor. op mijn vraag wat ik moest doen om zo snel mogelijk weer aangesloten te worden zei hij dat ik die 50euro over moest maken. ik heb ik toen gelijk mijn laptop aangezet en ben naar mijn rekeningnummer gegaan en wat zie ik tot mijn verbazing simpel heeft 50,56 afgehouden op 27-12-2013.nou dacht ik hiermee is het wel opgelost maar heb voor de zekerheid op 30-12-2013 nog maar eens gebeld en wat schetst mijn verbazing de dame aan de telefoon zegt u moet nog steeds 50euro betalen want die 50,56 is van de maand november en daar bent u over uw beltegoed heen gegaan.dus in november houden ze het wel af als je over je beltegoed gaat en de rest van het jaar sparen ze het op.ik heb nu mn neus wel vol van simpel maar zit er nog meer als een jaar aan vast omdat ik een 2jarig contract heb. dus mensen wees gewaarschuwd als je met simpel in zee gaat.

GJvdZ

Re: simpel is niet echt simpel

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Je hoofdletters doen het niet.

Gesloten